Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hallo managers, ik ben met fm 2019 psv eindhoven en ik zit met een dilemma.

Luuk de jong is mn 1e spits en e3n teamleider. Ook is ie captain en neemt alle penaltys. Maar afgelopen 2e helft van het seizoen en het hegin van het aankomend seizoen raakt ie geen pepernoot meer. Als ik romero een kans geef in de basis scoort ie veel meer. Ik wil luuk dus eigenlikl passeren maar ik weet noet hoe ik dat het beste kan doen zonder heel het team moraal in te doen storten. Kan iemand mij hier mee helpen? Kan ik bijvoorbeeld.gewoon romero in de spit zetten en luuk laten invallen de laatste 15 min of moet ik met.m in gesprek? Heb al een paar keer kritiek gehad op zn afwerken maar dan krijg ik als antwoord dat ie het beste voetbal speelt in zn cariere.

Groet

Joost 

Oplossing aangedragen door nasje92

Ga naar de oplossing
Geplaatst
  • Oplossing

Ha Joost, 

Als Luuk momenteel niet scoort, dan zou ik hem passeren. Uiteindelijk gaat het teambelang voor. Dit kan je op kritiek komen te staan van hemzelf en medespelers en misschien moet je hem dan maar verkopen uiteindelijk. Als de resultaten goed zijn, trekt de mening van de rest van het team vanzelf wel weer bij. De belangrijkste vraag hierin is: Wil je Luuk verkopen of niet? Zo niet, dan zou ik hem laten spelen. Als je het geen groot probleem vindt dat hij vertrekt, dan zou ik hem passeren.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.