Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AZ Alkmaar

Fantasy

Aanbevolen berichten

Ja leuk. Als ik daar al een kwartier zat te wachten (ofzo) zou ik ook weggaan, dikke vinger. Je moet nog een *****eind terug naar Alkmaar ook. Ik vind het eerder schandalig van Huistra om iemand zo lang te laten wachten. Ik weet niet precies wat er gebeurd is, maar dat weet niemand. Wel mooi dat alle media meteen conclusies trekken. Weet iemand al iets over Elm? Zou toch jammer zijn als die er lang uit zou zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja leuk. Als ik daar al een kwartier zat te wachten (ofzo) zou ik ook weggaan, dikke vinger. Je moet nog een *****eind terug naar Alkmaar ook. Ik vind het eerder schandalig van Huistra om iemand zo lang te laten wachten. Ik weet niet precies wat er gebeurd is, maar dat weet niemand. Wel mooi dat alle media meteen conclusies trekken. Weet iemand al iets over Elm? Zou toch jammer zijn als die er lang uit zou zijn...

Wil hier als Groningen fan ook wel even wat over kwijt; Verbeek had groot gelijk. Huistra werd opgehouden door de pers, vooral de regionale zender van wat ik begreep. Kan gebeuren, is niet eens echt zijn schuld, maar dan is het idd wel zo netjes om even sorry tegen Verbeek te zeggen ipv op deze manier te reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja. :cab:

Hoezo?

Hij zegt wat hij vind en is niet zoals die andere spelers van oooh shit heb ik iets verkeerd gezegd.

Alle andere spelers zouden zeggen dat is Az's keus maar hij zegt gewoon wat hij denkt en leuke Amsterdamse bluf dus ik vind het een leuk ventje

Link naar opmerking
Deel via andere websites