Jump to content
  • 0
Spietz

Play-Offs Eredivisie/Keuken Kampioen Divisie

Question

Hoi! 

In mijn gamemode heb ik een bug zitten met betrekking tot promotie/degradatie. Elk jaar aan het einde van het seizoen zijn er telkens clubs die terugkeren uit lagere divisie die nacompetitie spelen tegen Eredivisie clubs. Hierdoor degradeert alleen de nummer 18 en promoveert alleen de kampioen van de Keuken Kampioen Divisie.  Ook kunnen clubs uit bijvoorbeeld de 1e klasse F niet promoveren (denk dat dit komt omdat er alleen een hoofdklasse A en B is).

Weet iemand hoe dit te verhelpen is? Ik heb een download gedaan dat ik eventueel in de 2e klasse manager zou kunnen zijn. 

65F9DE87-8359-49C2-821F-D74B4A676CBD.jpeg

663C9092-EAB7-4FDC-ABB6-8CF5721C7639.jpeg

1 answer to this question

Recommended Posts

• 0

Welke download heb je gedaan om lagere klassen speelbaar te krijgen. Het lijkt erop dat het probleem in die download zit en ik denk (weet het niet zeker) dat daarom alleen de maker van de download dit probleem kan verhelpen. Als ik lagere klassen speelbaar wil hebben, pak ik meestal die van Claassen in de Steam Workshop. Die werken voor mij prima. Dus je zou kunnen proberen om je huidige download te verwijderen en deze toe te passen (of een andere). 

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1568918319&searchtext=Netherlands