La Pulga Geplaatst 22 juli 2009 Share Geplaatst 22 juli 2009 Vind ook niet dat AZ echt aankopen heeft gedaan om iets te laten zien in de Champions League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 juli 2009 Share Geplaatst 22 juli 2009 Daar gaat de 2e CL plek :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 juli 2009 Share Geplaatst 23 juli 2009 Gast, ga je bij elke OEFENnederlaag van AZ dat posten. Kap nou eens met dit gezeik en dat negatief gedoe van je, geen enkele andere Nederlandse club heeft iets te zoeken in de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoxaNL Geplaatst 23 juli 2009 Share Geplaatst 23 juli 2009 Haal dat 'andere' maar weg. Geen enkele Nederlandse club heeft een écht goede kans om te overwinteren in de CL. AZ had ik een goede kans gegeven met Van Gaal... nu zal de tijd het moeten uitwijzen. Maar met een gunstige loting pakt AZ echt wel punten voor Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 25 juli 2009 Share Geplaatst 25 juli 2009 AZ gaat makkelijk de JC Schaal pakken :) edit: 3-0 inmiddels :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kewell Geplaatst 25 juli 2009 Share Geplaatst 25 juli 2009 Is er geen centrale topic :cab: Lekkere afstraffing voor die boeren trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juiceman Geplaatst 25 juli 2009 Share Geplaatst 25 juli 2009 Is Heerenveen zo slecht achterin of AZ zo goed? Schakel pas net in namelijk. BTW, mooie shirtsjes van AZ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toflow Geplaatst 25 juli 2009 Share Geplaatst 25 juli 2009 Mooie goals van AZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 25 juli 2009 Share Geplaatst 25 juli 2009 AZ speelt mooi voetbal, die 2e was wel lekker van Lens : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 25 juli 2009 Share Geplaatst 25 juli 2009 ***********, mijn toto 1-3 wss dus fout, tenzij Heerenveen (hopelijk) nog 1x tegen scoort, en mijn toto select waarin ik 4 wedstrijden had gebet heb ik dus op Heerenveen gewed, wordt hem dus niet. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 25 juli 2009 Share Geplaatst 25 juli 2009 Was een heerlijk hakje van Lens > El Hamdaoui ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 25 juli 2009 Share Geplaatst 25 juli 2009 Grote overwinning van AZ. Hoop toch dat ze alsnog een paar investeringen doen. Sowieso een vervanger voor De Zeeuw en een extra kwaliteitsinjectie kan er altijd bij. Dacht dat AZ een slechte voorbereiding had, maar vandaag was dat niet te merken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Haassiej Geplaatst 25 juli 2009 Share Geplaatst 25 juli 2009 Iemand enig idee waarom Romero in de 88ste minuut werd gewisseld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jasza Geplaatst 26 juli 2009 Share Geplaatst 26 juli 2009 Iemand enig idee waarom Romero in de 88ste minuut werd gewisseld? Koeman wilde Didulica ook een moment gunnen omdat die ook mede verantwoordelijk was voor het halen van het kampioenschap ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Haassiej Geplaatst 26 juli 2009 Share Geplaatst 26 juli 2009 Koeman wilde Didulica ook een moment gunnen omdat die ook mede verantwoordelijk was voor het halen van het kampioenschap ;e 2 minuten ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Knight Geplaatst 6 augustus 2009 Share Geplaatst 6 augustus 2009 Ja met Koeman hebben ze echt een goede trainer gehaald, hij gaat meer kapot maken dan ze lief is. Ik vind het echt zonde dat Koeman trainer is geworden, alles wat Louis heeft opgebouwd wordt nu langzaam afgebroken. Zie Koemans loopbaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 6 augustus 2009 Share Geplaatst 6 augustus 2009 Echt plezant als ze ons laten winnen morgen :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eykl Geplaatst 13 september 2009 Share Geplaatst 13 september 2009 Veel succes met Koeman verder. Zelden een minder amabel en bekwaam persoon als trainer gezien. Mocht hem vroeger graag zien, maar sinds hij trainer is zakt hij bij mij meer en meer in aanzien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 13 september 2009 Share Geplaatst 13 september 2009 Tja, we moeten het er mee doen he. Ik denk alleen dat zijn broertje nog erger is, gelukkig dat we die niet hebben;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 23 september 2009 Share Geplaatst 23 september 2009 Wat een drama publiek dit serieus. Gewoon door ajax-fans overklast en als ze scoren. Wat zijn die joden stil, ohoh wat een triest publiek zeg(Y) Wel gefeliciteerd maarja wat wil je met bijna jullie hele A-ploeg tegen ons 2de. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 september 2009 Auteur Share Geplaatst 23 september 2009 Ben het met je eens dat AZ gister niet goed speelde, maar Pantelic had ook vrij weinig in te brengen tegen de AZ-defensie, en jongens als Martina en die jonge Serviër (?) e.d. zijn ook niet bij machte om tegen Poco en Swerts enzo op te boksen. Ik vond wel Will en Blind gister erg goed spelen bij Jong Ajax, en vind sowieso dat het als 'team' redelijk goed stond bij Ajax. Winst is winst zullen we maar zeggen voor AZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Apprabab Geplaatst 23 september 2009 Share Geplaatst 23 september 2009 Op dit moment wel inderdaad ja. Ze moet gewoon weer in een flow komen waar het gaat lopen, ik denk dat Koeman de balans wel gaat vinden binnenkort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 september 2009 Auteur Share Geplaatst 27 september 2009 Schaars: 'Dit AZ kan niet alle wedstrijden winnen' De nederlaag in en tegen Utrecht was voor AZ de vierde competitienederlaag in acht wedstrijden. Sander Keller zorgde zaterdagavond een kwartier voor tijd met een rake kopbal voor het krachtsverschil: 1-0. Middenvelder en aanvoerder Stijn Schaars onderkende de moeilijke situatie van de Noord-Hollanders. "Iedereen kan zo van ons winnen." Komende dinsdag is Standard Luik in de Champions League de opponent. "Ik vind het zelf lekker om zoveel wedstrijden kort achter elkaar te spelen", vertelt Schaars op de clubsite van AZ over de vele wedstrijden dit seizoen. "Vooral als je net verloren hebt is het goed om snel weer een wedstrijd te spelen. Het loodzware programma dat we voor de boeg hebben is misschien alleen maar beter. Iedereen kan zo van ons winnen. Dan kun je net zo goed een grote ploeg treffen. Misschien gaat de knop bij een overwinning tegen bijvoorbeeld Standard Luik wel om." Schaars wil dat de vergelijkingen met vorig seizoen ophouden. "We speelden toen veel minder wedstrijden dan nu", doceert de Oranje-international. "Zo goed zijn de grote clubs blijkbaar. Die hebben meer dan een dubbele bezetting op alle posities. Je kunt niet verwachten dat AZ alle wedstrijden wint. Daarvoor zijn we niet groot genoeg. We willen heel graag bij de top drie horen, maar daar zijn we nog niet." Hopelijk heeft hij gelijk en is het drukke (en vooral zware) programma een voordeel. Want niet alles winnen oké, maar af en toe drie punten is wel fijn. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 27 september 2009 Share Geplaatst 27 september 2009 Nou reken nergens op hoor:cab: Naja misschien dat ze nu gaan inzien dat ze (nog) geen topclub zijn:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Job Geplaatst 27 september 2009 Share Geplaatst 27 september 2009 "Je kunt niet verwachten dat AZ alle wedstrijden wint. Daarvoor zijn we niet groot genoeg. We willen heel graag bij de top drie horen, maar daar zijn we nog niet." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten