Jump to content
Vilhena

Red Bull-scenario

Recommended Posts

1 uur geleden zei FMNOOB:

Goed bezig in Europa! @dvsermelo.   Ik zie dat je tot aan de Europese prijzen een stabielere opmars hebt dan dat ik had, maar binnen 11 jaar Europese prijzen dat ga ik denk ik niet halen😛

Is je het bedrag van je sponsoren enorm toegenomen nadat het contract afloopt van de sponsoring waarmee wij onze save beginnen?

Ja, in Nederland duurde het even voordat ik prijzen pakte. 

Oef, dat weet ik zo niet. Dat zijn berichten die ik beetje langs me heen laat gaan. Uit mijn hoofd dacht ik een nieuwe deal te hebben gemaakt van 3,5 miljoen euro. Maar zal daar morgen even naar kijken.

Eerste seizoenshelft zit er weer op dus tijd voor een update.

We begonnen het seizoen met de Belgische Supercup waarin Club Brugge weer eens de tegenstander was.

SHpLXlk.png

Interlandverplichting en algemene vermoeidheden van de voorbereiding zorgden voor een bij elkaar geraapt zooitje als opstelling en helaas was Club de betere. 

Dan de Europese Supercup.

8zy3JUv.png

In tegenstelling tot de Belgische nam ik de Europese supercup wat serieuzer en dat betaalde zich uit in een mooie 2-1 overwinning op Liverpool.

Dan de beker:

cRqbUWc.png

Eerste en tweede ronde vooral reserves ingezet en eenvoudig door daarna tegen Genk iets meer eerste keuze en eveneens een prima resultaat.

Dan door naar de competitie:

vNNCqrX.png

Het is wat minder dominant dan vorig jaar maar dat komt deels ook wel doordat ik wat meer rouleer en wat jonge spelers meer minuten probeer te geven. Toch staan we zoals gewoond bovenaan al is het gat naar de rest wat kleiner.

FLEPCzg.png

Dan als laatste de Europese avonturen waar we na vorig seizoen de Europa League te hebben gewonnen toch met een wat andere status aan begonnen. We zaten dit jaar in pot 1 en mogen het opnemen tegen As Roma, Borussia Dortmund en Legia Warshau.

abrwQIq.png

Een ongelofelijk succesvolle groepsfase waarin we geen enkele keer balverlies leden en uiteindelijk overtuigend de groep wisten te winnen.

3m6b0zL.png

We mogen ons opmaken voor een dubbele ontmoeting met Chelsea.

Gepost (edited)

En het seizoen zit er weer op.

Laten we beginnen met de winterse transfers.

Er kwamen slechts twee nieuwelingen die beide nog niet klaar zijn voor het eerste dus verder geen screentje van.

Dan de vertrekkers:

ZmUETZV.png

Ezzat kwam een jaar geleden transfervrij binnen en was voornamelijk een back-up gedurende zijn tijd in Spa. Als je dan zo een bod krijgt dan ga je serieus nadenken en uiteindelijk besloten om het te accepteren. Perez is er eentje in de categorie kan misschien een aardige speler worden maar niet voor ons dus dan ben ik de moeilijkste niet als ik een aardig bod krijg.

Dan de competitie:

hRkar6u.png

Weinig problemen gehad en zelfs geen enkele nederlaag geleden. Wel iets te veel gelijke spelen naar mijn smaak maar voor het kampioenschap maakte het niet uit.

NMmdN9T.png

Dan de beker:

r6pFJ94.png

Alle topteams er al eerder uit dus daardoor eigenlijk een vrij eenvoudige weg naar de winst en de treble.

Als laatste dan nog de Champions League waar we het zoals eerder verrmeld op mogen nemen tegen chelsea:

OSoYgnn.png

Prima resultaat op bezoek in Londen dankzij Kondo Hiagbe.

2ylkSp9.png

Geen moment echt in de problemen gekomen dus door naar de kwartfinale waar we de Spurs tegenkomen.

bMdsQXR.png

2-2 in de uitwedstrijd is een degelijke uitgangspositie om in eigen huis af te maken.

C7edR36.png

Spannende tweede helft maar uiteindelijk door naar de halve finale waar de derde Engelse ploeg ons wacht in Liverpool.

nQEf70L.png

De nul weten te houden en dus een goede uitgangspositie voor de return.

m7GoNyC.png

Een ware nagelbijter waar we eigenlijk werden weggespeeld. Desondanks een doelpuntje weten te maken en een uitblinkende Oguti die zorgde voor een plek in de finale.

In de finale wachtte ons Athletico Madrid en beide begonnen we in de sterkst mogelijke opstelling:

RUD1iIJ.png

Een ware thriller van een wedstrijd waarin wij meer de bal hadden en zij voor het grote deel van de wedstrijd de betere kansen wisten te creeeren. Wederom een uitblinkende Oguti in doel en we mochten het dus gaan afmaken in de penalty's. Hierin waren we foutloos terwijl zij tweemaal Oguti in de weg vonden en dus heeft Red Bull Spa haar eerste Champions League binnen weten te halen.

ICg5SDu.png

Weet nog niet of ik hierna door ga met Spa aangezien ik eigenlijk wel toe ben aan een nieuwe uitdaging.

Edited by Jeroen.

Gepost (edited)

Gister gestart met deze super gave uitdaging , 

leuke bijkomstigheid ik woon in haarlem heb dus het “ oude “ HFC haarlem “ meegemaakt .  

Nu dus begonnen met het opbouwen van het nieuwe haarlem , 

veel transfer vrije braziliaanse / argentijnse voetballers naar de club gehaald , 

andries jonker als TD 

en een staf met kreek,litmanen,en davids om me heen verzamelt , 

eerste resultaten zijn nu zichtbaar . 

7 wedstrijden gespeeld 17

trotse koploper ,

34CB639B-E678-430B-8C1F-66D5099AC473.jpeg

A3A8E895-6CF5-424B-AFD3-171BEE543D93.jpeg

Edited by royyb

Net begonnen aan seizoen 2 met Badalona. Ik ga het doen met deze kern.

Zelf niet echt een doel, hopelijk ergens middenmoot :)

Ben best tevreden van mijn selectie, enkel op de rechtsachter mag er nog een betere bijkomen.

Joan, Canadell, Martinez, Corominas en Ruiz zijn vorig seizoen in mijn eerste jeugdinstroom binnengekomen.

definief.thumb.png.57fd10341897b5ec38773c5e7f4fb3e6.png

Zojuist zei RedwingsQlu:

De Spaanse tweede klasse :)@glennix

Ah zo, aan de sterren te zien zit het wel goed met de spelerskwaliteiten/potentieel. En met Morilla heb je een fantastische speler voor dat niveau! Bij een vorige game van mij heb ik Morilla eens verkocht voor 50 miljoen. :)

5 minuten geleden zei glennix:

Ah zo, aan de sterren te zien zit het wel goed met de spelerskwaliteiten/potentieel. En met Morilla heb je een fantastische speler voor dat niveau! Bij een vorige game van mij heb ik Morilla eens verkocht voor 50 miljoen. :)

Ja hij speelt inderdaad fantastisch. Hopelijk kan ik hem nog enkele seizoenen houden :D