Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AZ Alkmaar

Fantasy

Aanbevolen berichten

Omdat je een dom persoon ben als je denk dat het stoer is om neuzen of joden te zeggenn maar gewoon vol houden joh zal je veel respect mee verdienen (y)

Joh, lekker boeie... Lees deze topic dan niet als het je zo stoort. Ik zeg lekker neuzen of joden, gewoon omdat het kan, en omdat het mijn gevoel richting dat volk uitdrukt. Overigens ben ik geen domme jongen, en ook geen 12.

Ik ben echt superbenieuwd naar het nieuwe tenue, misschien spelen ze er zaterdag al in :pray:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het uitshirt van dit jaar lelijk? :cab: Ik vind m juist nice man. Beter dan dat witte die ze vorig jaar (of twee jaar terug) hadden.. Heb m zelf ook gekocht met Sigthorsson #19

Die witte van Quick met het logo op het hart zegmaar, dat Sao Paulo-achtige shirt? Die vind k ook fakking gruwelijk (heb k hier ook nog wel ergens liggen). Alleen dat blauwe shirt van het kampioensjaar vond en vind k supervies, dat is de enige van de afgelopen paar jaar die k niet heb gekocht (die zwarte uit dat jaar maakte dan weer alles goed _O_)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is volgens mij nog niet in Nederlandse media verschenen, las 't op Sky Sports.

Rechtsback, niet geheel onlogisch na vertrek Jaliens, Swerts en aankomende zomer Ramon. En ben ook niet echt kapot van Marcellis.

Alkmaar eye Hungarian stopper

Eredivisie club have young defender on their radar

Last Updated: April 14, 2011 4:04pm

. ....AZ Alkmaar are keeping tabs on Hungary international Pal Lazar, according to reports in the Hungarian media.

Lazar: Alkmaar interest

.The 23-year-old defender, capped five times for his country, was scouted last Friday by former Alkmaar star Hugo Hovenkamp.

Hovenkamp travelled to Szekesfehervar where he witnessed Lazar in action for his club Videoton against Zalaegerszeg, with the home side emerging 3-0 winners.

Right-back Lazar, who signed at Videoton in 2007, insists he was not distracted by the knowledge he was being watched by the Alkmaar scout.

He told Hungarian newspaper Fejer Megyei Hirlap: "My task is to prove my ability in each game.

"The game against Zalaegerszeg was no different.

"It didn't change anything that someone was watching me - which I only found out just before kick-off.

"I accepted the fact and that's all. It's more important for me that we have to win the championship with Videoton."

Link naar opmerking
Deel via andere websites