Jump to content

De Grote MU F1 Competitie

Recommended Posts

• Replies 434
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, @Keko; gefeliciteerd, wat een slotronde! Bedankt @007mark voor de organisatie, mocht er een volgende editie komen meld ik mij vanaf het begin!

EINDSTAND   Eindstand   Na een bloedstollend einde van deze competitie is het tijd om de prijzen uit te reiken. Keko wordt uitgeroepen tot winnaar van de Grote MU F1 Com

Ik dacht het ook al, durfde het alleen niet te zeggen 

Posted Images

EINDSTAND

image.thumb.png.f11ad77c23dbe75959a8bb1cbd34e55d.png

Eindstand

image.png.2617b54abe68094ffaf35d1b42160186.png

Na een bloedstollend einde van deze competitie is het tijd om de prijzen uit te reiken. Keko wordt uitgeroepen tot winnaar van de Grote MU F1 Competitie, aangezien hij een race minder nodig had dan 007mark om tot een totaal van 192 punten te komen. Uw organisator wordt dus nog nips verslagen en neemt beslag op de tweede plaats. Voor de overgebleven podiumplaats was het ook een spannende finish. Rogier. weet deze echter te pakken, omdat hij twee races op rij wist te winnen in Oostenrijk en Engeland. Ook in de onderlinge resultaten scoorde hij beter dan Mordurette. Daarom komen we uit op het onderstaande podium.

image.png.47808cf8cae526d6c82d0356ccc6676f.png

Keko van harte gefeliciteerd met de overwinning, en hopelijk de rest tot volgend seizoen. 

@Platina32 @Elano @neva @Srangaman @komodo25 @Rogier. @Regis @KayDeManaager @Mordurette @Keko @Hwb @tdogg16 @MarkHouten @Lazy @Justin @Satyr @Roprop @Richarð. @Vilhena