007mark Geplaatst 26 juli 2019 Auteur Share Geplaatst 26 juli 2019 9 uur geleden zei MrMHB: Was Haugesund vorig jaar niet ook behoorlijk sterk en ging zelfs door in de poulefase van EL...of ben ik in de war? (Wat me wel eens overkomt ) Dat laatste, want vorig seizoen speelden ze geen Europees voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 En de twee keer ervoor niet verder dan 2e kwalificatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vlietje Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 Heb ook liever lonwijk dan venema. Lonwijk kan nog mee voetballen. Venema kan eigenlijk niet zoveel. Neusje voor de goal maar dat viel gister ook flink tegen. Hopen dat dalmau snel fit is want die zie ik alledrie de kansen er wel in schieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 10 uur geleden zei MrMHB: Was Haugesund vorig jaar niet ook behoorlijk sterk en ging zelfs door in de poulefase van EL...of ben ik in de war? (Wat me wel eens overkomt ) Dat was Östersunds FK uit Zweden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 10 uur geleden zei Marius: Dat was Östersunds FK uit Zweden Danke! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 juli 2019 Share Geplaatst 26 juli 2019 'Sund' betekent blijkbaar iets van 'zeestraat'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 juli 2019 Share Geplaatst 27 juli 2019 9 uur geleden zei Sophomore: 'Sund' betekent blijkbaar iets van 'zeestraat'. Bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 juli 2019 Share Geplaatst 27 juli 2019 1 uur geleden zei Pino: Bedankt. Geen dank, zijn nooit te oud om te leren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 (bewerkt) Bij AZ lijkt het wel goed te komen, zo doorgaan. FC Utrecht ook wel, na een gigantische blunder van de keeper van die andere club. 1 augustus 2019 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Want een ontzettende frustrerende wedstrijd om te kijken van FC Utrecht. Tempo ligt tergend langzaam, ze proberen vrijwel niks en als ze iets proberen zijn ze de bal meteen kwijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Die Theo is twee keer zo dik als Jantje Boskamp, fakking hell zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Jensen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Wauw prachtige emotie, wat een gigantische stunt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Die Jensen heeft ook gewoon een kop alsof alles 3x trager binnenkomt he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Wat een onwijze prutsers zijn we toch ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 In ieder geval de kater van Differdange weggespoeld, alleen ik weet niet of het handig is om een kater met een kater te bestrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Jensen was waarschijnlijk al een half uur aan het slapen vooraf die goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 2 uur geleden zei Kelvin: In ieder geval de kater van Differdange weggespoeld, alleen ik weet niet of het handig is om een kater met een kater te bestrijden. Beste wat je kunt doen bij een kater 1 of 2 halve liters naar binnen werken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 Hadden ze voor de wedstrijd al gedaan denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 2 augustus 2019 Op 25-7-2019 om 23:41 zei 007mark: Interessante uitslagen van de concurrerende landen. Veelal niet ongunstig: Budocnost Podgorica (Mne) - Zorya Luhansk (Ukr) 1-2 Yeni Malatyaspor (Tur) - Olympija Ljubjana (Slo) 2-2 Haugesund (Nor) - Sturm Graz (Aut) 2-0 Viktoria Plsen (Cze) - Olympiacos (Gre) 0-0 CL! Mlada Boleslav (Cze) - Ordabesy (Kaz) 1-1 Pyunik (Arm) - FK Jablonec (Cze) 2-1 The New Saints (Wal) - FC Kopenhagen (Den) 0-2 CL! Lechia Gdansk (Pol) - Brondby (Den) 2-0 Shakthar Soligorsk (Blr) - Esbjerg (Den) 2-0 Zorya wint nogmaals en is door. Yeni wint uitwedstrijd en is door. Sturm Graz wint thuis, maar ligt eruit. Viktoria Pilsen verliest ruim en gaat door in EL voorronde. Mlada Boleslav wint uitwedstrijd en is door. Jablonec speelt gelijk en ligt eruit. Kopenhagen wint nogmaals en is door. Brondy wint ruim en is alsnog door. Esbjerg speelt gelijk en ligt eruit. Door uitschakeling van Utrecht en (deels) PSV zijn we de afgelopen 2 weken dus nog niks opgeschoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 Op 26-7-2019 om 13:42 zei vlietje: Heb ook liever lonwijk dan venema. Lonwijk kan nog mee voetballen. Venema kan eigenlijk niet zoveel. Neusje voor de goal maar dat viel gister ook flink tegen. Hopen dat dalmau snel fit is want die zie ik alledrie de kansen er wel in schieten Opzich is het wel lekker als je een spits hebt die een neusje voor de goal heeft he. Dat die dan een kans mikt is zuur, maar scoorde vorig jaar aan de lopende band in jong Utrecht en deed het ook in het 1e prima. @cimbomcu Dat zijn echt dooddoeners. Van gaal koos ook voor andere spelers dan Rivaldo, dus is het een prutser? Die lonwijk mistte die eerste wedstrijd toch ook gewoon 2/3 hele grote kansen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei 007mark: Zorya wint nogmaals en is door. Yeni wint uitwedstrijd en is door. Sturm Graz wint thuis, maar ligt eruit. Viktoria Pilsen verliest ruim en gaat door in EL voorronde. Mlada Boleslav wint uitwedstrijd en is door. Jablonec speelt gelijk en ligt eruit. Kopenhagen wint nogmaals en is door. Brondy wint ruim en is alsnog door. Esbjerg speelt gelijk en ligt eruit. Door uitschakeling van Utrecht en (deels) PSV zijn we de afgelopen 2 weken dus nog niks opgeschoten. Hoe zit het nu met de punten van Tsjechie En nog ff over die spits bij Utrecht. Die hoeft toch niet per se mee te voetballen? Je hebt met Kerk, Cerny, Gustafson en nog zo'n middenveldertje toch genoeg gasten die het werk kunnen doen waar de spits dan alleen maar klaar hoeft te staan? Ik zag gister heel af en toe best aardig voetbal maar daarna werd die bal weer de trechter in gespeeld omdat er geen spits was. Ik heb die Lonwijk weer zien stuntelen gisteren en dat is helemaal geen spits. Geen idee wat die jongen wel kan eigenlijk. 2 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 10 uur geleden zei Elsjorro1990: Opzich is het wel lekker als je een spits hebt die een neusje voor de goal heeft he. Dat die dan een kans mikt is zuur, maar scoorde vorig jaar aan de lopende band in jong Utrecht en deed het ook in het 1e prima. @cimbomcu Dat zijn echt dooddoeners. Van gaal koos ook voor andere spelers dan Rivaldo, dus is het een prutser? Die lonwijk mistte die eerste wedstrijd toch ook gewoon 2/3 hele grote kansen? Rivaldo vooral gedrag toch? Ik vind Venema echt heel matig, Lonwijk ken ik onvoldoende, al is die voetballend al beter dan Venema. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 Mooi voor Narsingh, het is hem gegund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 augustus 2019 Share Geplaatst 8 augustus 2019 Goeie resultaten, al krijgt AZ het wel erg lastig als ze met 0-1 achter gaan komen thuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten