Jump to content
  • 0

Question

Gegroet FM liefhebbers.

Ik speel een online game met vrienden en ons eerste seizoen is afgelopen. Ik ben 2e geworden met NAC Breda en ben benieuwd wat mijn startbudget gaat worden. Heeft iemand hier meer informatie over?

Dit omdat ik de voorrondes in ga van de Champions League en heb dus echt wel versterking nodig in mijn team.

Dit is geen vraag wat voor transfers ik moet doen, vind het leuker om het zelf uit te zoeken. Gaat mij echt puur en alleen om het transferbudget. We gaan aankomende zaterdag weer verder met de game.

Groeten

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
11 minuten geleden zei HennigJR:

Gegroet FM liefhebbers.

Ik speel een online game met vrienden en ons eerste seizoen is afgelopen. Ik ben 2e geworden met NAC Breda en ben benieuwd wat mijn startbudget gaat worden. Heeft iemand hier meer informatie over?

Dit omdat ik de voorrondes in ga van de Champions League en heb dus echt wel versterking nodig in mijn team.

Dit is geen vraag wat voor transfers ik moet doen, vind het leuker om het zelf uit te zoeken. Gaat mij echt puur en alleen om het transferbudget. We gaan aankomende zaterdag weer verder met de game.

Groeten

Dat is geheel afhankelijk van je financiële situatie. Aan het einde van het seizoen (eind mei/begin juni) wordt over het algemeen je transferbudget bekend gemaakt voor het komende seizoen. Het is denk ik een kwestie van een paar dagen doorskippen, dan kun je het wel zien.  

• 0
Zojuist zei tdogg16:

Dat is geheel afhankelijk van je financiële situatie. Aan het einde van het seizoen (eind mei/begin juni) wordt over het algemeen je transferbudget bekend gemaakt voor het komende seizoen. Het is denk ik een kwestie van een paar dagen doorskippen, dan kun je het wel zien.  

Bedankt voor de vlugge reactie. Mijn winst van afgelopen seizoen was 13mil. Maar ik ken FM en ben vaker teleurgesteld geweest door het bestuur.

Mijn schatting is dat ik 4-5mil beschikbaar krijg. Maar het is dus even afwachten wat het word.

• 0

Wat is de financiële situatie nu ? Qua budget . Kun je vaak al iets van aflezen hoe het gaat worden . Wel knap om met NAC 2e te worden 

• 0

Sorry voor de wat late reactie. Ik kreeg uiteindelijk 3mil te besteden dus dat was niet veel. Heb de EL groepsronde gehaald maar kwam in een pittige poule met SportingCP, Istanbul Basaksehir en Saint Etienne. Niet door gekomen naar de knock-out fase maar dat had ik ook niet verwacht.