Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hallo iedereen,

Momenteel zit ik in mijn 3e seizoen bij Valencia.

Graag wil ik een mix van 15 jeugdspelers en 10 spelers van buitenaf. 

Probleem is alleen dat mijn jeugdopleiding adequaat is. 

Hoofd jeugd is Phil Cannon.. Werken met jeugd 20, beoordelen 18, potentieel 20

Accommodatie is uitmuntend 

Jeugdwerving is uitstekend 

Wat moet ik doen om mijn jeugdopleiding te boosten? 

Geplaatst

Je jeugdopleiding ook verbeteren mbt Junior Coaching. Daarnaast is het ook verstandig dat je jeugdtrainers een positieve persoonlijkheid/karakter hebben, net als je Hoofd jeugd. Dit vergroot de kans dat jouw jeugdspelers die in je opleiding komen een grotere kans hebben op ook een positieve persoonlijkheid/karakter, wat hun ontwikkeling weer versterkt.

Een portie geluk hoort er ook bij.

Geplaatst

Een voorbeeld...

Ik heb als jeugdtrainer o.a. Michael Ballack aangesteld. Zijn stats zijn echt niet bijzonder (eigenlijk gewoon ruk), maar zijn karakter is één van de beste die je kan hebben.

5cb7e9bf2fcb5ae2d1e92ac4f7a03a2b.png

Hierdoor vergroot ik de kans dat één of meerdere jeugdspelers die de opleiding binnen komen wandelen een positief karakter hebben. Hieronder nog een jeugdtrainer die ik heb aangesteld, dit betreft Stiliyan Petrov.

b32a357a3ead1396794ae06daa1f7aa1.png

Ook hij heeft geen goede coach vaardigheden en zal weinig invloed uitoefenen tijdens de trainingen, maar de beste jeugdspelers zet ik toch automatisch door naar de U23 of B-team, waar ze zich beter kunnen ontwikkelen en op een hoger niveau kunnen spelen. In mijn U19 blijven alleen de spelers achter die weinig potentie hebben of opvulling.

Geplaatst
  • Auteur

Dank je wel voor je tips! 

Ga ik zeker meenemen. 

Zijn er nog andere zaken die ik over het hoofd zie? 

Geplaatst

Als je jeugdopleiding adequaat is kan je een bestuursverzoek indienen en bij 'Financiën - Budget jeugdopleiding vergroten' aanvragen. Als je dat een paar keer doet op een paar jaar gaat het niveau van je jeugdopleiding sterk omhoog,

Geplaatst
  • Auteur
Op 30-5-2019 om 23:27 zei glennix:

Als je jeugdopleiding adequaat is kan je een bestuursverzoek indienen en bij 'Financiën - Budget jeugdopleiding vergroten' aanvragen. Als je dat een paar keer doet op een paar jaar gaat het niveau van je jeugdopleiding sterk omhoog,

Thanks! zal ik direct doen als het mogelijk is. 

Zojuist nieuwe instroom gekregen.. 3x niks haha. dus is nog wat werk aan de winkel:) 

Geplaatst
  • Auteur

Het bestuur is trouwens ook niet een liefhebber van opleiden van jeugdspelers. 

Kan het ook daar mee te maken hebben? 

Geplaatst
16 minuten geleden zei mrfloraa:

Het bestuur is trouwens ook niet een liefhebber van opleiden van jeugdspelers. 

Kan het ook daar mee te maken hebben? 

Kan ook aanvragen de filosofieën aan te passen toch? In je contract. Weet niet of dat invloed heeft.

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei Rossi:

Kan ook aanvragen de filosofieën aan te passen toch? In je contract. Weet niet of dat invloed heeft.

Heb ik zojuist idd gedaan. Heeft tot nu toe weinig invoed. We zullen het zien..

Gast
Antwoord op deze discussie...

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.