Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AZ Alkmaar

Fantasy

Aanbevolen berichten

Dat wordt een keertje overslaan...

EDIT:

Brettje speelt heerlijk vandaag.

Goal en assist

Sightorsoon wordt volgend seizoen een belangrijke speler voor AZ als hij blijft/zo doorgaat

FORZA AZ :love:

Hoe weet je nou dat Holman goed speelt? Je kijkt niet eens.

daanpsv10.

Deed AZ het goed?

Kijk zelf namelijk niet[/quote

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jep Giliano Wijnaldum is gedebuteerd :).

Was overigens imo een waardeloze wedstrijd, tot aan de 2-0 van AZ vanaf toen kwam er beetje passie op het veld.

Bwoah, ik vond dat AZ vrij goed speelde hoor (iig tot ik wegging). Af en toe leuk combineren, maar vooral ADO vakkundig uit de wedstrijd gespeeld. En het is wel eens leuk dat ze er staan in de wedstrijden waar het om gaat, ben ik niet gewend :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgezien van de twee doelpunten tegen De Graafschap (5-1) heeft Graziano Pellè zijn club AZ nog een dienst bewezen: de spits wil afstand doen van enkele maanden salaris.

De Italiaan is bezig aan zijn laatste seizoen in Alkmaar en keert dan terug naar zijn geboorteland Italië om te gaan spelen voor Parma. Pellè kwam in vier seizoenen tot slechts veertien treffers. 'Ik besef dat ik te weinig gebracht heb, daar zit ik mee', aldus Pellè tegen Voetbal International.

Pellè doet de laatste twee maanden van dit seizoen, april en mei, afstand van zijn salaris. Dat is ongeveer anderhalve ton. 'Ik weet ook dat de club een hoop financiële problemen moet zien te overwinnen. Ik ben een dure speler, AZ is goed voor mij geweest. Daarom wilde ik een gebaar maken.' (Yoeri van den Busken)

Sommige zullen het wel wegwuiven alsof het een gebaar van niks is, maar zou jij in die positie hetzelfde doen? :cab: Ik vind het tof van die jongen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pelle is altijd al keurig en netjes naar AZ geweest. AZ is altijd keurig en netjes naar Pelle geweest. Zo zou het eigenlijk altijd moeten gaan, maarja..

Verder krijg ik meer en meer respect voor hem, misschien maar een shirtje van parma met zijn naam en nummer halen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens diverse media heeft Ajax een bod van twee miljoen euro uitgebracht op Kolbeinn Sigthorsson. Hierop zou AZ geantwoord hebben dat de vraagprijs rond de vijf miljoen ligt. Sigthorsson heeft nog een contract tot de zomer van 2012.

Bron: AZfanpage.nl

Hij wil niet bijtekenen omdat hij zich in de kijker kan spelen met Ijsland-21 die deze zomer in actie komen op een EK of WK (?)

Steve de Ridder vervolgt zijn loopbaan mogelijk bij AZ. De revelatie van De Graafschap staat daarnaast ook in de belangstelling van FC Utrecht en Roda JC, zo meldt Voetbal International.

AZ volgt de verrichtingen van de rechterspits al langer. De ploeg is op zoek naar versterking voor de rechterflank die de afgelopen weken werd bezet door aanvallende middenvelder Brett Holman of centrumspits Charlison Benschop.

Bron : AZfanpage.nl

Aardige speler, zoieso de beste van De Graafschap

Link naar opmerking
Deel via andere websites