Jump to content
Dysproz

Weerwolven van Wakkerdam #110: Die groot slegte wolwe

Recommended Posts

Sorry Duarte. Puur omdat ik niet jou als eventuele tovenaar niet kan uitsluiten. Ben jij goed dan hoop ik dat de anderen jouw berichten eens goed gelezen hebben en ook merken dat er iets niet klopt aan de notabelen.

1. Satyr
2. Elsjorro1990
3. Peterhs
4. Duarte. |||||
5. Rossi

6. Chrisje1993 |

7. Chimpa

Voor wat het waard is. De festiviteiten hebben langer geduurd dan aanvankelijk gedacht. 

1. Satyr
2. Elsjorro1990
3. Peterhs
4. Duarte. ||||| |
5. Rossi

6. Chrisje1993 |

7. Chimpa

311niat.jpg

Duarte krijgt de meeste stemmen en dat betekent het einde voor deze inwoner.

De wolven gaan vandaag op zoek naar Peterhs. De inwoner en eveneens notabele wordt 's ochtends dood en aangevreten in zijn huisje gevonden.

Lynch

1. Satyr
2. Elsjorro1990
3. Rossi

4. Chrisje1993

5. Chimpa

Deadline: 2 Mei | 22.00

Chimpa de tovenaar moet er nu uit. Mijn  stem telt niet en er is dus verder niemand anders betoverd, want ander had hij al gewonnen. Rossi, rukker en Chris op Chimpa aub.

Lynch

1. Satyr
2. Elsjorro1990
3. Rossi

4. Chrisje1993

5. Chimpa |

7 minuten geleden zei Satyr:

Chimpa de tovenaar moet er nu uit. Mijn  stem telt niet en er is dus verder niemand anders betoverd, want ander had hij al gewonnen. Rossi, rukker en Chris op Chimpa aub.

Leg mij dan eens twee dingen uit: 

1. De inwonerslynch vindt plaats voor de tovenaar. Oftewel, ik had dus al een dag van te voren moeten voorspellen dat en jij op mij zou stemmen en dat het ik de inwonerslynch zou verliezen met slechts één stem meer dan de ander. Zeeeer onwaarschijnlijk nietwaar?

2. Ruim een uur voor de deadline geef ik een tipje van de sluier. Dit terwijl de stand, volgens jouw theorie, op dat moment perfect voor mij (als zogenaamde tovenaar) zou zijn. Waarom zou ik dat ooit doen? 

Je maakt deze gehele editie al valse beschuldigingen en foutieve claims. Het begint zeer heet onder jouw voeten te worden en dat blijkt wat maar eens goed naar voren komt in deze directe aanval op mij. Iets met een kat in het nauw  en rare sprongen (aangezien jouw beschuldiging aan alle kanten rammelt).....

51 minuten geleden zei Satyr:

@Chimpa Mijn stem op jou telde niet. Waarom niet?

Nogmaals trek je zomaar een conclusie zonder die te onderbouwen. Waar haal jij de informatie vandaan dat jouw stem het verschil maakte? Het is toch inmiddels duidelijk dat ik bescherm word. Verklaart waarschijnlijk ook de mislukte wolvenlynch in ronde 3 (al kan ik dat niet 100% hard maken natuurlijk). Overigens beschuldig jij mij gisteren al voor tovenaar maar stem je vervolgens op Duarte? Vreemd. En dan claim je dat wij ongetwijfeld een connectie hebben? Ook niet waar is gebleken. Je zegt ook ''Ik heb verder geen idee en ga niet zomaar iemand op 4 zetten.'' maar vervolgens zet je iemand op 4, lekker handig... 

Maar het is mij vrij duidelijk waarom je nu de aanval op mij opent. Je claimt dus dat je de Geest bent. Even kijken naar de beschrijving: De ''Geest mag na zijn dood door blijven posten in het topic. Echter vervalt zijn recht om te stemmen tijdens lynches.''

Op 27-4-2019 om 22:36 zei Satyr:

*Ik ben er de volgende stemming gewoon bij hoor, inwonerslynch, wolvenlynch of geen lynch.

Dit is al een vreemde uitspraak. Je mag blijven posten, maar je bent er niet bij de volgende stemming. Jouw recht vervalt namelijk. Dan de volgende uitspraak: 

Op 29-4-2019 om 19:16 zei Satyr:

Ben wel goed en ik zou zelfs de wolfjes willen vragen mij (uiteindelijk) te lynchen, hahaha. Kijken wat dat voor gevolgen heeft.

Deze uitspraak slaat helemaal nergens op wat betreft jouw rol. Er zijn helemaal geen gevolgen?! Wat maakt het nou weer uit dat specifiek de wolven jou lynchen? Dit kan haast alleen maar een truc zijn om de goeden zoet te maken om niet op jou te laten stemmen. Want anders gaat er een zogenaamde mooie kans verloren (wat dus niet helemaal niet waar is). Oftewel, zo blijf je mooi buiten schot tijdens de stemmingen (wat ook is gebleken daarna). De groene kleurtjes vlogen ons immers om de oren. Daarnaast ook een fijne rol om te claimen aangezien niemand deze kan checken. 

Daarbij komt ook, dat meneer de Burgemeester nog steeds in leven is. De wolven nemen een behoorlijk risico om jou in te leven laten tot zo laat in het spel, mits jij natuurlijk één van onze harige vrienden bent. Vanuitgaande dat er nog twee wolven in het spel zitten, acht ik de kans zeer groot dat jij er eentje van bent. Prove me otherwise. 

Lynch

1. Satyr |
2. Elsjorro1990
3. Rossi

4. Chrisje1993

5. Chimpa |

Mijn stem op jou viel weg, want ik was en ben BM. Valt er een stem van een ander weg, dan telt mijn stem dubbel. Dus mijn stem op jou is ongeldig verklaard.

De quotes van mij zijn om niet een welp te helpen. Ten eerste ben ik er gewoon bij als ik doodga, dus die uitspraak klopt. De 2e is om te voorkomen dat de goeden mij lynchen en om verwarring te strooien bij de wolven.

Gefeliciteerd alvast.

Vanuitgaande dat je nog een collega-wolf hebt is een felicitatie voorbarig. Maar fijn dat je inziet dat je jezelf hebt klemgebluft. 

Word nu kiezen bij jullie tussen 2 die ik beide niet vertrouw. Maar voor nu vind ik de argumenten van chimpa tegen Satyr sterker. Dus voorlopig gaat mijn stem naar Satyr. 

Lynch

1. Satyr ||
2. Elsjorro1990
3. Rossi

4. Chrisje1993

5. Chimpa |

En dan noemen ze mij een domme speler. Nou ja, mocht er nog een ronde komen, dan mag ik iig mee kletsen. Het mooiste is nog dat Rossi Chimpa's woorden tot argumenten promoveert. Zal ook wel weer een linkje zitten, of Rossi is gewoon een beetje dom.

Dan maar hopen op verstand en geen lijntjes bij @Elsjorro1990 en @chrisje1993

Gozer waar heb je het over. Ik ben net thuis van werk en de hond uitlaten en ik heb gegeten. Neem aan dat je chrisje bedoelt?? Of zit je in zo'n web van je eigen leugens dat je compleet de weg kwijt bent?

Geloof jij hier een beetje dom bent

Ik merk wel dat ik het veels te druk heb om me echt te kunnen verdiepen in verschillende theorieën. Zat ook vrijwel elke keet fout met mijn stemmen. 

Lynch

1. Satyr ||
2. Elsjorro1990
3. Rossi

4. Chrisje1993

5. Chimpa ||

Chris lijkt zoals geclaimd door Peter veilig, had zelf een groot vermoeden dat Peter geconverteerd was vanwege het constant benoemen dat hij veilig was.

Nu weet ik waar de wol(f)(ven) zich bevinden dus laten we beginnen met de eerste. Chimpa vuurt een goede argumentatie op hem af en het lijkt alsof hij zich geen raad ermee weet. Ook blijf ik het apart vinden dat hij twee keer random stemt, op mij, en tot twee keer toe switcht naar Pino. Meerdere malen aangehaald maar er komt geen reactie op. Ook mijn reactie nu krijg ik geen reactie terug. Blijkbaar weet hij het niet meer en haalt vanalles door elkaar, evenals zijn verschillend geclaimde rollen. Dit wordt een "fotofinish" maar de wolven zijn uitgespeeld.

Lynch

1. Satyr |||
2. Elsjorro1990
3. Rossi

4. Chrisje1993

5. Chimpa ||

311niat.jpg

Satyr wordt er uit gestemd. Hij was de geest.

De wolven eten Chrisje1993 op. Hij was de oligarch.

Daardoor winnen de wolven deze editie. Gefeliciteerd Chimpa, Rossi en MarkHouten.

Ik ben benieuwd waarom de stemming op chimpa gelijk eindigde

Frauderende weerwolf rol. Aangezien ik op komodo zat en Chimpa op mij, ging er niemand uit

Vanuit de ogen van de organisator: Een hele slechte editie van de inwoners. Met name Duarte er uit stemmen terwijl die door de roddeloom veilig werd gemaakt, de weerwolf schaapskleren er al uit was en er nog geen betoverde uit was. Ook met die onbesliste stemming werd niets gedaan. Iedereen gooide het maar op NSY terwijl je als groep eenvoudig tot de conclusie kon komen dat die er niet in zat.

De wolven hebben ook steken laten vallen maar hebben het uiteindelijk eenvoudig uit kunnen spelen.

Edited by Dysproz

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...