Geplaatst 26 april 20196 jr. Hallo, ik ben begonnen aan het scenario Red Bull-club. Nu is het moeilijk om spelers te contracteren, omdat ze geen toekomst zien in de club. Is hier een oplossing voor? Verder wil ik @Vilhena bedanken voor het maken van dit scenario!
Geplaatst 26 april 20196 jr. Heeft denk ik met de reputatie van de clubs te maken. Deze zijn uiteraard nog niet zo hoog, omdat het ''nieuwe'' clubs zijn. Richt je pijlen dus niet op topspelers, of spelers van een hoger niveau dan de competitie waar je in zit. Je zult in het begin rustig moeten bouwen. @psvth
Geplaatst 28 april 20196 jr. Op 26-4-2019 om 10:14 zei psvth: Hallo, ik ben begonnen aan het scenario Red Bull-club. Nu is het moeilijk om spelers te contracteren, omdat ze geen toekomst zien in de club. Is hier een oplossing voor? Verder wil ik @Vilhena bedanken voor het maken van dit scenario! Ik ben ook begonnen met Haarlem. Heb Nederlandse spelers gehaald die gratis waren of amateur. 1e jaar sub top nu kampioen geworden. Jeugd is echt super in maart
Geplaatst 29 april 20196 jr. Auteur Ik heb nu ook de eerste lichting jeugd, zitten een paar grote talenten bij. Verder heb ik wat spelers kunnen huren en tot mijn verbazing Hugo Vallejo kunnen contracteren. Ik sta nu met 5 wedstrijden nog te gaan op een derde plek, wat recht geeft op play-off.