Spring naar bijdragen
  • 0
Jensalbers

Las Palmas

Vraag

Hallo mensen, ik ben een game met Las Palmas gestart. Is het raadzaam om bij het scouten/vastleggen van spelers de nadruk te leggen op fysieke eigenschappen (met name natuurlijke fitheid, denk ik), omdat Las Palmas eens in de twee weken een enorm verre uitwedstrijd moet spelen? Of is dat aspect niet verwerkt in FM?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0

Uithoudingsvermogen idd. Natuurlijke fitheid gaat toch om de periode tussen wedstrijden in? Maar de verre (vlieg)reizen die voor uitwedstrijden moeten worden afgelegd, hebben die in FM ook invloed op de gesteldheid van de spelers?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Hebben volgens mij geen invloed, omdat er standaard een blok bij training ingepland staat voor "reizen" en of dat 30 minuten reizen of 3 uur uren is, maakt zo te zien niet uit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Je moet alleen geen type Bergkamp spelers aantrekken, die reizen alleen per auto/bus/trein en ben je 2 dagen kwijt ivm reizen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites