Geplaatst 23 mei 20196 jr. Goedemiddag ik had even een aantal vraagjes ik heb. Een carriere begonnen met ADO denhaag momenteel in het 2e jaar maar nu heb ik een flink aantal talenten gehaald maar als ik bij hudig niveau dat hij niet ver van het eerste af zit maar hoe komt het dan dat zijn waarde op 63k staat terwijl bijvoorbeeld cody gakpo (geleend van PSV) zelfde sterren heeft en ongeveer zelfde statastieken maar dan 600k waard is
Geplaatst 23 mei 20196 jr. Hij staat bij PSV onder contract en PSV heeft meer reputatie, dus is Gakpo ook meer waard. Ik denk dat er nog wel meer dingen zijn die van invloed zijn op de waarde van een speler. Salaris wellicht.
Geplaatst 23 mei 20196 jr. Auteur Hmm dus als ik heb goed heb begrijp ik hier uit is dat het puur door de reputatie van de club komt dus als ik die speler bijvoorbeeld bij PSV had gehaald dan was het waarschijnelijk niet een groot talent?
Geplaatst 23 mei 20196 jr. De waarde van een speler zegt niets over het potentieel. Het kan zijn dat het bij PSV ook een groot talent zou zijn. Als die speler van jou een groot talent is en je laat hem veel spelen en je presteert goed als club zal hij ook meer waard worden.
Geplaatst 23 mei 20196 jr. 2 minuten geleden zei Dannyforza: Hmm dus als ik heb goed heb begrijp ik hier uit is dat het puur door de reputatie van de club komt dus als ik die speler bijvoorbeeld bij PSV had gehaald dan was het waarschijnelijk niet een groot talent? Een speler van Ado is simpelweg minder waard dan een speler van PSV. Dus een gelijke speler zal bij PSV een waarde van 600.000 en bij ADO zal hij 100.000 waard zijn en stel hij zou bij Barcelona zitten dan is hij nog meer waard. Maar waarde zegt uiteindelijk niets over hoe goed een speler kan worden.
Geplaatst 23 mei 20196 jr. Auteur 2 minuten geleden zei Jeroen.: Een speler van Ado is simpelweg minder waard dan een speler van PSV. Dus een gelijke speler zal bij PSV een waarde van 600.000 en bij ADO zal hij 100.000 waard zijn en stel hij zou bij Barcelona zitten dan is hij nog meer waard. Maar waarde zegt uiteindelijk niets over hoe goed een speler kan worden. Ahh top maar kloppen die statastieken wel dat hij na 1 seizoen al bijna op het niveua van het eerste speelt van ADO want dat staat namelijk bij best veen van mijn spelers die ik in het b elftalheb zitten?
Geplaatst 23 mei 20196 jr. 1 minuut geleden zei Dannyforza: Ahh top maar kloppen die statastieken wel dat hij na 1 seizoen al bijna op het niveua van het eerste speelt van ADO want dat staat namelijk bij best veen van mijn spelers die ik in het b elftalheb zitten? Sterren zeggen niet altijd alles. Zou vooral zelf naar de individuele statistieken kijken of jij vind dat ze klaar zijn voor het eerste of niet.
Geplaatst 23 mei 20196 jr. De sterren voor huidig en potentieel niveau zijn een indicatie maar niet helemaal betrouwbaar. Je kunt beter naar de eigenschappen van de speler kijken en deze vergelijken met spelers uit het eerste elftal op dezelfde positie. Dan zie je hoe dicht ze tegen het eerste elftal aanzitten.
Geplaatst 23 mei 20196 jr. Auteur 2 minuten geleden zei Jeroen.: Sterren zeggen niet altijd alles. Zou vooral zelf naar de individuele statistieken kijken of jij vind dat ze klaar zijn voor het eerste of niet. Aah okee precies maar bijvoorbeeld de waarde van de speler gaat die omhoog met prestaties. Groei. Of op de reputatie van de club?
Geplaatst 23 mei 20196 jr. Zojuist zei Dannyforza: Aah okee precies maar bijvoorbeeld de waarde van de speler gaat die omhoog met prestaties. Groei. Of op de reputatie van de club? Allemaal.
Geplaatst 23 mei 20196 jr. Auteur 1 minuut geleden zei Jeroen.: Allemaal. Aah dan weet ik genoeg super bedankt?
Geplaatst 23 mei 20196 jr. Auteur 5 minuten geleden zei Dysproz: De sterren voor huidig en potentieel niveau zijn een indicatie maar niet helemaal betrouwbaar. Je kunt beter naar de eigenschappen van de speler kijken en deze vergelijken met spelers uit het eerste elftal op dezelfde positie. Dan zie je hoe dicht ze tegen het eerste elftal aanzitten. Okee super bedankt