Jump to content
Dysproz

Weerwolven van Wakkerdam #110: Die groot slegte wolwe

Recommended Posts

31 minuten geleden zei TeamWesil:

Kom maar op dan ;)

Tja dat wordt lastig want ging er vanuit dat Satyr in NSY zat. Ik snap geen reet anders van zijn uitspraak in combinatie met de lynch die niet doorging.

Nog veel variabelen dan waardoor de theorie nog niet met zekerheid te zeggen is omdat er dan nog 6 mogelijkheden zijn ipv 4

50 minuten geleden zei Satyr:

Oh, ik zit niet bij een duo of trio, of kwartet. Ben wel goed en ik zou zelfs de wolfjes willen vragen mij (uiteindelijk) te lynchen, hahaha. Kijken wat dat voor gevolgen heeft.

Op 27-4-2019 om 22:36 zei Satyr:

*Ik ben er de volgende stemming gewoon bij hoor, inwonerslynch, wolvenlynch of geen lynch.

Ik kan deze twee opmerkingen niet met elkaar rijmen. Dochter en Nukluk is in groepsverband bijvoorbeeld. Als ik zo de rollenlijst doorkijk kan ik geen rol vinden die: bescherming biedt, individueel is en nadelig uitvalt voor de wolven mochten zijn hem lynchen. Zie ik een rol over het hoofd? Overigens hebben we geen 100% garantie dat de lynch niet doorging vanwege Satyr. 

In de vorige editie blufte Satyr met de boekhouder rol terwijl hij een wolf was. Toen had ik hem grappig genoeg door omdat ik zelf de boekhouder was (en het zeer uitzonderlijk is dat er twee in één spel zitten). Oftewel, hij is geen onbekende met het bluffen van rollen en het begint zo wel een beetje een luchtje te krijgen (mocht ik uiteraard niks over het hoofd zien). 

Edited by Chimpa

En toch klopt het. Alleen komt de rol niet zo vaak voor. Dat ik liever door de wolven eraan ga, lijkt me duidelijk.

Heb nu wel een idee. Beetje een underworld situatie nu lijkt me. 

Echter blijft het allemaal relatief stil qua info. Waardoor we nog weinig weten. Ik neig nu toch weer naar MarkHouten. Heilige verhaal is 1 van de weinige aanknoopspunten die we hebben. 

Lynch

1. Satyr
2. Elsjorro1990
3. Peterhs
4. Duarte.
5. Markhouten |
6. TeamWesil 
7. Rossi

8. Chrisje1993

9. komodo25

10. Chimpa

11 minuten geleden zei Satyr:

En toch klopt het. Alleen komt de rol niet zo vaak voor. Dat ik liever door de wolven eraan ga, lijkt me duidelijk.

Exact wat chimpa zegt klopt dus in mijn ogen niet. Dat welke lynch dan ook niet zou uitmaken kan enkel duiden op NSY. Dochter-moeder kan idd toch ook. Dacht eerder van niet maar meer mogelijkheden zijn er niet die voldoen aan dat verhaal. Tenzij je blufte om te zorgen dat je juist gelynched werd. Dat lijkt me echter onwaarschijnlijk. Te weinig rechtstreekse info over wolven om zo te zorgen dat je gelynched word.

Had gehoopt door jou uitspraak en actie van TW de wolven te kunnen ontmaskeren maar dit is nu niet meer mogelijk.

Lynch

1. Satyr
2. Elsjorro1990
3. Peterhs
4. Duarte.
5. Markhouten ||
6. TeamWesil 
7. Rossi

8. Chrisje1993

9. komodo25

10. Chimpa

wolf.

Edited by Duarte.

Ik ga mee in Mark. Hij was sowieso meteen vol in de aanval toen ik op hem stemde terwijl hij kan weten dat zon stem in de 1e ronde meestal zo gaat of random.

Verder moeten we het vermoedelijk zoeken bij Srangaman stemmers. Wel actief mee doen in een strijd maar toch net niet genoeg om meteen verdacht te zijn.

Lynch

1. Satyr
2. Elsjorro1990
3. Peterhs
4. Duarte.
5. Markhouten |||
6. TeamWesil 
7. Rossi

8. Chrisje1993

9. komodo25

10. Chimpa

Edited by Peterhs

Lynch

1. Satyr
2. Elsjorro1990
3. Peterhs
4. Duarte.
5. Markhouten ||||
6. TeamWesil 
7. Rossi

8. Chrisje1993

9. komodo25

10. Chimpa

Vertrouw geen zak van Satyr zn verhaaltje. Echter wijst er teveel richting Mark op het moment.

Lynch

1. Satyr
2. Elsjorro1990
3. Peterhs
4. Duarte.
5. Markhouten |||||
6. TeamWesil 
7. Rossi

8. Chrisje1993

9. komodo25

10. Chimpa

13 minuten geleden zei Rossi:

Vertrouw geen zak van Satyr zn verhaaltje.

Uiteraard niet, Pino II.

Ik lieg geen woord. Ik ben goed, ik heb een rol die bijna nooit voorkomt, ik ben er onafhankelijk van welke lynch of poging tot moord gewoon bij morgen.

Lynch

1. Satyr
2. Elsjorro1990
3. Peterhs
4. Duarte.
5. Markhouten ||||| |
6. TeamWesil 
7. Rossi

8. Chrisje1993

9. komodo25

10. Chimpa

Niks met Pino II te maken. Blijf het uiterst opmerkelijk vinden dat ik heel toevallig twee keer random bij jou ben, maar twee keer switch je naar Pino.

En dan zo een rare verklaring. Kijken w asr Mark oplevert anders gaat mijn vizier op jou.

Top! Behoeft geen verdere uitleg. 

Lynch

1. Satyr
2. Elsjorro1990
3. Peterhs
4. Duarte.
5. Markhouten ||||| ||
6. TeamWesil 
7. Rossi

8. Chrisje1993

9. komodo25

10. Chimpa

1 uur geleden zei Satyr:

Jij claimt hier de grijsaard, als ik het goed begrijp? 

Lynch

1. Satyr
2. Elsjorro1990
3. Peterhs
4. Duarte.
5. Markhouten ||||| |||
6. TeamWesil 
7. Rossi

8. Chrisje1993

9. komodo25

10. Chimpa

Lijkt me een gelopen zaak? 

Edited by Elsjorro1990

2 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Jij claimt hier de grijsaard, als ik het goed begrijp? 

Dat match weer niet met zijn ''Ik ben er de volgende stemming gewoon bij hoor, inwonerslynch, wolvenlynch of geen lynch.''

Lynch

1. Satyr
2. Elsjorro1990
3. Peterhs
4. Duarte. |
5. Markhouten ||||| |||
6. TeamWesil 
7. Rossi

8. Chrisje1993

9. komodo25

10. Chimpa

Byebye

Lynch

1. Satyr
2. Elsjorro1990
3. Peterhs
4. Duarte. |
5. Markhouten ||||| ||||
6. TeamWesil 
7. Rossi

8. Chrisje1993

9. komodo25

10. Chimpa

Ofwel hebben we er eentje, ofwel kunnen we na deze nacht er vast gaan grijpen.

Edited by TeamWesil

311niat.jpg

Iedereen was het vandaag eens: MarkHouten moest gelyncht worden. En dat bleek een goede keuze. Hij was de weerwolf in schaapskleren.

De wolven pakken op hun beurt TeamWesil. Hij was de roddeloom.

Lynch

1. Satyr
2. Elsjorro1990
3. Peterhs
4. Duarte.
5. Rossi

6. Chrisje1993

7. komodo25

8. Chimpa

Deadline: 30 April | 22.00

Dat betekend dat Duarte of Tovenaar is of inwoner . Lastige keus . Welp lijkt mij er niet in te zitten aangezien die voor de wolvenlynch gaat . 

Dat Wesil roddeloom was leek mij al vrij duidelijk . Gezien zijn stukje tekst en mijn reactie erna . Ook rare lynch van de wolven trouwens . Onervaren groepje ? Nu de welp en gok ook sniper er niet inzitten kunnen misschien de overige notabelen naar buiten treden . Zijn nu nog met 8 . 

1. Satyr claimt goede rol 
2. Elsjorro1990 Niets van bekend 

3. Peterhs Is actief bezig maar weinig van bekend 
4. Duarte. of inwoner en dus veilig of tovenaar . Aangezien er nog geen betoverde uit is voor nu voor mij veilig cq niet direct prioriteit . Of er moeten 2 wolven in schaapskleren inzitten 
5. Rossi Niets van bekend 

6. Chrisje1993 Niets van bekend 

7. komodo25 Deelde de info van de roddeloom . In schaapskleren kan al niet of er moeten er 2 inzitten . Maar goed ik weet dat ik bij de goede hoor 

8. Chimpa Niets van bekend 

Indien Satyr niet liegt en beide notabelen komen naar voren hebben wel al 4 goeden . Anders was er toch al wel een relletje geweest tussen oliearch en wolf toch ? Als Satyr niet liegt is ie ook al BM en is er dus al een meerderheid . Hoewel ik zeker rekening houd met een Cupido en een goed fout koppel . Blijft een lastig potje dit 

Ik ben ook bezig met het uitwerken van een theorie en zal jou onderdeel hier ook in meenemen.

Betreft geen foute binnen notabelen heb ik al eerdere benoemd. Dan had dit al lang bekend geweest zijn.

De keuze voor uitschakelen van bekende is in dit geval denk ik de beste keuze voor de wolven, aangezien te weinig info op tafel ligt, dus blijven de inwoners in ongewis.

Even kijken wat ik ermee kan.

Tenzij ze ook nog samen in een ander groepje zitten? Alleen dan zou het dom zijn om zo snel je medenotabele eruit te spelen.

Ook wel leuk en aardig komodo om te vragen naar de andere notabele, maar ook van jou weten we nog niets hé.

Je hebt wel fijn de info gedeeld van de roddeloom, maar dit kan ook bewust als wolf gedaan zijn om de aandacht af te houden.

Eerder vandaag heb ik gevraagd naar openheid om de boel op slot te gooien.

Ok de NSY is dus of onzin of ze zijn te dom om het te begrijpen.

Ik ben bereid om wat ik weet op tafel te gooien, maar als er niemand hetzelfde doet hebben we nog niks en lig ik volgende ronde buiten.

Als er niets komt, begin ik idd aan een goed/fout koppel te denken.