Spring naar bijdragen
delichris

[FM19] Jeg elsker dig Silkeborg

Aanbevolen berichten

Silkeborg.png.9cd22be52174d3809e486c04882de896.png

De banner is gemaakt door @Rossi

Seizoen 2018-2019

Ik heb zin in een side game en ik heb gekozen voor Silkeborg IF. Toen ik nog een tiener was ging ik vaak met mijn ouders naar Denemarken op vakantie. En wij zaten in de buurt van Silkeborg. Ik heb aan deze vakanties fijne herinneringen en ondanks dat ik nooit een wedstrijd van Silkeborg heb bezocht of in het stadion ben geweest vind ik het een leuke club. Ik weet er weinig van. Ik heb ooit eens een hele mooie game gehad met deze club. En ik hoop dit nu weer te hebben. Verwacht niet dagelijks updates, maar ik probeer wekelijks een update te plaatsen. De club komt uit in de Nordicbet Liga. Dat is het één na hoogste niveau. Ik moet gewoon kampioen worden. Mijn voorganger had al wat spelers gehaald en ik heb verschillende spelers gehaald. Sommige kende ik totaal niet en een aantal kende ik wel. Ze zullen in de update zichtbaar zijn. Ook heb ik besloten om wat stafleden te ontslaan en betere stafleden binnen te halen. De doelstelling is gewoon kampioen worden, want ik vindt dat wij het sterkste team zijn. Ik moet er nu een goed lopende voetbalmachine van gaan maken.

Aanstelling

6fmvqt.jpg

Introductie

2dgqsnd.jpg

14m6ql1.jpg

Doelstellingen

24mexcx.jpg

Nieuwe stafleden

fm56s1.jpg

4qj3ly.jpg

2hdv33a.jpg

2u8w660.jpg

Transfers uit

2u42g0g.jpg

Transfers in

2w5oe4p.jpg

2ighx06.jpg

Spoiler

Screens inkomende transfers

2rxtt0l.jpg

s1ry89.jpg

168yjog.jpg

2ytpcm8.jpg

2rh33fd.jpg

azdnqx.jpg

2cejlox.jpg

302qp1e.jpg

wkmeyw.jpg

11m3tw4.jpg

Selectie Silkeborg

r8vw2r.jpg

14wbzn6.jpg

Taktiek

Dit is niet mijn vaste team.

2j5nsp0.jpg

Het tweede elftal

Hier zitten wat leuke talenten bij.

1z5lvdk.jpg

2sgfm.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Succes. Paar leuke aanwinstne met El Jebli, Fejzullahu en Vanden Borre. Van de staf ken ik alleen Jonker.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik herinner mij hen als eersteklasser, wist niet dat ze afgezakt waren tot op het tweede niveau. Maar dat maakt de uitdaging er alleen maar interessanter om. Veel succes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een sidegame, leuk! Denemarken lijkt me een leuke competitie om in te spelen. Kampioenschap lijkt me ook wel een must, Silkeborg hoort gewoon op het hoogste niveau te voetballen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Silkeborg.png.77f105a7b9b39d0751f1ef658c80a78c.png

Seizoen 2018-2019

Het seizoen gaat beginnen. De voorbereiding is nog klaar gemaakt door mijn voorganger en ik wilde hier nu niets aan veranderen. Zo kan ik zien wie wel goed is en wie niet. En dat trek ik dit seizoen wel door. Want voor volgend seizoen zullen er mensen toch moeten gaan vertrekken vermoed ik. Maar nu eerst maar eens kampioen worden, want Silkeborg hoort thuis op het hoogste niveau. Ook al zijn ze het Volendam van Denemarken. Dan er in en dan er uit. Deze maand spelen wij tegen Thisted, Viborg, Fremad Amager, Naestved, FC Helsinger, NFA voor de NordicBet Liga. Voor de beker spelen wij tegen Svenstrup die we gemakkelijk en winnen en daarna moeten wij tegen Hobro die op het hoogste niveau spelen.

Voorbereiding

23gzoyt.jpg

Silkeborg - Hobro

24pfbkj.jpg

2c0wic.jpg

Augustus

miibfr.jpg

NordicBet Liga

jhpr3t.jpg

Loting DPU Pokalen

mcajp5.jpg

Antwoorden op posts van users

@Kavinos Eens wat anders dan de gebruikelijke  competities.

@Titan Inderdaad eens een andere competitie. Succes kan ik wel gebruiken.

@Rossi Ik kende ook weinig van de stafleden, maar het zag er goed uit. Ik ben ook erg tevreden over de transfers.

@Marius Ze hebben het heen en weer. Dan er in en dan er uit. 

@komodo25 Dankje.

@Isco22 Er zit aardig wat talent in de club.

@Mordurette Omdat het een sidegame is zal ik deze ook één keer per week een update uitbrengen.

@FM_Lesly Hier zijn ze. Nog niet wat je van me gewend bent.

@r4vje Dankje.

@John Terry Dat ben ik zelf ook eigenlijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In de oefencampagne verliept het nog niet helemaal op rolletjes, en ook de eerste competitiewedstrijden leken moeizaam te verlopen maar ondertussen ruk je toch maar op in de stand, dus dat komt wel goed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites