Jump to content
Dysproz

Weerwolven van Wakkerdam #110: Die groot slegte wolwe

Recommended Posts

8 uur geleden zei Elsjorro1990:

Dat Chris nog op satyr stemt nadat hij al duidelijk is vanaf ronde 2 oid is wel cringe ja. Gefeliciteerd boys. 

Volgens mij stemde je zelf ook op hem. 

Top! Als eerste keer onderdeel zijnde van het wolventeam (tel ik even die anticlimax editie met Barteh  niet mee..) een fijne overwinning behaalt. Hoogtepunt was absoluut de chaos en verwarring nadat we de rol van de Frauderende wolf hadden ingezet. Dit waaide nooit helemaal over. Dieptepunt was de lynch niet dikgedrukt doorgeven ;e . Uiteindelijk hebben we het nog een beetje in ons voordeel kunnen gebruiken maar het blijft wel een dikke blunder uiteraard. 

Bedankt aan mijn mede-haarballen @Rossi en @MarkHouten. Vlekkeloze samenwerking en prettige sfeer in de wolvenchat. Op het einde ging het nog even hard tegen @Satyr en begon ik mij daadwerkelijk een pathologische leugenaar te voelen. Maar het was uiteraard slechts onderdeel van het spel. Je zat blijkbaar wel in de goede hoek te zoeken toen je zei: ¨¨Het mooiste is nog dat Rossi Chimpa's woorden tot argumenten promoveert.¨¨ Alleen ik weet nog steeds niet helemaal waar je dat vandaan haalde?

Verder ook nog even random compliment aan @Peterhs. Je zat niet altijd juist maar je was wel heerlijk actief aan het zoeken. Dat kan ik wel waarderen dus mij BM stem mag je alvast hebben (al skip ik volgende editie wss ivm druk schema). 

Afsluitende ook een dank voor @Dysproz. Vlekkeloze een smooth georganiseerde editie. Mooi rollenpakket ook imo. 

Edited by Chimpa

Indien niemand anders zich geroepen voelt, ben ik wel bereid het nogmaals te doen.

Zelf meedoen als speler, sla ik sowieso een editie over.

Op ‎5‎-‎5‎-‎2019 om 15:26 zei Peterhs:

Indien niemand anders zich geroepen voelt, ben ik wel bereid het nogmaals te doen.

Zelf meedoen als speler, sla ik sowieso een editie over.

Van mij mag je.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...