Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #24

TeamWesil

Aanbevolen berichten

ah32d.jpg

DEADLINE INSTUREN STEMMEN: Woensdag 8 mei om 23u59

Ik heb nog geen punten gekregen van Laki. Hij is wel al sinds 28 april niet meer online geweest, maar heb toch nog een pm gestuurd. Geef hem nog tot vanavond en anders beginnen we zonder hem. 

@Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @Laki @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, in dit geval kunnen we misschien beter rustig beginnen en kijken wat er gebeurt? Kan hij later stemmen of uiteindelijk 12 punten aftrek krijgen zoiets. (alleen in dit soort gevallen) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben benieuwd of het ook echt om de muziek gaat, en niet om vriendjes! Aangezien ik natuurlijk vrij onbekend ben hier. Lijkt me grappig om een keer bijvoorbeeld de volgende versie een anonieme stemming te doen!
Ik stem sowieso altijd anoniem door naar de Spotify-lijst te luisteren. Denk niet dat veel mensen gekleurd stemmen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ah32d.jpg

Stemronde 1/25: Australië
Inzending: Fabian.

A map of the eastern hemisphere centred on Australia, using an orthographic projection.

1812863448_Fabian_24.PNG.983d4868db8ed6b10f80ff0e2288bfac.PNG

We beginnen ook deze editie bij Australië en daar is het deze keer scout Fabian. die probeert om een mooie score neer te zetten. Zelf debuteerde hij vorig editie met een plaats in het midden van het pak. Australië wordt hier tevens vertegenwoordigd door een indie rock groep uit Sydney Gang of Youths. De band is vooral in eigen land erg bekend en wist al meerdere prijzen te winnen op de Australian Recording Industry Association Music Awards. Ze hebben twee albums die beiden goud wisten te scoren in eigen land. 

Punten van Australië: Klikken om te zien!
https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/260399/1/1/u1ota2mtq5

Spoiler

1714470515_Ronde1.PNG.f02c032d20e5dcb6fdac2b5913df35d6.PNG

@Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites