Jump to content
delichris

[FM19] The Red Devils

Recommended Posts

Posted (edited)

md1nbl.jpg

20218-2019

Een nieuwe novelle van mijn kant. Wat Ajax nu presteert is geweldig en dit ga ik nu proberen te doen met PSV. Ik zal proberen om met zoveel mogelijk eigen jeugd succes te gaan boeken. Ik zal wel spelers gaan kopen. Dit zullen zoveel mogelijk talenten zijn. Tweede rangs spelers vanuit het buitenland wil ik niet hebben. Spelers zoals Messi, Ronaldo zullen nooit bij PSV komen spelen, maar wie weet komen wel talenten met hun kwaliteiten bij PSV te spelen. Alleen dit zal al een toptransfer zijn. Spelers zoals Romario of de "dikke" Ronaldo zijn altijd welkom en dan worden ze jong gescout. Ik heb uiteraard al een aantal spelers op mijn lijst staan die in de toekomst ons moeten gaan versterken. En met de selectie die ik eerder seizoen heb zal ik gaan beslissen hoe we gaan spelen. 

Ik heb besloten om Pereiro, Mauro Junior, Ramselaar en Frey te gaan verkopen. Pereiro gaat naar Schalke voor 5,5 miljoen. Ramselaar gaat naar Chievo voor 2,4 miljoen. Junior zal in de winter ons verlaten en gaat naar Brazilië. Het bedrag ben ik vergeten. Kun gaat Heracles versterken voor 170k. Aboukhlal wordt verhuurd om ervaring op te gaan doen. 

En dan de inkomende transfers. De standaard transfers bespreek ik niet. We beginnen met Samper. Hij komt over voor 1,8 miljoen van Barcelona. Ik zie hem de controleur op het middenveld. Sepp van den Berg is een jong talent die ook direct bij de selectie zit. Hij komt over van PEC voor 1,6 miljoen. Martelat heb ik transfervrij gehaald. Deze Franse middenvelder gaat spelen in Jong PSV. En dan heb ik uiteraard mijn vriend Marin gehaald. Hij komt over van Dinamo voor 4 miljoen. Hij moet de vervanger van Lozano gaan worden.

We gaan een soort 4-1-2-2-1 spelen. Met drie centrale middenvelders en twee wingers en uiteraard maar één spits en de screen geeft niet aan of dit mijn basisteam is. Er zal geen screen zijn met de loting van de Champions League, want wij moeten ons nog zien te kwalificeren. Ik hoop dat ik een heerlijk avontuur ga krijgen met PSV. 

Welkom bij PSV

2u8f3u9.jpg

x1d0ma.jpg

Introductie

2vux9b6.jpg

2yklzc4.jpg

Transfers uit

2e1yjvn.jpg

Transfers in

2z4k3z8.jpg

Spoiler

Screens inkomende transfers.

349f08z.jpg

mkvnee.jpg

2m7i1dc.jpg

260ehhc.jpg

Selectie PSV

213r7mx.jpg

o8avs1.jpg

Taktiek

24l77v9.jpg

Edited by delichris

Succes in Eindhoven! Ik denk dat we nu al met zekerheid kunnen stellen dat succes richting PSV onderweg is nu jij de leiding hebt overgenomen. De eerste transfers zien er trouwens al zeer doordacht uit!

1832346512_brabantsenuchterheid.png.21f5ece585f3246267a848fc944263e4.png

2018-2019

Eindelijk gaat het seizoen beginnen. De voorbereiding wordt door mijn assistent gedaan. Zodat ik mijn aandacht kan besteden aan de randzaken. Ik zal pas voor het eerst op de bank zitten tijdens de Johan Cruijff Schaal. Dit is ook meteen een manier om een prijs te pakken. En als je dat doet als beginnend manager dan doe je het meteen goed bij de fans. Maar er zijn twee wedstrijden heel belangrijk deze maand en dat zijn de wedstrijden tegen Astana voor de kwalificatie van de Champions League. Ik heb er in ieder geval zin in. 

Voorbereiding

5cc594556f71c-voorbereiding.png

Johan Cruijff Schaal

5cc594bb2dde7-debuutjcs.png

5cc594caf3ccc-jcs1.png

5cc594db17a53-jcs2.png

5cc594e90f4ec-winst1.png

5cc594f89971b-winst2.png

Astana - PSV CL heenwedstrijd

5cc5948fadd75-astanapsv1.png

5cc595164f20a-astanapsv2.png

PSV - Astana CL terugwedstrijd

5cc595236cdb0-psvastana1.png

5cc5953fbfe85-psvastana2.png

Augustus

5cc59556f0119-augustus.png

Stand Eredivisie

5cc595722e2cd-stand.png

Loting KNVB Beker

5cc5958ec08dd-knvbbekerloting.png

Loting Champions League groep

5cc595a0397d0-lotingcl.png

Antwoorden op posts van users

@Kavinos Dankje. Ik hoop net zo succesvol te zijn als irl.

@FM_Lesly Dankje. Het succes zit in het DNA van PSV.

@Mordurette Bedankt. Ik hoop hier net zoveel plezier in te krijgen als met mijn Sunderland game.

@Marius Of ik meteen succes ga krijgen is afwachten. Maar ik ga zeker mijn best doen. De transfers zijn allemaal toekomst gericht.

@jelmerrr Bedankt. Hopelijk kan ik verder groeien met PSV.

@Isco22 Die zie je niet vaak vandaar. En ik ben geïnspireerd door het succes van Ajax.

Je bent uit de startblokken geschoten. Een mooie overwinning op Feyenoord en ook Europees heb je direct laten zien waar je toe in staat bent. Met AS Roma en Young Boys heb je genoeg perspectief om nog een rondje verder te komen. 

Succes met psv. Leuke transfers gedaan. Pittige poule in de CL al hoop ik dat je met Roma kunt vechten voor plek 2

Prima start van het seizoen, denk dat je met AS Roma gaat uitmaken wie er tweede wordt!

Prima start meteen. De CL groep biedt in mijn ogen ook opties met Roma en YB voor de tweede plaats.

Jammer van het gelijkspel tegen Utrecht. In de CL heb je mogelijkheden om te overwinteren.

2018-2019

Het seizoen was uiteraard al begonnen en nu gaat ook het Champions League groepsfase beginnen. We beginnen met een thuiswedstrijd tegen Young Boys en ik wil hier gewoon drie punten pakken. Voor de beker spelen wij tegen SV Oss'20. En in de Eredivisie mogen wij tegen Willem II, ADO Den Haag en NAC Breda spelen. Al deze wedstrijden moeten gewoon gewonnen worden. In de beker zal ik spelen met mijn reserves. Zo houdt ik iedereen in vorm en ook tevreden. Ik heb wel besloten dat Room in de beker mag spelen.

PSV - Young Boys Champions League

900y.jpg

o5yhqc.jpg

SV Oss 20 - PSV KNVB Beker

1621m5j.jpg

34echeb.jpg

September

1zdrg9t.jpg

Stand Eredivisie

nzf23d.jpg

Loting KNVB Beker

b7dvso.jpg

@Isco22 Onze start is goed te noemen. Ik denk zelf dat wij voor plek drie gaan strijden.

@komodo25 Ik ben zeer tevreden over mijn transfers. Zelf verwacht ik dat wij derde worden in de poule.

@FM_Lesly Ik denk zelf dat Roma nog een maatje te sterk is voor ons.

@Kavinos Er zal zeker een mogelijkheid zijn, maar ik denk dat Roma en City te sterk voor ons zullen zijn.

@Marius Zelf denk ik dat wij voor plek drie moeten strijden. Roma acht ik te sterk.

@Mordurette Het was zonde om gelijk te spelen tegen Utrecht. En ik ben bang dat wij voor plek drie gaan strijden.

Goede start in de Champions League inderdaad, is plek 3 niet wat voorzichtig? In de competitie qua doelpunten nog een beetje zoekende maar de punten sprokkel je wel allemaal binnen. 

Prima start in de Champions League, in de Eredivisie gaat het ook zeer goed. Al is het doelsaldo met Ajax nu al behoorlijk groot!

2018-2019

Na een mooie en goede maand zullen wij nu echt getest gaan worden. Voor de Champions League spelen wij tegen Manchester City en AS Roma. In de beker is Top Oss onze tegenstander. In de Eredivisie zijn VVV, FC Groningen en FC Emmen onze tegenstanders. Ook heb ik een samenwerkingsverband gevraagd bij het bestuur en deze heb ik gekregen. Ik heb gekozen voor Cerezo. Zo kunnen wij onze naam verder uitbouwen. 

Samenwerkingsverband Cerezo

j5zc43.jpg

AS Roma - PSV Champions League

2afx64p.jpg

10h9fv9.jpg

Oktober

28wmlph.jpg

Stand Eredivisie

xcc44.jpg

Stand Champions League

i3tix2.jpg

Loting KNVB Beker

e8rewo.jpg

@Isco22 Ik vermoed dat PSV nog niet zo sterk als AS Roma is en daarom kies ik voor plek drie. Ajax scoort inderdaad meer dan ons, maar wij moeten nog twee keer tegen Ajax.

@FM_Lesly We doen het goed, maar Ajax scoort nu meer dan ons en ik hoop het nog om te keren.

@komodo25 Ik mag niet klagen eigenlijk.

@kossimos Dankje. Succes zal ik nodig hebben.

@Kavinos Nee we mogen niet klagen op dit moment.

@Marius We doen het goed, maar ik ben nog niet heel erg tevreden over de verdediging. 

@Mordurette Het is een hele mooie start van ons.

In de competitie geen vuiltje aan de lucht, gewoon een prima start. Europees heb je uiteraard meer weerstand en dat is ook te merken. Hopen dat de returns beter uitpakken voor je...