Jump to content
TeamWesil

MU Worldvisionsongfestival #24

Recommended Posts

Toch mooi de 2e plek verstevigd.  Het is wel hopen op een klein wondertje om er nog met de winst vandoor te gaan.

Heb even een paar rondes gemist, maar ben blij dat ik nog flink wat punten heb verzameld in de tussentijd. Een stevige eerste plek is het gevolg

ah32d.jpg

Stemronde 22/25: Verenigde Staten
Inzending: Platina32

Verenigde Staten

image.png.9b47e428a279fca18c58b2450a23c2e1.png

Punten van Verenigde Staten: Klikken om te zien!
https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/260399/22/22/bknmi1ogy2

Noot: Blijkbaar beginnen ze telkens weer opnieuw vanaf het begin. Je kan rechtsboven op fast forward klikken (een vette pijl naar rechts). Als je dit 21 keer doet en daarna spatie drukt kan je de punten van Verenigde Staten op normale wijze zien.

Spoiler

image.thumb.png.291eef477f306751ede3a508e8f48854.png

@Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn

Ik kan makkelijk hier mijn laatste 4 reacties kopieren en plakken helaas.

Nogmaals: had veel beter verwacht.

Top, weer een mooi aantal punten erbij en daarmee de eerste plaats weer verder verstevigd

Door het weekendje weg niet kunnen kjjken nu even alles nagelopen. Ging even zeer slecht maar laatste 2 rondes toch weer punten waaronder een 12 punter thanks @himan

ah32d.jpg

Stemronde 23/25: Zuid-Afrika
Inzending: Ivago

image.png.c5d425cce27ce300a1f98c528d5d6f6e.png

image.png.961cc3ff8aede2c594665871a7634fc8.png

Punten van Zuid-Afika: Klikken om te zien!
https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/260399/23/23/zjzti3nwzj

Noot: Blijkbaar beginnen ze telkens weer opnieuw vanaf het begin. Je kan rechtsboven op fast forward klikken (een vette pijl naar rechts). Als je dit 22 keer doet en daarna spatie drukt kan je de punten van Zuid-Afrika op normale wijze zien.

Spoiler

image.thumb.png.77ca43d6c3fa1c0757843ab77397aec5.png

@Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn

Nou ik krijg de laatste tien stemrondes geloof ik totaal twee punten, gaat niet echt lekker. Grijze middenmoter helaas..

Dit keer niets, maar de overwinning lijkt nu wel binnen (als die niet al binnen is)

Ha! Mooi eindelijk eens 10 punten. Dank Ivago!

En gefeliciteerd @bas2204 inderdaad. Ook van mij 12 gekregen dus verdiende winnaar in mijn ogen. Nummer staat in mijn afspeellijst ;)