jj1 Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Die aanval:lange bal moisander op altidore,kaatst via zijn borst naar holman,holman naar martens,martens weer terug en holman net naast,allemaal 1keer raken. Zo fijn om az te zien spelen:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 26 augustus 2011 Als die er in was gegaan hè, echt magisch. Maarja; je kan niet alles hebben. Aalesunds was heeeeel matig gisteravond, AZ speelde prima én de scheidsrechters waren goed. Genoten gister wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Altidore, wat een baas. Misschien ga ik wel VS shirtje van hem halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 OMFG die aanval : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 26 augustus 2011 Groep G AZ Metalist Kharkiv (Oek) Austria Wien (Oos) Malmö FF (Zwe) In ieder geval niet 3x Oost-Europa (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Malmö uit lijkt me wel mooi. Schijnt daar echt dé hel te zijn om er te voetballen. AZ moet natuurlijk altijd doorstoten in z'n groep, al is Kharkiv nog wel lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Iemand beeldmateriaal van die aanval of een samenvatting? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
formosi Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Altijd op http://www.eredivisie.nl staat een samenvatting... Directe link: http://eredivisielive.nl/video/22327-samenvatting-az-aalesund.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 26 augustus 2011 Share Geplaatst 26 augustus 2011 Die aanval:lange bal moisander op altidore,kaatst via zijn borst naar holman,holman naar martens,martens weer terug en holman net naast,allemaal 1keer raken. Zo fijn om az te zien spelen:) Wát een aanval inderdaad :cab:, Barca is er niks bij :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 Peeeeeuh wat een poeier van Altidore zeg, nooit verwacht dat hij vanuit die hoek zou zou poeieren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 Zeker, maar dit AZ is zo ontzettend genieten he. Heerlijk om naar te kijken. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 Holman is ook keihard hoor, maarja dat ik dat zeg intresseert hem vast geen holman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 Kutezra :mrgy: Maar Holman is idd heel leuke voetballer, vond hem bij NEC al erg tof :) En verder heeft AZ wel een leuk elftal waar verdomd leuk voetbal in zit. Momenteel wel de best voetballende ploeg van Nederland en dat is ze voorgaande jaren in Alkmaar niet geheel vreemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 Ik ben nogal onder de indruk van Maher. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 Die mag zijn basistechniek anders wel wat gaan bijschroeven, soms duurt het allemaal net iets te lang. Of het basistechniek is of gewoon tactisch spelen, zeg het maar, maar hij heeft daar iig nog genoeg tijd voor om het bij te leren, nog maar 18 jaartjes jong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 18 september 2011 Share Geplaatst 18 september 2011 Idd, hij kan nog een stuk beter worden en is nog piepjong. Kan zomaar een erg goede speler worden en voor z'n leeftijd vind ik dat hij al zeer goed presteert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 september 2011 Share Geplaatst 18 september 2011 AZ is de stille outsider dit seizoen, goede ploeg en duidelijk beleid! Verbeek is de juiste man op de juiste plaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 18 september 2011 Share Geplaatst 18 september 2011 Verbeek icm een jonge spelersgroep is sowieso een gouden combinatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 18 september 2011 Share Geplaatst 18 september 2011 Wel toevallig dat Verbeek Beerens weer aan het presteren heeft gekregen. Was volgens mij ook de man die hem naar Hveen heeft gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Ik vind die Maher misschien wel het grootste Nederlandse talent dat er in de Eredivisie rondloopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
centrocampista Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 idd hopen dat hij voor Nederland kiest. Ik zie hem een erg hoog niveau halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 AZ pakt alvast 1 prijs. Het Fair-Play klassement kan ze niet meer ontgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ShadowSaiyan Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 AZ pakt alvast 1 prijs. Het Fair-Play klassement kan ze niet meer ontgaan. :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Zelf doorspelen en dan gaan janken als de tegenstander het doet. Heb daar altijd zo een hekel aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Ik doel voornamelijk op Wernbloom. Ohja, en op Verbeek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten