Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AZ Alkmaar

Fantasy

Aanbevolen berichten

En dat zal wel zo blijven ook denk ik hoor Luke. AZ moet gewoon top 5 proberen te eindigen, dan is iedereen blij. :)

Top 4 zou beter zijn, als ajax en Twente de bekerfinale halen is de top 4 direct geplaatst voor Europees voetbal. Maargoed, je moet gewoon proberen zo hoog mogelijk te eindigen, het is jammer dat je tegen 'zwakke' tegenstanders als NEC en Heracles punten laat liggen, anders had je nu gewoon aansluiting bij de eerste 3. Iedereen laat belachelijk veel punten liggen, dus wie weet wat er nog te halen valt. Die 6 CL-wedstrijden smaakten wel naar meer opzich...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Top 4 zou beter zijn, als ajax en Twente de bekerfinale halen is de top 4 direct geplaatst voor Europees voetbal. Maargoed, je moet gewoon proberen zo hoog mogelijk te eindigen, het is jammer dat je tegen 'zwakke' tegenstanders als NEC en Heracles punten laat liggen, anders had je nu gewoon aansluiting bij de eerste 3. Iedereen laat belachelijk veel punten liggen, dus wie weet wat er nog te halen valt. Die 6 CL-wedstrijden smaakten wel naar meer opzich...

Die zes CL-wedstrijden waren zeker vet, maar het UC avontuur van 2004/2005 staat me nog altijd het meeste bij, niet de Champions League. Zo ver komen in Europa, dat wil ik wel vaker _O_

Tweede helft nu, snel 4 - 1 maken en dan d'r overheen.

Hehe; BAM! 4 - 1 Sigþórsson :love:

Guðmundsson :love: 5 - 1. Heeeeeer-lijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Parma haalt na dit seizoen AZ-aanvaller Pellè terug naar Italië

Na dit seizoen komt er definitief een einde aan het verblijf van Graziano Pellè op de Nederlandse velden. De recordaankoop van AZ kostte in de zomer van 2007 enkele miljoenen euro's en ging daarmee de geschiedenisboeken in. De Italiaanse spits zal echter vooral herinnerd worden als de aanvaller die niet kon scoren. Parma neemt hem komende zomer van de Alkmaarse club over.

Dat zei Earnest Stewart, technisch directeur van AZ, zaterdag na afloop van de thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo. De 25-jarige Pellè is bezig aan zijn vierde en dus laatste seizoen bij AZ. Eerder kwam hij onder meer uit voor Lecce en Cesena. Parma staat momenteel op de twaalfde plaats in de Serie A en heeft met onder meer Hernán Crespo, Sebastian Giovinco en Valeri Bojinov al enkele spitsen in huis.

Hoeveel de Italianen betalen voor de rentree van Pellè, is nog niet bekend. Tijdens zijn verblijf in de Eredivisie maakte de elfvoudig jeugdinternational twaalf doelpunten in 69 wedstrijden. Dit seizoen is vooralsnog zijn meest succesvolle; Pellè trof vier keer doel in vier opeenvolgende duels als invaller.

:(
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Betekent dat dat jullie Botteghin niet meer willen?(d)

Misschien was Botteghin wel te duur, of die halen ze ook nog vandaag. Je weet het maar nooit (d) Maar jullie mogen Botteghin wel hoor. Des te groter is de stunt als Reijnen een betere speler blijkt te zijn dan Erik Botteghin :huhu: :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Reijnen een aantal keer zien spelen bij Zwolle. Hij was daarin niet echt een uitblinker in tegendeel zelfs. Ik ben erg benieuwd of die bij AZ mee kan, ik zelf denk namelijk van niet. Maar AZ heeft het al vaker goed gezien dus ik laat me verrassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites