Jump to content
Dysproz

Weerwolven van Wakkerdam #110: Die groot slegte wolwe

Recommended Posts

2 minuten geleden zei Duarte.:

en waarom zou dat zeker zijn?

Jij bent de eerste na peter die zonder argument mee gaat op mij en je neemt niet de moeite om terug te kijken dat ik al eerder hints gedropt heb, destijds om te kijken of satyr een dubbele rol claimt, expliciet vraag ik daarom of hij de grijsaard is. Dus nogmaals: zoek maar terug. 

Ben bereid je zolang het voordeel van de twijfel te geven omdat het me onwaarschijnlijk lijkt dat je de enige wolf nog zou zijn. In mijn ogen zijn dan toch de notabelen het verdachts, het meest voor de hand liggende lijkt me dat de notabelen de rollen oligarch en de converterende weerwolf. Grote kans dus dat de oligarch geconverteerd zou zijn...

Lynch

1. Satyr
2. Elsjorro1990 ||
3. Peterhs
4. Duarte. ||
5. Rossi

6. Chrisje1993

Was nog het twijfelen waar ik mijn stem naar toe zou doen. Maar naar de reactie van duarte hierboven gaat de voorkeur naar hem. Het feit dat hij gelijk alles probeert te verdraaien naar totaal iemand anders terwijl hijzelf verdacht word is typisch wolven gedrag. 

1 minuut geleden zei Duarte.:

Ben bereid je zolang het voordeel van de twijfel te geven omdat het me onwaarschijnlijk lijkt dat je de enige wolf nog zou zijn. In mijn ogen zijn dan toch de notabelen het verdachts, het meest voor de hand liggende lijkt me dat de notabelen de rollen oligarch en de converterende weerwolf. Grote kans dus dat de oligarch geconverteerd zou zijn...

De perfecte situatie van een wolf. De ene wolf claimt een rol. De andere wolf gaat erin mee en grijpt de kans om een goed gewaande speler in diskrediet te brengen. Gaat je niet lukken vriend.

Als hij al de grijsaard is, wat ik betwijfel, want de enige hint waarover hij dus zo spreekt is een vraag of Satyr grijsaard claimt. Dat zijn geen hints, dat is niets.

Al snap ik inmiddels nu nog niet waarom de NSY zich als groep bekend maken. Rollen bij wie kunnen mij niet schelen.

Het moet nu toch 100% duidelijk zijn als die groep zich nu meld in combinatie met de notabele, wie de wolven zijn.

De wolven weten inmiddels ook wel wie er tot de groep van NSY zou behoren, dus waarom je mede inwoners in het ongewis houden?

Ik heb rollen open gegooid maar niets voor terug gekregen.

Jullie weten dat Chimpa nog in het spel zit toch?

1. Satyr
2. Elsjorro1990
3. Peterhs
4. Duarte. |||
5. Rossi

6. Chrisje1993 |

7. Chimpa

Ik houd niet van verkleedpartijtjes.

Edited by Peterhs

10 minuten geleden zei Peterhs:

De perfecte situatie van een wolf. De ene wolf claimt een rol. De andere wolf gaat erin mee en grijpt de kans om een goed gewaande speler in diskrediet te brengen. Gaat je niet lukken vriend.

Als hij al de grijsaard is, wat ik betwijfel, want de enige hint waarover hij dus zo spreekt is een vraag of Satyr grijsaard claimt. Dat zijn geen hints, dat is niets.

Al snap ik inmiddels nu nog niet waarom de NSY zich als groep bekend maken. Rollen bij wie kunnen mij niet schelen.

Het moet nu toch 100% duidelijk zijn als die groep zich nu meld in combinatie met de notabele, wie de wolven zijn.

De wolven weten inmiddels ook wel wie er tot de groep van NSY zou behoren, dus waarom je mede inwoners in het ongewis houden?

Ik heb rollen open gegooid maar niets voor terug gekregen.

Leg mij eens uit wat voor hints je daar nog

meer over kunt geven dan? De rol

is natuurlijk op zijn sterkst als de wolven het niet weten. Dus heb ik geprobeerd vrij subtiel te laten vallen hoe en wat. Veel meer kan ik er helaas niet van maken. 

3 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Leg mij eens uit wat voor hints je daar nog

meer over kunt geven dan? De rol

is natuurlijk op zijn sterkst als de wolven het niet weten. Dus heb ik geprobeerd vrij subtiel te laten vallen hoe en wat. Veel meer kan ik er helaas niet van maken. 

ben bereid je te geloven maar als je logisch nadenkt zou ik toch geen wolf kunnen zijn? Mocht ik tovenaar zijn dan zou 1 wolf alsnog te weinig zijn. Dus zitten er sowieso nog 2 wolven in waarvan 1 een converterende weerwolf.

10 minuten geleden zei Duarte.:

Dat jullie elkaar verdedigen zegt genoeg lijkt me.

Hahaha. Ja natuurlijk. Van ons is conversie wolf en de ander is geconverteerd. Samen besluiten we notabele te claimen en de echte notabelen pikken dat en stemmen ons niet weg. 🙂

Weet je nu hoe belachelijk jou aantijging klinkt over elkaar beschermen?

6 minuten geleden zei Peterhs:

Hahaha. Ja natuurlijk. Van ons is conversie wolf en de ander is geconverteerd. Samen besluiten we notabele te claimen en de echte notabelen pikken dat en stemmen ons niet weg. 🙂

Weet je nu hoe belachelijk jou aantijging klinkt over elkaar beschermen?

is niet belachelijk omdat jullie ook notabelen zijn. En op de manier waarop jij je verdedigt nemen mijn vermoedens alleen maar toe.

Edited by Duarte.

Waarom geen lynch vandaag? Ik heb een dubbele stem

Edit: Ik zit niet bij de NSY clan trouwens

20 minuten geleden zei Satyr:

Waarom geen lynch vandaag? Ik heb een dubbele stem

Edit: Ik zit niet bij de NSY clan trouwens

Jij die continue vage uitspraken doet waardoor enkel die combinatie kon. Nu kom je weer met een vage uitspraak over een of andere dubbele stem.

Na je 1e uitspraak  dat je er niet uit zou gaan ongeacht de uitslag van de update, is er geen wolvenlynch geweest.

Chimpa zegt van tevoren dat de stemming niet doorgaat als hij eruit zal worden gestemd.

In geen van deze gevallen valt een ander slachtoffer welke wel had moeten vallen met de rest van de rollen waarmee je een stemming kan beinvloeden.

Er wordt hier of ongelooflijk raar spel gespeeld of ik snap echt niks meer van het spel.

Nou als dat echt niet zo is, stem me er dan maar uit of wolvenlynch me voor mijn part, want dan ben ik helemaal klaar met dit potje.

Edited by Peterhs

Met de redelijke kans dat er geen welp of sluipschutter is: ik ben de Geest.

Ik zal er dus altijd zijn na een lynch... Ik heb niet gezegd dat ik onsterfelijk was

24 minuten geleden zei Satyr:

Met de redelijke kans dat er geen welp of sluipschutter is: ik ben de Geest.

Ik zal er dus altijd zijn na een lynch... Ik heb niet gezegd dat ik onsterfelijk was

Wat lul je dan net weer over je dubbele stem?

Ik heb hoognodig nachtrust nodig. Zie nu pas dat de stemming ipv niet doorgaan juist onbeslist was. Dat wordt dus weer terug naar de tekentafel. Iemand anders mag lekker maar de verdere theorien gaan uitzoeken ben er klaar mee

Edited by Peterhs

1 uur geleden zei Satyr:

Ik ben burgemeester

Dit is pas bij invloed van een gelijke stand.

Het was 4-3 in nadeel van Chimpa.

Er moet dus iets gebeurd zijn waardoor het 4-4 of 3-3 is geworden. Of daarna de BM stem dubbel zou moeten tellen, dat durf ik niet te zeggen.

Leugenaar/leugenwolf?

Leugenaar zat er al in, dus een 2e lijkt me niet. Leugenwolf kan, maar die wil juist een stemming door laten gaan, behalve als Chimpa de mede wolf is en daarom zei dat bij de huidige stemming de stemming niet door zou gaan. Vreemd dat de stemming wel doorging, maar geen meerderheid behaald werd. Rare uitspraak dus.

Andere mogelijkheid is de Tovenaar. Iemand van de stemmers uit de Chimpa groep is betoverd, waardoor het gelijke stand werd. Vermoedelijk is de betoverde dan Satyr, waardoor het sowieso gelijk blijft.

Verder zou ik het even niet weten. Merk nu dat ik toch weer aan het malen ga, terwijl ik juist jullie met theorieën wil zien komen, aangezien iedereen zo lang mogelijk hun mond houden door de een of andere reden. 

Vandaag is het hier (redactie: Finland) een feestdag (redactie: Vappu). Ik ben vrijwel de gehele (mid)dag weg dus ben pas vanavond in staat om alles eens rustig door te lezen en tot een hopelijke sterke theorie te komen. Heb ook genoeg bij te lezen zie ik. 

Ga nu richting huis na een tering lange dag. Ik zal zo eens even de reacties lezen die ik heb gemist

Aangezien Chimpa gister met 4-3 verloor en mijn stem blijkbaar niet meetelt, is hij de tovenaar. Die moet er ook uit he...

Ik heb verder geen idee en ga niet zomaar iemand op 4 zetten.

1. Satyr
2. Elsjorro1990
3. Peterhs
4. Duarte. |||
5. Rossi

6. Chrisje1993 ||

7. Chimpa

2 minuten geleden zei Satyr:

Aangezien Chimpa gister met 4-3 verloor en mijn stem blijkbaar niet meetelt, is hij de tovenaar. Die moet er ook uit he...

Ik heb verder geen idee en ga niet zomaar iemand op 4 zetten.

1. Satyr
2. Elsjorro1990
3. Peterhs
4. Duarte. |||
5. Rossi

6. Chrisje1993 ||

7. Chimpa

Chimpa claimde toch bij NSY trio te horen? dan kan hij zijn rol hebben ingezet...

Dat zou kunnen, maar er stond niet dat er geen stemming was. Ik geloof ook niet dat er een NSY trio inzit.

Jij en Chimpa hebben ongetwijfeld een connectie. We weten het straks.

1. Satyr
2. Elsjorro1990
3. Peterhs
4. Duarte. ||||
5. Rossi

6. Chrisje1993 |

7. Chimpa

ah tegenwoordig word je dus al als wolf gezien als je ook maar een beetje probeert mee te denken... bij deze dan alvast gefeliciteerd wolven.

56 minuten geleden zei Duarte.:

ah tegenwoordig word je dus al als wolf gezien als je ook maar een beetje probeert mee te denken... bij deze dan alvast gefeliciteerd wolven.

Voor het feit dat je probeert mee te denken zit je met je stem toch echt verkeerd te denken. 

Als de heren NSY dan even hoi zeggen, dan kunnen we er drie wegstrepen.

Nee, er moet ergens een lijntje lopen, of misschien wel een goed/goed lijntje van de eventuele NSY.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...