Geplaatst 2 maart 20196 jr. Spoiler Een nieuwe novelle van mijn kant. De novelle in Japan is niet volledig stilgelegd, maar deze game neemt zoveel tijd in beslag (in positieve zin) dat ik alle aandacht daaraan besteed hebt en ik nu eigenlijk geen updates meer klaar heb liggen voor Vissel Kobe. Ik zal niet dagelijks een update posten, dat is gewoon niet haalbaar met de kleine maand van zes maanden die ook gewoon de nodige aandacht hoort te krijgen. Ik ga het eens proberen om de updates over een andere boeg te gooien, al ben ik geen grafische held, so don't judge to hard?. Doel van deze game: Het gesponsorde Red Bull Salzburg een halt toe roepen en proberen de grootste club in Oostenrijk te worden. Daarnaast, zeker de eerste jaren, goed proberen mee te draaien in de Europese toernooien. 2 maart 20196 jr. bewerkt door Mordurette
Geplaatst 2 maart 20196 jr. Heb wel een zwak voor de Oostenrijkse competitie, dus kijk zeker uit naar deze! Zeker een uitdaging in ieder geval met RB Salzburg dat er normaal gezien met kop en schouders bovenuit steekt.
Geplaatst 2 maart 20196 jr. Na Kobe weet je ons weer te verrassen met je clubkeuze; veel succes in Oostenrijk!
Geplaatst 2 maart 20196 jr. Auteur 3 minuten geleden zei delichris: Succes in Oostenrijk en kon trouwens het logo niet groter ? Nee, was de grootste die ik kon vinden..! ?
Geplaatst 3 maart 20196 jr. Kunnen we zulke acties verwachten tegen Salzburg? https://www.theguardian.com/football/2016/nov/08/dynamo-dresden-fined-fans-severed-bulls-head-pitch-red-bull-leipzig Succes met je novelle.
Geplaatst 5 maart 20196 jr. Auteur Overzicht inkomende transfers | Overzicht uitgaande transfers Lukas Rotpuller | Stefan Stangl | Xadas | Mak Varesanovic | André Pereira | Dejan Joveljic Ionut Rus | Marko Bulat | Ajdin Hasic @Marius @Kavinos @r4vje @Isco22 @Titan @delichris @Rossi @komodo25 @FM_Lesly Bedankt voor alle reacties! Ik hou er ook wel van om geen standaard team te nemen, dat gaat zo snel vervelen. Juist het onbekende (en dat was de Oostenrijkse competitie voor mij) zorgt ervoor dat ik plezier heb in een game. RB Salzburg is natuurlijk veruit de beste en grootste team in Oostenrijk met ook financieel de meest mogelijkheden. Hopelijk kunnen wij op een dag hen evenaren qua financiën en ook qua prijzen, want de afgelopen jaren is er geen andere kampioen geweest dan Salzburg. @Rossi Grappig stukje, maar volgens mij is Salzburg niet zo gehaat als Leipzig... En anders kan ik helaas niet instaan voor onze supporters ?.
Geplaatst 5 maart 20196 jr. Met Xadas heb je zeker een leuke speler in huis weten te halen en Joveljic een heerlijke spits.
Geplaatst 5 maart 20196 jr. Toch heel wat nieuwe spelers gehaald. Getuigd niet meteen van vertrouwen in de bestaande selectie, maar een manager heeft altijd gelijk, zeker als hij wint natuurlijk.
Geplaatst 5 maart 20196 jr. Ziet er prima uit, mooie transfers. Ben benieuwd hoe ze gaan presteren bij je!
Geplaatst 5 maart 20196 jr. Een hoop nieuwe namen zonder veel geld uit te geven. De aangetrokken spelers beloven veel goeds!
Geplaatst 5 maart 20196 jr. Prima transfers. Aantal leuke spelers gehaald. Joveljic is een speler waar je hopelijk veel plezier aan gaat beleven
Geplaatst 5 maart 20196 jr. Een heuse metamorfose in Graz! Pereira is een aardig spitsje voor dit niveau.
Geplaatst 6 maart 20196 jr. Auteur @r4vje @Marius @FM_Lesly @Isco22 @komodo25 @Titan @delichris @bas2204 @Rossi Bedank voor alle reacties Het klopt dat de update klein uitgevallen is, geen idee hoe dat kan en heb ook geen idee hoe ik dat kan fixen. Ben er ook wel achter gekomen dat het op deze manier presenteren voor mij als leek met paint of photoshop een stuk meer tijd in beslag neemt. Zal dus waarschijnlijk weer teruggaan op de ouderwetse manier. Even bekijken hoe ik het precies ga aanpakken, maar zal dus wel veranderen. Heb nog één update klaar, daarna zullen de updates dus weer anders zijn. We hebben inderdaad prima spelers weten te halen, sommige misschien niet per se nodig maar kon ze niet laten lopen (in het geval van Joveljic bijvoorbeeld, voor dit bedrag een koopje natuurlijk).
Geplaatst 6 maart 20196 jr. Goede voorbereiding gedraaid met als hoogtepunt die 3-0 tegen Frankfurt! Ben benieuwd of je Basel kan uitschakelen
Geplaatst 7 maart 20196 jr. Alvast een goede voorbereiding gedraaid. Zowel fysiek als mentaal zouden de spelers klaar moeten zijn om meteen te knallen.
Geplaatst 7 maart 20196 jr. Ik ga je volgen, ben fan van de Oostenrijkse competitie en heb leuke resultaten behaald met WSG Wattens en SV Fügen