Geplaatst 9 juni 20196 jr. Overname FC Groningen succesvol afgerond! R.Bieze heeft FC Groningen overgenomen, De miljardair is van kleins af aan al supporter van de trots van het noorden. Toen ik klein was ging ik voor het eerst naar een voetbalwedstrijd van FC Groningen. Vol spanning leefde ik de hele week naar de wedstrijd toe. Eindelijk was ik groot genoeg volgens mijn ouders om mee te mogen naar het Oosterpark. Eindelijk was ik voor het eerst in het stadion. Wat een drukte en mooie sfeer. We wonnen met 3-0 In Europa van Atletico Madrid 1983FC Groningen De toekomst van FC Groningen ziet er rooskleurig uit, Dat belooft R.Bieze tijdens de persconferentie van vanmiddag. De overname is na maanden van voorbereinding dan eindelijk officieel. Met de komst van de nieuwe eigenaar zullen er veel dingen gaan veranderen binnen de organisatie van FC Groningen. De trainingsvelden zullen worden verbeterd en ook het sportcenter zullen worden verbeterd. De trots van het noorden wil zich gaan nestelen tussen de traditionele top 3 van Nederland. Er zullen veel nieuwe spelers worden gehaald om binnen afzienbare tijd landskampioen te worden.Voorbereiding FC Groningen De voorbereiding van FC Groningen gaat binnenkort beginnen. Er staan oefenwedstrijden ingepland tegen: Ayr, Airdrie, Troyes, HFC en Avranches. Veel onbekende tegenstanders volgens trainer Danny Buis. Dat maakt het natuurlijk wel lastig omdat je niet weet hoe een bepaalde tegenstander gaat spelen. De eerste competitie wedstrijd van dit seizoen is een uitwedstrijd te gen Vitesse.Transfergeruchten Michel Vlap - Kik Pierie - Alexander Isak - Calvin Stengs - Steven Bergwijn - Ryan Gravenberch - Andrija Zivkovic - Ruben Neves 9 juni 20196 jr. bewerkt door KingSchadowTJB
Geplaatst 9 juni 20196 jr. Dat klinkt allemaal zeer rooskleurig. Nu kijken welke geruchten zich ook werkelijk doorzetten. Succes!