Geplaatst 19 april 20196 jr. Bij deze start ik een nieuw verhaal. Dit heeft een persoonlijk tintje want onderstaand artikel doet mij 'pijn'. Ik ken (kon) beide mannen goed bij mijn amateurclub. Deze is voor Jan. https://overdebal.nl/achtergrondverhaal/jan-de-vries-en-wander-balkema/ Spoiler Ik zal om de week uploaden.
Geplaatst 20 april 20196 jr. Bijzonder verhaal wel. Benieuwd of je als Wander gaat spelen. Succes in ieder geval.
Geplaatst 26 april 20196 jr. Auteur @delichris dank je @komodo25 idd en helemaal voor mij. Ik meende dat hij 'schoon' was. Toen kreeg ik een app dat hij er niet meer was... @Isco22 thanks @McMarkson die kans acht ik klein. Hij doet het goed bij mijn amateurclub, dus laat hem daar maar een mooie tijd blijven
Geplaatst 26 april 20196 jr. Gio opvolgen zal een zware klus worden.. al wordt de opvolger flink geholpen met de financiële injectie!
Geplaatst 3 mei 20196 jr. Auteur @Isco22 Gio heeft het goed gedaan bij Feyenoord. Nu hoop ik het (met de nodige middelen) het nog beter te doen als hem @delichris daar hoop ik wel op @komodo25 toch ga ik geen geld over de balk smijten. Elke aankoop zal een goede reden hebben
Geplaatst 3 mei 20196 jr. Hopelijk zorgt dit stadion er ook mede voor dat Feyenoord weer terug komt waar het hoorde
Geplaatst 7 mei 20196 jr. Auteur Ik plaats vandaag een update, omdat ik vanaf morgen een dikke week op vakantie ben Reis Pierie Buitink Dervisoglu Tahiri @delichris ik denk dat het ook irl een goede zet is van Feyenoord @komodo25 het kan in een later stadium alsnog flink uitgebreid worden @Isco22 dat is wel mijn insteek
Geplaatst 7 mei 20196 jr. Leuke transfers gedaan met de grote talenten uit de Eredivisie. De teams in de oefenwedstrijden waren vrij makkelijk op Lille en Dortmund na, waar je 2 prima resultaten heb neergezet.
Geplaatst 7 mei 20196 jr. Kik pierie is zeker een leuke speler die je erbij hebt gehaald. Hopelijk kan je een goed seizoen gaan lopen.
Geplaatst 8 mei 20196 jr. Pierie ken ik in de game. De andere jongens heb ik zelf nooit gehaald, dus benieuwd hoe jij ze kan ontwikkelen.
Geplaatst 18 mei 20196 jr. Auteur @McMarkson @harm778 @delichris @Prolics @Isco22 @komodo25 @007mark Pierie en Reis zijn min of meer gehaald voor het eerste. De rest van de aankopen zijn gehaald voor de toekomst
Geplaatst 18 mei 20196 jr. Mooi dat je de groepsfase hebt gehaald. Wel direct een pittige loting denk ik.