Lazy Geplaatst 19 juni 2019 Share Geplaatst 19 juni 2019 Hier toevallig al mensen aan het denken over Google Stadia? Wat het is: https://store.google.com/product/stadia_founders_edition Kort gezegd: een gaming streaming dienst waarbij je met een controller en chromecast direct games kunt streamen op tv, laptop, tablet of telefoon. De controller moet je los kopen (120 ongeveer), daarna heb je een maandelijks abonnement van 9.99 waarmee je games kunt streamen en dus overal kunt spelen. Voordeel; je hebt geen deftige pc of console nodig om de nieuwste games te spelen. Het is mij alleen nog niet duidelijk of je voor die 9.99 ongelimiteerd games kunt spelen en kunt streamen, of dat je nog los de games moet aanschaffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 21 juni 2019 Share Geplaatst 21 juni 2019 Ik wacht nog even af... Ik bedoel het is een goed idee. De vraag is of dit zo goed gaat werken als ze denken, vooral snelheid gerelateerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 24 juni 2019 Auteur Share Geplaatst 24 juni 2019 Op 21-6-2019 om 13:46 zei himan: Ik wacht nog even af... Ik bedoel het is een goed idee. De vraag is of dit zo goed gaat werken als ze denken, vooral snelheid gerelateerd. Ja het idee is geweldig. Ze claimen dat je met een internetsnelheid van 50mb in 4k kunt streamen. Voor de meeste huishoudens in Nederland is dat prima te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 24 juni 2019 Share Geplaatst 24 juni 2019 Dan mag ik mijn internetverbinding van 3mb/s wel even een upgrade geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten