AjaciedBart. Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 Neuzen of 020 ja. Stoere knul hoe oud ben je? 12 ofzo of je hebt een IQ van 76 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 Gast, ik heb een IQ van 119. en what the fuck heeft dat met iq te maken ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 Gast, ik heb een IQ van 119. en what the fuck heeft dat met iq te maken ? Omdat je een dom persoon ben als je denk dat het stoer is om neuzen of joden te zeggenn maar gewoon vol houden joh zal je veel respect mee verdienen (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 Om eerlijk te zijn gebruik ik ook weleens kakkerlakken voor Feyenoord, maar dan alleen tegen mede-Ajacieden. Geen moeite om Feyenoord te zeggen in ieder geval. Voor AZ heb ik geen bijnaam, nou ja misschien klapvee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 Omdat je een dom persoon ben als je denk dat het stoer is om neuzen of joden te zeggenn maar gewoon vol houden joh zal je veel respect mee verdienen (y) De ajax supporters noemen zichzelf joden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 Benieuwd...:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patee Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 Omdat je een dom persoon ben als je denk dat het stoer is om neuzen of joden te zeggenn maar gewoon vol houden joh zal je veel respect mee verdienen (y) Joh, lekker boeie... Lees deze topic dan niet als het je zo stoort. Ik zeg lekker neuzen of joden, gewoon omdat het kan, en omdat het mijn gevoel richting dat volk uitdrukt. Overigens ben ik geen domme jongen, en ook geen 12. Ik ben echt superbenieuwd naar het nieuwe tenue, misschien spelen ze er zaterdag al in :pray: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 Als het uitshirt maar niet zo lelijk wordt als dit jaar... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 Zaterdag 20:00 bekend gemaakt aangezien het nu kwart voor 8 is en op de site staat nog 3 dagen 15 min. Zin in..:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patee Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 Ik vind het uitshirt van dit jaar echt niet zo heel lelijk. Op tv ziet het er niet uit, maar k heb m hier hangen (29. Pellè :dance:), t is echt wel leip vind ik :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 Pelle is een van de laatste waar ik van zou nemen. Doe mij maar; Elm of Moreno. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patee Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 Haha nee man, Pellè is een baas :P Moreno ook wel trouwens :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 Jo, maar ik zie hun ook soms als ik bij me Opa en oma ben (Alkmaar) in de stad. Vaak zie ik Romero en Moreno altijd samen door de stad lopen. En Romero's auto :love: (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patee Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 Hij rijdt een Hummer toch? Wel iets voor hem, beetje de gangster uithangen met z'n mexicaanse mattie :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 haha jatoch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 13 april 2011 Auteur Share Geplaatst 13 april 2011 Het uitshirt van dit jaar lelijk? :cab: Ik vind m juist nice man. Beter dan dat witte die ze vorig jaar (of twee jaar terug) hadden.. Heb m zelf ook gekocht met Sigthorsson #19 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 13 april 2011 Share Geplaatst 13 april 2011 Ik heb thuis met Elm, maar ik vind die kleur geel echt lelijk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patee Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 Het uitshirt van dit jaar lelijk? :cab: Ik vind m juist nice man. Beter dan dat witte die ze vorig jaar (of twee jaar terug) hadden.. Heb m zelf ook gekocht met Sigthorsson #19 Die witte van Quick met het logo op het hart zegmaar, dat Sao Paulo-achtige shirt? Die vind k ook fakking gruwelijk (heb k hier ook nog wel ergens liggen). Alleen dat blauwe shirt van het kampioensjaar vond en vind k supervies, dat is de enige van de afgelopen paar jaar die k niet heb gekocht (die zwarte uit dat jaar maakte dan weer alles goed _O_) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 Heeft De Vogel al een nieuw contract? paar jaartjes uitlenen en hopen dat hij het aankan. Van wat ik gezien heb, kan hij nu nog net niet mee met eredivisie, maar dat moet je maar aan fan van Telstar vragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patee Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 De Vogel schijnt bij ADO getekend te hebben :roll: Klik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 Ja ADO staat garant voor Europees voetbal he, dus begrijpelijk ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patee Geplaatst 14 april 2011 Share Geplaatst 14 april 2011 Daarom, ik snap het ook wel. Toch een stapje hogerop voor die jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 15 april 2011 Share Geplaatst 15 april 2011 Morgen nieuwe shirt !:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
buma-ajax Geplaatst 15 april 2011 Share Geplaatst 15 april 2011 Is volgens mij nog niet in Nederlandse media verschenen, las 't op Sky Sports. Rechtsback, niet geheel onlogisch na vertrek Jaliens, Swerts en aankomende zomer Ramon. En ben ook niet echt kapot van Marcellis. Alkmaar eye Hungarian stopper Eredivisie club have young defender on their radar Last Updated: April 14, 2011 4:04pm . ....AZ Alkmaar are keeping tabs on Hungary international Pal Lazar, according to reports in the Hungarian media. Lazar: Alkmaar interest .The 23-year-old defender, capped five times for his country, was scouted last Friday by former Alkmaar star Hugo Hovenkamp. Hovenkamp travelled to Szekesfehervar where he witnessed Lazar in action for his club Videoton against Zalaegerszeg, with the home side emerging 3-0 winners. Right-back Lazar, who signed at Videoton in 2007, insists he was not distracted by the knowledge he was being watched by the Alkmaar scout. He told Hungarian newspaper Fejer Megyei Hirlap: "My task is to prove my ability in each game. "The game against Zalaegerszeg was no different. "It didn't change anything that someone was watching me - which I only found out just before kick-off. "I accepted the fact and that's all. It's more important for me that we have to win the championship with Videoton." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 16 april 2011 Share Geplaatst 16 april 2011 De Vogel gister weer gescoord voor Telstar dat met 4-1 won. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten