Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Beste medespelers.
Wat is volgens jullie de beste manier om talenten te laten door breken in de top?
spelers eerst verhuren een aantal  seizoen of ze telkens proberen een paar minuten te geven als de wedstrijd beslist is en in de beker? 

Geplaatst

Het hangt van een aantal zaken af bij verhuur, denk ik:

• Wat zijn de faciliteiten van de clubs waar je de spelers aan verhuurd,
  • Onder welke voorwaarden komt de speler te spelen, 
  • Op welk niveau komt de speler te spelen.

Soms kan je er beter voor kiezen jonge spelers bij je club te houden, omdat daar de voorzieningen een stuk beter zijn. Ik zou ze verder niet te snel brengen en ook niet te zwaar belasten qua trainingen. 

Geplaatst

Zolang ze jonger zijn dan 18 jaar is training het belangrijkste. Is maar vanaf hun 18de dat de speelminuten een rol gaan spelen.

Hoe meer ze spelen op het juiste niveau hoe beter, maar ook opletten naar de trainingsfaciliteiten en staf van de club waar je aan verhuurd.

Ik zelf organiseer veel oefenwedstrijden tijdens de interlandbreak en laat dan enkel maar de jeugd spelen. Lijkt me ook wel te helpen.

Geplaatst

Zoals hierboven al staat is training het belangrijkste tot hun 18e levensjaar. Daarna beginnen speelminuten  een rol te betekenen. Als ze tijdens een verhuurperiode veel minuten maken bij een club met goede faculteiten zou ik dat doen, tenzij je de speler natuurlijk zelf genoeg minuten kan bieden.

Als een speler vervolgens een gemiddelde scoorde van een 7 of hoger laat ik hem het seizoen erna aansluiten bij het eerste. Laat ik hem een half seizoen meedraaien en kijk vervolgens weer hoeveel minuten hij bij mij gemaakt heeft en ook welk gemiddelde hij gescoord heeft. Als dat beide wat tegenvalt probeer ik hem weer een half seizoen te verhuren.

Geplaatst

Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe jullie die training inrichten tot hun achttiende levensjaar dan. Heb je het dan vooral over de individuele training?

Geplaatst
5 minuten geleden zei jesseth:

Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe jullie die training inrichten tot hun achttiende levensjaar dan. Heb je het dan vooral over de individuele training?

Ik laat ze altijd trainen op de positie die ik voor hen in gedachten heb. Daarnaast, indien nodig, laat ik ze extra trainen of eigenschappen die flink verbetert moeten worden. 

Geplaatst

Hetzelfde als Mordurette hierboven aangeeft. Wissel niet vaak van systeem/tactiek dus train ze op positie en rol en mochten eigenschappen tekort schieten train ik die extra.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.