Marcos Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Az is gewoon een goede ploeg. Vandaag ook weer, goed voetbal gewoon beter als Groningen. Maar het verschil tussen deze 2 ploegen is dat wij Matavz hebben en jullie geen scorende spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 http://www.vi.nl/Nieuws-item/191684/Verbeek-toont-zich-een-slecht-verliezer-in-Groningen.htm ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patee Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Ja leuk. Als ik daar al een kwartier zat te wachten (ofzo) zou ik ook weggaan, dikke vinger. Je moet nog een *****eind terug naar Alkmaar ook. Ik vind het eerder schandalig van Huistra om iemand zo lang te laten wachten. Ik weet niet precies wat er gebeurd is, maar dat weet niemand. Wel mooi dat alle media meteen conclusies trekken. Weet iemand al iets over Elm? Zou toch jammer zijn als die er lang uit zou zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 12 december 2010 Share Geplaatst 12 december 2010 Haha, wat een man is het toch ook:p Sta nog op de foto met hem, hij was vorige week al kijken. Kon nog snel voor hij naar huis moest, met zen dooie otter op zen hoofd en chagrijnige kop zei hij; nou, snel dan, ik moet naar huis. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkels Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Ja leuk. Als ik daar al een kwartier zat te wachten (ofzo) zou ik ook weggaan, dikke vinger. Je moet nog een *****eind terug naar Alkmaar ook. Ik vind het eerder schandalig van Huistra om iemand zo lang te laten wachten. Ik weet niet precies wat er gebeurd is, maar dat weet niemand. Wel mooi dat alle media meteen conclusies trekken. Weet iemand al iets over Elm? Zou toch jammer zijn als die er lang uit zou zijn... Wil hier als Groningen fan ook wel even wat over kwijt; Verbeek had groot gelijk. Huistra werd opgehouden door de pers, vooral de regionale zender van wat ik begreep. Kan gebeuren, is niet eens echt zijn schuld, maar dan is het idd wel zo netjes om even sorry tegen Verbeek te zeggen ipv op deze manier te reageren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 15 december 2010 Share Geplaatst 15 december 2010 Kolbeinn_O_ Die eerste zat er zooo lekker in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexander-r Geplaatst 16 december 2010 Share Geplaatst 16 december 2010 Heerlijke goaltje gister van onze IJslander _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 16 december 2010 Share Geplaatst 16 december 2010 Björn nog klaargekomen gister? :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 december 2010 Auteur Share Geplaatst 16 december 2010 Nee hoezo? ;c Heb alleen de eerste helft gezien btw.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 16 december 2010 Share Geplaatst 16 december 2010 Kolbein scoorde er 2, reden zat lijkt me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 december 2010 Auteur Share Geplaatst 16 december 2010 Ah, ja nouja. Nee dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 december 2010 Auteur Share Geplaatst 23 december 2010 Maher :love: Hoop dat ie t goed gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
colo 08 Geplaatst 23 december 2010 Share Geplaatst 23 december 2010 Beetje jammer dit. AZ heeft (behoorlijk) dramatisch gespeeld, maarja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 23 december 2010 Share Geplaatst 23 december 2010 Maher is een leuk spelertje van wat ik heb gezien.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 december 2010 Share Geplaatst 23 december 2010 Maher is n FM ook een goede speler. Die heb ik in mijn FM bij mijn Ajax zitten :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 december 2010 Auteur Share Geplaatst 23 december 2010 Beetje jammer, dramatisch gespeeld; maar boeieee ;c Het is maar de beker; we worden gewoon #5 of hoger in de Eredivisie en dan gewoon Europa in (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 23 december 2010 Share Geplaatst 23 december 2010 Vieze overtreding, terecht rood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 december 2010 Share Geplaatst 24 december 2010 [YOUTUBE]1FWt0CgwGmI[/YOUTUBE] Ik plaats dit niet om te provoceren maar ben benieuwd wat jullie vinden als Az fans dat hij ten eerste weg gedaan is door de club en ten tweede wat hij zegt over Az vooral dat laatste Heerlijk ventje trouwens_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 24 december 2010 Share Geplaatst 24 december 2010 ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 december 2010 Share Geplaatst 24 december 2010 Ene kant wel logisch, is weggestuurd bij AZ na zijn hartaanval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 25 december 2010 Share Geplaatst 25 december 2010 Ene kant wel logisch, is weggestuurd bij AZ na zijn hartaanval. Als dat zo is verdienen ze echt een dikke ;e, en ze leren daar ook nog Ajax haten dus ja... "zieke club". Als het allemaal zo is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 december 2010 Share Geplaatst 26 december 2010 Ik plaats dit niet om te provoceren maar ben benieuwd wat jullie vinden als Az fans dat hij ten eerste weg gedaan is door de club en ten tweede wat hij zegt over AZ vooral dat laatste Heerlijk ventje trouwens_O_ Tsja. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 december 2010 Share Geplaatst 26 december 2010 Tsja. :cab: Hoezo? Hij zegt wat hij vind en is niet zoals die andere spelers van oooh shit heb ik iets verkeerd gezegd. Alle andere spelers zouden zeggen dat is Az's keus maar hij zegt gewoon wat hij denkt en leuke Amsterdamse bluf dus ik vind het een leuk ventje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 26 december 2010 Share Geplaatst 26 december 2010 En dat moet je in het AZ topic plaatsen ;e? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 december 2010 Auteur Share Geplaatst 26 december 2010 Achja; heb je ook maar één AZ'er zien happen? Ik kan me er niet zo druk om maken eigenlijk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten