Ginola Gepost April 18, 2009 Share Gepost April 18, 2009 Maar om nou te zeggen dat ik genoten heb van deze kampioen, nee. Ze hebben wel mooie spelers, met Dembele en Martens, voor de rest doet het me weinig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NicoHaak Gepost April 18, 2009 Share Gepost April 18, 2009 Dikterechte kampioen dit AZ. Dikke fail voor de traditionele topdrie. Want me ik kan nou niet echt zeggen dat Az de beste selectie had dit seizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rinus Gepost April 18, 2009 Share Gepost April 18, 2009 Ik ben benieuwd! Heb het altijd al mooi gevonden hoe AZ langzaam maar zeker de weg naar de top bewandelde. Ze waren altijd net niet goed genoeg of hadden juist pech, maar vandaag kan het tij keren. AZ heeft mooi voetbal laten zien en ze verdienen het. Je moet alleen de gekkigheid bij Ajax, PSV en Feyenoord wegdenken. Zonder al die Heisa had AZ het vast velen malen moeilijker gehad. Chapeau! Jammer dat De Cler en Opdam het niet meer mogen meemaken. :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oente Gepost April 18, 2009 Share Gepost April 18, 2009 Alkmaar bereidt zich feestend voor op wedstrijd ALKMAAR - Alkmaar bereidt zich al feestend voor op de kampioenswedstrijd van AZ zaterdagavond. Op het Waagplein in het centrum van de stad hebben zich inmiddels ruim driehonderd mensen verzameld. De stemming zit er goed in en volgens de politie is het rustig. Niet alleen veel voetbalsupporters trokken naar de stad, ook veel pers reisde naar Alkmaar om het feest te verslaan. AZ speelt om 20.45 uur tegen Vitesse. 300. ;e ;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Omotoyossi Gepost April 18, 2009 Share Gepost April 18, 2009 AZ verliest vanavond, krijgt volgende week klop van Ajax, verliest tegen FC Twente en Heerenveen schiet in de laatste minuut de winnende binnen. Ajax wordt kampioen :m: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oente Gepost April 18, 2009 Share Gepost April 18, 2009 AZ verliest vanavond, krijgt volgende week klop van Ajax, verliest tegen FC Twente en Heerenveen schiet in de laatste minuut de winnende binnen. Ajax wordt kampioen :m: Dan loop ik naakt over het Leidse, of jullie het nou willen of niet. :m: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mouko Gepost April 18, 2009 Share Gepost April 18, 2009 300. ;e ;e Dat is inclusief pers enzo:cab:. Nee, schijt. AZ verdient het gewoon om kampioen te worden, de enigste club die slim is geweest dit jaar. Beetje na-apperij maar wat maakt het toch uit, liever AZ dan Ajax. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mo Gepost April 18, 2009 Share Gepost April 18, 2009 AZ wordt morgen gewoon kampioen. Ajax laat morgen ook punten liggen in Eindhoven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbie Gepost April 18, 2009 Share Gepost April 18, 2009 Jammer, ik had wel zin in een feestje morgen!:( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apprabab Gepost April 18, 2009 Share Gepost April 18, 2009 Zwaar, maar dan ook écht zwaar kut:cab: Nu maar hopen dat Ajax morgen verliest van PSV. Nooit gedacht dat ik dat ooit nog eens zou zeggen:m: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasza Gepost April 19, 2009 Share Gepost April 19, 2009 Priceless deze avond, nu morgen even winnen en volgende week even winnen en dan mogen ze van mij tegen Twente de titel pakken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big Mike Gepost April 19, 2009 Share Gepost April 19, 2009 Haha, wel nasty wat ze bij AZ doen hoor, express verliezen van Vitesse zodat ze in Amsterdam kampioen worden, hopen dat PSV het vanmiddag niet verpest. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost April 19, 2009 Share Gepost April 19, 2009 Mooi filmpje toen net op het journaal :D :D Genieten geblazen _O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC-Breda Gepost April 19, 2009 Share Gepost April 19, 2009 Als supporter kun je ook overdrijven hoor. Ze liepen met zijn allen te janken terwijl ze nog 3 wedstrijden hebben om een punt te pakken, en dan moet Ajax ook nog alles winnen.;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurgen Gepost April 19, 2009 Share Gepost April 19, 2009 Haha, wel nasty wat ze bij AZ doen hoor, express verliezen van Vitesse zodat ze in Amsterdam kampioen worden, hopen dat PSV het vanmiddag niet verpest. ;) Konden jullie dit niet 2 jaar eerder doen joh, winnen van de nummer 1 ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alessandro Gepost April 19, 2009 Share Gepost April 19, 2009 Het ziet er goed voor jullie uit:) Gefeliciteerd dan maar he:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost April 19, 2009 Author Share Gepost April 19, 2009 :-D wie had dat gedacht zeg.. _O_ Vermeer kreeg ff een bal van 105 km/p.u. om z'n oren :p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alessandro Gepost April 19, 2009 Share Gepost April 19, 2009 Bjorn ben je zelf voor AZ of gewoon liefhebber van..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost April 19, 2009 Author Share Gepost April 19, 2009 Ben zelf voor AZ... :) Kampioen :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alessandro Gepost April 19, 2009 Share Gepost April 19, 2009 idd, nu is het officieel! Gefelicteerd bjorn;) En natuurlijk de rest van alle AZ supporters! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanleyW Gepost April 19, 2009 Share Gepost April 19, 2009 Als Ajacied kan ik niet anders na een 6-2 nederlaag tegen PSV zeggen: Gefeliciteerd AZ, dit seizoen hebben jullie het verdiend... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rinus Gepost April 19, 2009 Share Gepost April 19, 2009 Gefeliciteerd AZ! Hebben jullie wel verdiend na al die jaren van 'net niet' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzsudzsak. Gepost April 19, 2009 Share Gepost April 19, 2009 Gefeliciteerd allemaal! van Gaal heeft de laatste jaren verschrikkelijk veel naar de dingen in de tactiek gekeken die niet goed gingen, en zo hebben ze een kampioenstactiek opgebouwd, respec! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanKnul Gepost April 19, 2009 Share Gepost April 19, 2009 Gefeliciteerd AZ-ers! Jullie hebben het verdiend, ga vooral zo door en dan kunnen we een top vier hebben in Nederland. Hopelijk kan Ajax volgend seizoen weer kampioen worden, denk het niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hakai Gepost April 19, 2009 Share Gepost April 19, 2009 Ja gefeliciteerd AZ, mooi seizoen gewoon (y) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts