jeweetmenaam Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 3-1 aj aj aj Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patee Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 En dat zal wel zo blijven ook denk ik hoor Luke. AZ moet gewoon top 5 proberen te eindigen, dan is iedereen blij. :) Top 4 zou beter zijn, als ajax en Twente de bekerfinale halen is de top 4 direct geplaatst voor Europees voetbal. Maargoed, je moet gewoon proberen zo hoog mogelijk te eindigen, het is jammer dat je tegen 'zwakke' tegenstanders als NEC en Heracles punten laat liggen, anders had je nu gewoon aansluiting bij de eerste 3. Iedereen laat belachelijk veel punten liggen, dus wie weet wat er nog te halen valt. Die 6 CL-wedstrijden smaakten wel naar meer opzich... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Vooralsnog staan die 'joden' nog gewoon boven AZ. En ze staan ook al met een half been in de KNVB finale. Dus dat nummer gaat totaal niet op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2011 Top 4 zou beter zijn, als ajax en Twente de bekerfinale halen is de top 4 direct geplaatst voor Europees voetbal. Maargoed, je moet gewoon proberen zo hoog mogelijk te eindigen, het is jammer dat je tegen 'zwakke' tegenstanders als NEC en Heracles punten laat liggen, anders had je nu gewoon aansluiting bij de eerste 3. Iedereen laat belachelijk veel punten liggen, dus wie weet wat er nog te halen valt. Die 6 CL-wedstrijden smaakten wel naar meer opzich... Die zes CL-wedstrijden waren zeker vet, maar het UC avontuur van 2004/2005 staat me nog altijd het meeste bij, niet de Champions League. Zo ver komen in Europa, dat wil ik wel vaker _O_ Tweede helft nu, snel 4 - 1 maken en dan d'r overheen. Hehe; BAM! 4 - 1 Sigþórsson :love: Guðmundsson :love: 5 - 1. Heeeeeer-lijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2011 Ik zeg Alfonso Alves. D'r op en d'r over (d) 6 - 1 :love: Weer Sigþórsson. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Sigþórsson nu al 5 treffers :o -> 6-1 Hij gaat lekker, misschien nog een 6e? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Ben benieuwd wie Gijp gaat noemen bij de vraag van Genee wie de Gilette speler van de week is geworden. Dat moet toch haast wel Sigþórsson zijn. Tenzij er morgen gekke dingen gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 4x van Dijk tegen Twente gok ik zomaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 4x van Dijk tegen Twente gok ik zomaar. Eigendoelpunten, kan mij niet voorstellen dat je daar Gilette speler van de week mee wordt :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobertPSV040 Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Sigþórsson, tering 5 goals_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Eigendoelpunten, kan mij niet voorstellen dat je daar Gilette speler van de week mee wordt :D. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utotri Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Op zich had Sigthorsson natuurlijk wel een makkelijke avond zo. De aanvoer was subliem. Hij hoefde eigenlijk alleen maar rustig te blijven en binnen te tikken bij eigenlijk al die goals. Maar ja, je moet er wel net staan dus speler van de week zal ie wel worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2011 Parma haalt na dit seizoen AZ-aanvaller Pellè terug naar Italië Na dit seizoen komt er definitief een einde aan het verblijf van Graziano Pellè op de Nederlandse velden. De recordaankoop van AZ kostte in de zomer van 2007 enkele miljoenen euro's en ging daarmee de geschiedenisboeken in. De Italiaanse spits zal echter vooral herinnerd worden als de aanvaller die niet kon scoren. Parma neemt hem komende zomer van de Alkmaarse club over. Dat zei Earnest Stewart, technisch directeur van AZ, zaterdag na afloop van de thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo. De 25-jarige Pellè is bezig aan zijn vierde en dus laatste seizoen bij AZ. Eerder kwam hij onder meer uit voor Lecce en Cesena. Parma staat momenteel op de twaalfde plaats in de Serie A en heeft met onder meer Hernán Crespo, Sebastian Giovinco en Valeri Bojinov al enkele spitsen in huis. Hoeveel de Italianen betalen voor de rentree van Pellè, is nog niet bekend. Tijdens zijn verblijf in de Eredivisie maakte de elfvoudig jeugdinternational twaalf doelpunten in 69 wedstrijden. Dit seizoen is vooralsnog zijn meest succesvolle; Pellè trof vier keer doel in vier opeenvolgende duels als invaller. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utotri Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Die gast heeft wel een goede zaakwaarnemer zo lijkt het. Pelle is nog niet eens eredivisiewaardig en dan mag ie naar Parma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexander-r Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Sigthorsson _O__O_ Martens ook trouwens _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
colo 08 Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Nou een nieuwe verdediger volgens voetbalzone : Etienne Reijnen. Nog nooit zien spelen, hopen dat het wat is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 30 januari 2011 Ook van Zwolle toch? Zal mij benieuwen (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Betekent dat dat jullie Botteghin niet meer willen?(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Betekent dat dat jullie Botteghin niet meer willen?(d) botteghin is denk ik uit beeld, maar volgens verschillende bronnen zouden ze na botteghin ook interesse hebben voor kubik en boymans dus we zien wel:huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 30 januari 2011 Betekent dat dat jullie Botteghin niet meer willen?(d) Misschien was Botteghin wel te duur, of die halen ze ook nog vandaag. Je weet het maar nooit (d) Maar jullie mogen Botteghin wel hoor. Des te groter is de stunt als Reijnen een betere speler blijkt te zijn dan Erik Botteghin :huhu: :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Botteghin wil van de zomer pas weg en dan is hij transfervrij.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 30 januari 2011 O, dat mag ook :oops: Dan halen we hem dan wel ;) Reijnen had ook een aflopend contract trouwens, maar oké. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Ik heb Reijnen een aantal keer zien spelen bij Zwolle. Hij was daarin niet echt een uitblinker in tegendeel zelfs. Ik ben erg benieuwd of die bij AZ mee kan, ik zelf denk namelijk van niet. Maar AZ heeft het al vaker goed gezien dus ik laat me verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexander-r Geplaatst 30 januari 2011 Share Geplaatst 30 januari 2011 Hopelijk word dit weer een verrassing, had toch graag die Braziliaan zien komen...:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 30 januari 2011 We hebben ook Ramon nog altijd he.. Die is alleen geblesseerd geloof ik :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten