jeweetmenaam Geplaatst 16 april 2011 Share Geplaatst 16 april 2011 JAAAA Succesvolle rentree Sightorsson. VOLHOUDEN AZ!:love::love::love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 16 april 2011 Share Geplaatst 16 april 2011 Dat wordt een keertje overslaan... EDIT: Brettje speelt heerlijk vandaag. Goal en assist Sightorsoon wordt volgend seizoen een belangrijke speler voor AZ als hij blijft/zo doorgaat FORZA AZ :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 16 april 2011 Share Geplaatst 16 april 2011 Dat wordt een keertje overslaan... EDIT: Brettje speelt heerlijk vandaag. Goal en assist Sightorsoon wordt volgend seizoen een belangrijke speler voor AZ als hij blijft/zo doorgaat FORZA AZ :love: Hoe weet je nou dat Holman goed speelt? Je kijkt niet eens. daanpsv10. Deed AZ het goed? Kijk zelf namelijk niet[/quote Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 april 2011 Share Geplaatst 16 april 2011 Kleine Wijnaldum gedebuteerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 16 april 2011 Share Geplaatst 16 april 2011 Jep Giliano Wijnaldum is gedebuteerd :). Was overigens imo een waardeloze wedstrijd, tot aan de 2-0 van AZ vanaf toen kwam er beetje passie op het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 16 april 2011 Share Geplaatst 16 april 2011 Hoe weet je nou dat Holman goed speelt? Je kijkt niet eens. daanpsv10. Deed AZ het goed? Kijk zelf namelijk niet Goal, assist samenvatting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patee Geplaatst 17 april 2011 Share Geplaatst 17 april 2011 Jep Giliano Wijnaldum is gedebuteerd :). Was overigens imo een waardeloze wedstrijd, tot aan de 2-0 van AZ vanaf toen kwam er beetje passie op het veld. Bwoah, ik vond dat AZ vrij goed speelde hoor (iig tot ik wegging). Af en toe leuk combineren, maar vooral ADO vakkundig uit de wedstrijd gespeeld. En het is wel eens leuk dat ze er staan in de wedstrijden waar het om gaat, ben ik niet gewend :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 18 april 2011 Share Geplaatst 18 april 2011 6 punten tegen ADO 6 tegen FC Twente 3 tegen Ajax Bewijst dat ze het wel kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 23 april 2011 Share Geplaatst 23 april 2011 Beter dat ADO won. AZ slacht Willem II af (hoop ik) en dan zijn we bijna zeker van die 4e plek.:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 23 april 2011 Share Geplaatst 23 april 2011 AZ slacht Willem II af (hoop ik) en dan zijn we bijna zeker van die 4e plek.:D domme ik ik schaam me echt heel erg diep echt echt echt heel erg diep.. en dat onnodige rood is ook zo dom... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 28 april 2011 Share Geplaatst 28 april 2011 helden http://www.az.nl/index.php?id=86&videoid=257413 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 30 april 2011 Share Geplaatst 30 april 2011 Wie zit er morgen in het stadion? Ik ga namelijk voor de eerste keer dit seizoen heen.:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Afgezien van de twee doelpunten tegen De Graafschap (5-1) heeft Graziano Pellè zijn club AZ nog een dienst bewezen: de spits wil afstand doen van enkele maanden salaris. De Italiaan is bezig aan zijn laatste seizoen in Alkmaar en keert dan terug naar zijn geboorteland Italië om te gaan spelen voor Parma. Pellè kwam in vier seizoenen tot slechts veertien treffers. 'Ik besef dat ik te weinig gebracht heb, daar zit ik mee', aldus Pellè tegen Voetbal International. Pellè doet de laatste twee maanden van dit seizoen, april en mei, afstand van zijn salaris. Dat is ongeveer anderhalve ton. 'Ik weet ook dat de club een hoop financiële problemen moet zien te overwinnen. Ik ben een dure speler, AZ is goed voor mij geweest. Daarom wilde ik een gebaar maken.' (Yoeri van den Busken) Sommige zullen het wel wegwuiven alsof het een gebaar van niks is, maar zou jij in die positie hetzelfde doen? :cab: Ik vind het tof van die jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Netjes zeg. Had ik niet van hem verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Nee want het is een buitenlander he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Nou als het een Oostblokgek was, zou ik stomverbaasd zijn geweest, maar ik vind het vreemd aangezien je dit bijna nergens ziet volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Nee want het is een buitenlander he !?:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Nigel heeft nogal problemen met alles wat hij nog nooit gezien heeft in zijn dorp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Wees niet bang, er wonen genoeg buitenlanders. Maar gelukkig geen Oostblok-gekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 3 mei 2011 Pelle is altijd al keurig en netjes naar AZ geweest. AZ is altijd keurig en netjes naar Pelle geweest. Zo zou het eigenlijk altijd moeten gaan, maarja.. Verder krijg ik meer en meer respect voor hem, misschien maar een shirtje van parma met zijn naam en nummer halen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Respect voor Pelle, deze move was voor hem ook niet de beste, toen hij nog bij Lecce (?) speelde was hij echt een talent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Pelle altijd al een toffe gozer gevonden een man met de hart op de juiste plek ''De nederlandse vrouwen zijn hier mooier dat heb ik zelf mogen erkennen in me eerste jaar'' wat een held _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Die panenka toen op het WK -20 of Ek -21 _O_. Als ik geld overheb koop ik sws een Parma shirtje met hem achterop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Volgens diverse media heeft Ajax een bod van twee miljoen euro uitgebracht op Kolbeinn Sigthorsson. Hierop zou AZ geantwoord hebben dat de vraagprijs rond de vijf miljoen ligt. Sigthorsson heeft nog een contract tot de zomer van 2012. Bron: AZfanpage.nl Hij wil niet bijtekenen omdat hij zich in de kijker kan spelen met Ijsland-21 die deze zomer in actie komen op een EK of WK (?) Steve de Ridder vervolgt zijn loopbaan mogelijk bij AZ. De revelatie van De Graafschap staat daarnaast ook in de belangstelling van FC Utrecht en Roda JC, zo meldt Voetbal International. AZ volgt de verrichtingen van de rechterspits al langer. De ploeg is op zoek naar versterking voor de rechterflank die de afgelopen weken werd bezet door aanvallende middenvelder Brett Holman of centrumspits Charlison Benschop. Bron : AZfanpage.nl Aardige speler, zoieso de beste van De Graafschap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 3 mei 2011 Share Geplaatst 3 mei 2011 Pelle_O_ Wat een held blijft het ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten