timpy00 Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 2 minuten geleden zei Kyrill: Ja maar Eenhoorn geeft toch duidelijk aan hij er helemaal doorheenzit, oa mentaal en meer? En dan ga je nog 4,5 maand doorwerken? Mij lijkt dat killing als ie nu al op zijn tandvlees/tenen loopt.... Ik denk niet dat hij er op dit moment psychisch, mentaal of fysiek dusdanig onder leidt dat hij nu niet verder kan. Maar het werk geeft zeker druk en hij wilt denk ik na al die jaren AZ met hun meedenken, dus door vast aan te geven ik wil even rust, zoek een vervanger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 23 minuten geleden zei Kyrill: Ja maar Eenhoorn geeft toch duidelijk aan hij er helemaal doorheenzit, oa mentaal en meer? En dan ga je nog 4,5 maand doorwerken? Mij lijkt dat killing als ie nu al op zijn tandvlees/tenen loopt.... Metaalmoeheid is iets anders dan mentale moeheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari (bewerkt) 7 minuten geleden zei 007mark: Metaalmoeheid is iets anders dan mentale moeheid. W8 is dat niet gewoon typfout in het artikel? Metaalmoeheid heeft toch niks met mensen te maken? Ik zit nu te googlen moet wel fout zijn, heeft niks met mensen zelf te maken, letterlijk alleen met metaal. 12 februari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 februari Auteur Share Geplaatst 12 februari Het zou natuurlijk als metafoor gebruikt kunnen zijn. Ik had hier ook metaalfoor kunnen zeggen als woordgrap trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 52 minuten geleden zei Fantasy: Ik had hier ook metaalfoor kunnen zeggen als woordgrap trouwens. Niet echt een ijzersterke grap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Hoor dat Robert Roest wordt genoemd als opvolger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Alleen omdat 'Ijzeren' Rinus Ïsrael een beetje te oud is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Is onze @MetalMichael dan ook een reële optie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 februari Auteur Share Geplaatst 12 februari Heeft 'ie wel concurrentie van @ijzeren linus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 5 minuten geleden zei Richarð.: Is onze @MetalMichael dan ook een reële optie? Ben al bezig met een andere baan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari (bewerkt) Bij voetbalpraat sluit Arno Vermeulen zichzelf niet uit. 12 februari bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 1 uur geleden zei Kelvin: Bij voetbalpraat sluit Arno Vermeulen zichzelf niet uit. Haha ik las het net. Die man is ook alle schaamte voorbij he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 15 minuten geleden zei Erwin.: Haha ik las het net. Die man is ook alle schaamte voorbij he. Weet je wie ook in Alkmaar geboren is? Gijs Staverman, dus die maken we dan technisch directeur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Waarom niet? Ik weet niet of die geschikt is maar dit soort reacties lijken mij voorbarig. Waarom Edwin van der Sar, Alex Kroes, Te Kloese of Eenhoorn wel en Arno niet? Alleen maar omdat die eersten in de sport hebben gewerkt? Dacht dat we die ouderwetse gedachtegang inmiddels wel voorbij waren. Bij een technisch directeur lijkt mij sport/voetbal nog wel belangrijk, maar algemeen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 9 minuten geleden zei cimbomcu: Waarom niet? Ik weet niet of die geschikt is maar dit soort reacties lijken mij voorbarig. Waarom Edwin van der Sar, Alex Kroes, Te Kloese of Eenhoorn wel en Arno niet? Alleen maar omdat die eersten in de sport hebben gewerkt? Dacht dat we die ouderwetse gedachtegang inmiddels wel voorbij waren. Bij een technisch directeur lijkt mij sport/voetbal nog wel belangrijk, maar algemeen.. Omdat ze allemaal ervaring hebben als bestuurder voor ze de leiding kregen over een voetbalclub. Vd Sar had een opleiding gedaan en een tijd meegelopen. Vermeulen heeft zover ik weet niks van dit alles. Alleen ervaring in leiding geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Volgens mij is Arno ook wel een hoge piet bij de NOS toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Zijn huidge NOS werk is al jarenlang kut, en dan wil je hem als directeur bij AZ, kom op Cim... Haat je AZ zo erg, dat je ze degradatie gunt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 20 minuten geleden zei cimbomcu: Volgens mij is Arno ook wel een hoge piet bij de NOS toch? Al jaren chef voetbal inderdaad, maar imo is dat toch iets anders dan besturen maar misschien heb ik dan een verkeerd beeld van de functie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 12 uur geleden zei cimbomcu: Waarom niet? Ik weet niet of die geschikt is maar dit soort reacties lijken mij voorbarig. Waarom Edwin van der Sar, Alex Kroes, Te Kloese of Eenhoorn wel en Arno niet? Alleen maar omdat die eersten in de sport hebben gewerkt? Dacht dat we die ouderwetse gedachtegang inmiddels wel voorbij waren. Bij een technisch directeur lijkt mij sport/voetbal nog wel belangrijk, maar algemeen.. Is Vermeulen niet een naam die ook een ouderwetse gedachtegang is? Iemand uit de stad en bekend in de voetbalwereld. Te Kloese en v.d. Sar enzo kun je overigens totaal niet onder die gedachtegang plaatsen, andere twee weet ik niet zo goed. Of het moet zijn dat Arno Vermeulen ook eerst een aantal jaren mee wilt lopen en dan de boel wilt overnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 14 uur geleden zei Kelvin: Weet je wie ook in Alkmaar geboren is? Gijs Staverman, dus die maken we dan technisch directeur. Daar zou ik dan weer een groot voorstander van zijn 13 uur geleden zei Kyrill: Zijn huidge NOS werk is al jarenlang kut, en dan wil je hem als directeur bij AZ, kom op Cim... Heb je over zijn rol als analist bij Studio Voetbal of zijn primaire functie als chef voetbal? Want in dat laatste geval ben ik benieuwd wat je zo kut vindt aan zijn werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 9 minuten geleden zei Tim': Daar zou ik dan weer een groot voorstander van zijn Heb je over zijn rol als analist bij Studio Voetbal of zijn primaire functie als chef voetbal? Want in dat laatste geval ben ik benieuwd wat je zo kut vindt aan zijn werk. Zijn voetbal commentaar tijdens wedstrijden live en of samenvattingen vind ik sowieso al jarenlang echt slecht en kut. Zijn analyses bij Studio Voetbal het zelfde, dat ie nu zichzelf voorstelt bij AZ al helemaal lachwekkend. Dus enlighten me Tim wat doet ie in jouw ogen wel goed als ''chef voetbal'' want dat is dan ook gelijk, hooguit het enige in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 18 minuten geleden zei Kyrill: Zijn voetbal commentaar tijdens wedstrijden live en of samenvattingen vind ik sowieso al jarenlang echt slecht en kut. Zijn analyses bij Studio Voetbal het zelfde, dat ie nu zichzelf voorstelt bij AZ al helemaal lachwekkend. Dus enlighten me Tim wat doet ie in jouw ogen wel goed als ''chef voetbal'' want dat is dan ook gelijk, hooguit het enige in mijn ogen. Waar zeg ik dat hij zijn werk als chef voetbal goed doet? Ik heb er juist geen idee van omdat dat werk achter de schermen plaatsvindt. Vandaar mijn vraag aan jou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 2 minuten geleden zei Tim': Waar zeg ik dat hij zijn werk als chef voetbal goed doet? Ik heb er juist geen idee van omdat dat werk achter de schermen plaatsvindt. Vandaar mijn vraag aan jou. Ik heb het niet over zijn werk achter de schermen he, daar weet ik al helemaal niks van. En in de post die je nu van mij citeerde, heb ik ook geen seconde gezegd dat ik dat wel wist. Jij begint erover, dus ik dacht jij er wat van wist. Ik heb net allemaal dingen genoemd, waarvan ik wel weet van Arno Vermeulen en die vind ik allemaal onvoldoende tot slecht.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 11 minuten geleden zei Kyrill: Ik heb het niet over zijn werk achter de schermen he, daar weet ik al helemaal niks van. En in de post die je nu van mij citeerde, heb ik ook geen seconde gezegd dat ik dat wel wist. Jij begint erover, dus ik dacht jij er wat van wist. Ik heb net allemaal dingen genoemd, waarvan ik wel weet van Arno Vermeulen en die vind ik allemaal onvoldoende tot slecht.... Je hebt het over 'zijn huidige NOS-werk' en primair is hij chef voetbal volgens mij. Dat is een functie die zich grotendeels achter de schermen afspeelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 37 minuten geleden zei Tim': Je hebt het over 'zijn huidige NOS-werk' en primair is hij chef voetbal volgens mij. Dat is een functie die zich grotendeels achter de schermen afspeelt. Foutje dan, ik vind hem in alle opzichten helemaal niks dus en echt slecht. En over Chef voetbal deel kan dus niet oordelen, geen idee wat dat inhoudt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten