Jump to content
delichris

[FM19] The Red Devils

Recommended Posts

Mooi verdiend en ook weer netjes geïnvesteerd in gerichte versterkingen. De loting voor de CL zit alvast ook mee en je doelstelligen zijn niet meer dan logisch.

Balen dat clubs de afkoopclausule in werking stellen, terwijl je hen niet kwijt wilt. Verder prima spelers aangetrokken. 

1867303543_brabantsenuchterheid.png.9ca8c675b04b7820a6e3f7526946ee0f.png

Seizoen 2024-2025

Het seizoen gaat dan weer beginnen. We spelen zoals gebruikelijk eerst wat wedstrijden in de omgeving. Daarna gaan we naar China voor een toer. Als we daarvan terug komen zijn Celta, Southampton, Wolfsburg en Leverkusen onze tegenstanders. Voor de Johan Cruijff Schaal spelen wij tegen Feyenoord. In de Europese Super Cup is Chelsea onze tegenstander. In de competitie spelen wij tegen Willem II, NEC, FC Groningen en FC Eindhoven.

Voorbereiding

287qlip.jpg

Johan Cruijff Schaal

14ude9g.jpg

dcbt6g.jpg

2rggx2o.jpg

Europese Super Cup

vmumuc.jpg

dmcgfk.jpg

Augustus

2uiu5qx.jpg

Stand Eredivisie

30n9jbq.jpg

Loting KNVB Beker

sbr7h2.jpg

Antwoorden op posts van users

@Isco22 Ik probeer vaak de spelers te loodsen waar ik geen heil meer in zie en dat levert ons toch mooi extra geld op.

@Marius Over de transfers ben ik tevreden ondanks de clausules die ik had gebouwd in de contracten. De loting voor de CL ziet er goed uit, maar je weet het maar nooit.

@Mordurette En dan voor al op de laatste dag van de transferperiode. Dat is gewoon balen.

@komodo25 @ElMarcos @Kavinos @Karlo @nasje92 @toivonen @D.J.

Het seizoen goed begonnen, jammer van de Europese Supercup maar dit kan gebeuren. 

Alvast één prijs in de hand en ook foutloos aan de competitie begonnen. Het belooft alweer een mooi seizoen te worden in Eindhoven.

Zoals altijd veel oefenwedstrijden gespeeld met prima resultaten. De Eredivisie is in ieder geval al goed begonnen, daar zal ook dit seizoen de uitdaging niet liggen. Dat Chelsea te sterk is in de Super Cup is ook geen schande, die zullen ongetwijfeld ook weer en goed elftal hebben gekocht zoals alle topteams in Engeland.

Nationaal weer lekker gestart met 12 uit 4 én de JC Schaal! Jammer van de ESC maar geen schande om die niet te winnen.

Prima verkocht op de transfermarkt ook goede gerichte aankopen. Wel voor een forse prijs. Voorbereiding liep wat hoppelig. Jammer van de ESC maar wel de JCS weten te winnen. In de competitie weer zeer sterk gestart 

Seizoen 2024-2025

We gaan ook weer beginnen in de Champions League en ik ga zeker mijn best doen om deze prijs te verdedigen. De finale is op Old Trafford en dat is voor mij persoonlijk een mooie plek. Maar voor het zover is moeten wij überhaupt de groepsfase voorbij zien te komen. Deze maand spelen wij tegen Vitesse, Heracles en Feyenoord. In de beker is Hoek onze tegenstander. En in de Champions League beginnen wij tegen Liverpool.

Liverpool - PSV Champions League

5d3f168ad0e3d-liverpoolpsv1.png

5d3f18818950a-liverpoolpsv2.png

PSV - Feyenoord Eredivisie

14ude9g.jpg5d3f1897780e6-psvfeyenoord1.png

5d3f18aa196a9-psvfeyenoord2.png

September

5d3f18d27ff9a-september.png

Stand Eredivisie

5d3f18e6eac23-stand.png

[b[Stand Champions League[/b

5d3f190a36947-clstand.png

Loting KNVB Beker

5d3f1933e9e3e-lotingbeker.png

@Karlo Het is niet de belangrijkste prijs die ik misloop.

@Marius We zijn het seizoen in ieder geval goed gestart.

@Mordurette Ik vindt een lange voorbereiding fijn. En we hadden moeten winnen van Chelsea. Maar goed lever deze verliezen dan uit Europa vliegen.

@Isco22 We hebben een heerlijke start van het seizoen gemaakt. Ik hoop dat dit nog lang zo doorgaat.

@komodo25 Die linksback is zijn geld zeker waard en een groot talent voor de toekomst.

@nasje92 Ik ben zeer tevreden over de aankopen. Allemaal toppers.

@Kavinos @toivonen @ElMarcos @D.J.

Een moeizame start van deze periode maar natuurlijk geen vuiltje aan de lucht. Wel fijn dat je de reeks weet af te sluiten met een overwinning op Feyenoord. 

Tegen Liverpool kan je nu nog verliezen, maar in eigen huis moet je hen wel kunnen verslaan. Verwacht dat je sowieso bij de eerste twee eindigt.

Wat kleinere verschillen. Maar waarschijnlijk is dat allemaal maar schijn want eigenlijk domineer je nog steeds.

Seizoen 2024-2025

In de Champions League hebben wij een valse start gemaakt en die ik wil graag rechtzetten tegen Fenerbache en Red Bull Salzburg en deze twee clubs treffen wij meteen deze maand. Ook mogen wij deze maand in de Eredivisie spelen tegen AZ, VVV en Fortuna Sittard. Aangezien wij goed bezig zijn in de competitie verwacht ik wel negen punten. En in de beker is Helmond Sport onze tegenstander. Ik zal deze maand veel reserves laten spelen op de Champions League wedstrijden na dan.

PSV - Fenerbache Champions League

5d401149e2974-psvfenerbache1.png

5d4011c46de34-psvfenerbache2.png

Red Bull Salzburg - PSV Champions League

5d4011db464a6-salzburgpsv1.png

5d4011eda87e0-salzburgpsv2.png

Oktober

5d4011fd23b7f-oktober.png

Stand Eredivisie

5d4012106eed7-stand.png

Stand Champions League

5d40122d9af23-clstand.png

Loting KNVB Beker

5d40123bf3ea0-lotingbeker.png

@komodo25 Die start in de CL had ik niet verwacht. Misschien iets van onderschatting. In de competitie blijven wij goed bezig.

@Isco22 De grootste prioriteit ligt in de CL. De rest moet gewoon haalbaar voor ons zijn. 

@D.J. Die 130 wedstrijden zijn wel van de Eredivisie. Daar hebben wij een indrukwekkende reeks neergezet.

@Mordurette Ondanks die nederlaag verwacht ik wel dat wij doorgaan naar de volgende ronde. Wij zijn sterker dan Fenerbache en Red Bull Salzburg.

@Marius We moeten nog even goed warm draaien en dan gaan we zeker los.

@nasje92 Daar ga ik ook niet vanuit, maar je weet het maar nooit.

@Karlo @Kavinos @ElMarcos @toivonen

Een maand zoals we eigenlijk van je gewend zijn! Alleen maar groene bollen en eigenlijk alleen maar overtuigende overwinningen

Van Liverpool mag je verliezen, al wil je het liever niet. Goed hersteld daarna.

Competitie is nu al wel te makkelijk hè... Doe je knap!

De Eredivisie ben je echt volledig ontgroeit met PSV en ook Europees geen vuiltje aan de lucht na die twee overwinningen! 

Helemaal op kruissnelheid  ... De ploeg was nog even een dieselmotor tijdens de start maar dat ligt duidelijk achter ons ondertussen.

Seizoen 2024-2025

We kunnen een goede slag slaan in de Champions League. We moeten dan wel winnen van Red Bull Salzburg en van Liverpool. In de Eredivisie spelen wij tegen FC Utrecht, SC Heerenveen en Excelsior. Deze maand is ook het stadion klaar en is het uitgebreid naar 55.000 mensen. Dat is toch een mooie verbouwing sinds mijn aanstelling. We begonnen toen met 37.500 en nu gewoon even 55.000. Helaas kan het stadion nu niet verder uitgebreid worden. Als we iets willen zullen wij een nieuwe moeten gaan bouwen.

Stadion afgebouwd

5d41c74de61e9-stadionklaar.png

PSV - Red Bull Salzburg Champions League

5d41c7ef60a93-psvsalzburg1.png

5d41c80dc017c-psvsalzburg2.png

PSV - Liverpool Chammpions League

5d41c85bebe72-psvliverpool1.png

5d41c88daf498-psvliverpool2.png

November

5d41c8b09a3de-november.png

Stand Eredivisie

5d41c8ce504d9-stand.png

Stand Champions League

5d41c8ec7a5cc-clstand.png

@nasje92 Het was inderdaad een hele mooie maand. De verdediging staat als een huis.

@Mordurette Die zaken op orde zetten was ook even nodig. Nu moeten wij die lijn doortrekken.

@komodo25 Ik was zeer tevreden over de maand en we hebben meteen laten zien dat wij nog mee doen in de Champions League.

@Srangaman Die nederlaag kwam erg beroerd uit, maar daarna laten wij gewoon zien hoe goed we zijn en in de Eredivisie zijn we te goed voor de rest.

@ElMarcos Voor de Eredivisie zijn wij inderdaad te goed en in de CL doen we weer heel mooi mee.

@Marius We komen in vorm, maar nog niet in de vorm die ik graag wil zien voor de CL.

@Kavinos @Isco22 @Karlo @D.J. @Lazy @toivonen