Chimpa Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Oh shit ik was een beetje druk. Ik zou mijn punten vandaag nog kunnen sturenGraag! Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Komt vandaag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 10 mei 2019 Auteur Share Geplaatst 10 mei 2019 DEADLINE INSTUREN STEMMEN: Woensdag 8 mei om 23u59 Ik heb nog geen punten gekregen van Laki. Hij is wel al sinds 28 april niet meer online geweest, maar heb toch nog een pm gestuurd. Geef hem nog tot vanavond en anders beginnen we zonder hem. @Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @Laki @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Is ook al tijdje afwezig op ander sites waar ik hem zag. ? Luistert toch nog regelmatig naar muziek volgens zijn last.fm account . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Op basis van zijn bericht op 28 april in het "iets serieus kwijt willen topic" acht ik een reactie op korte termijn erg klein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 1 uur geleden zei Chimpa: Op basis van zijn bericht op 28 april in het "iets serieus kwijt willen topic" acht ik een reactie op korte termijn erg klein. Dit heb ik ook gelezen inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Ik verwacht van hem ook niet in korte termijn een lijst inderdaad.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarkHouten Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 Jammer dat het hem niet gelukt is, al snap ik het wel. Stond hoog in mijn lijst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 Hmm, in dit geval kunnen we misschien beter rustig beginnen en kijken wat er gebeurt? Kan hij later stemmen of uiteindelijk 12 punten aftrek krijgen zoiets. (alleen in dit soort gevallen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 12 mei 2019 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2019 @himan Jij hebt geen reserve ingestuurd en dat heb ik van je nodig. Kan je deze zo snel mogelijk insturen aub! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 Und, und, und? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 @himan is online geweest zie ik, dus hopelijk kunnen we snel beginnen @TeamWesil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarkHouten Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 Ben benieuwd of het ook echt om de muziek gaat, en niet om vriendjes! Aangezien ik natuurlijk vrij onbekend ben hier. Lijkt me grappig om een keer bijvoorbeeld de volgende versie een anonieme stemming te doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 Ben benieuwd of het ook echt om de muziek gaat, en niet om vriendjes! Aangezien ik natuurlijk vrij onbekend ben hier. Lijkt me grappig om een keer bijvoorbeeld de volgende versie een anonieme stemming te doen!Ik stem sowieso altijd anoniem door naar de Spotify-lijst te luisteren. Denk niet dat veel mensen gekleurd stemmen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarkHouten Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 Hoop het inderdaad! Ben benieuwd naar de eerste uitslagen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 mei 2019 Share Geplaatst 13 mei 2019 Gebruik niet de Spotify lijst, maar gewoon de lijst van Youtubefilmpjes. Daar staan echter ook niet de namen bij, dus ook volledig anoniem. Vind het zelf ook leuk om dan te raden van wie de inzending is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 12 uur geleden zei 007mark: @himan is online geweest zie ik, dus hopelijk kunnen we snel beginnen @TeamWesil Bijna meteen gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 14 mei 2019 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2019 Stemronde 1/25: AustraliëInzending: Fabian. We beginnen ook deze editie bij Australië en daar is het deze keer scout Fabian. die probeert om een mooie score neer te zetten. Zelf debuteerde hij vorig editie met een plaats in het midden van het pak. Australië wordt hier tevens vertegenwoordigd door een indie rock groep uit Sydney Gang of Youths. De band is vooral in eigen land erg bekend en wist al meerdere prijzen te winnen op de Australian Recording Industry Association Music Awards. Ze hebben twee albums die beiden goud wisten te scoren in eigen land. Punten van Australië: Klikken om te zien!https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/260399/1/1/u1ota2mtq5 Spoiler @Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 Leuk, die kleine introtekst. Dank Australië voor de 8 punten, goed begin. Overigens doet bij mij de Scorewiz het niet op de correcte manier. (dus punt voor punt) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 Ehm... wat valt er te zien op het plaatje van die link? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 21 minuten geleden zei Satyr: Je moet op spatiebalk drukken. Dan begint de scoretelling! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 Helaas geen punten hier. Valse start Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 Hah, dat is wel gaaf gemaakt hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 Lekker begin hoor! Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten