Jump to content
TeamWesil

Wie is de Mol? Managers United Editie 2019!

Recommended Posts

@007mark ik heb even mijn chat van mijn bondje terug gelezen. Kwam dit tegen je was al in ronde 2 bij mij verdacht. Zeker toen mijn bondgenoot Chris er even later uitging en ik een nieuw bondje had met Tamara, waar ik vrijwel zeker van was dat zij deelnemer was.

Op 11-3-2019 om 16:15 zei Rossi:

Ik heb mijn vrijstelling ingezet maar zal even met je delen welke antwoorden ik zou geven

Mol = Mark, Tamara, Fabian, Magikarp of Chris

Wesil stuurde mij (per ongeluk neem ik aan) een PM met de aanwijzingen die jij moest tekenen.

Op 16-3-2019 om 11:35 zei Rossi:

Uhm. Ik weet niet of de opdrscht nu aangepast is, maar Wesil stuurde m ijj per ongeluk de tekenhints voor mark. Mark begint echter heel anders dan wat Wesil mij per ongeluk stuurde

Sowieso was dat gebeuren met het missende scherm bij de eliminatie wel vervelend natuurlijk. Had hier wel het idee dat ik direct in de spotlights kwam, terwijl ik daarvoor redelijk onder de radar wist te blijven. Die PM zal ook niet geholpen hebben voor mij haha.

Gepost (edited)

Iemand die zich geroepen voelt om een 2020 editie te organiseren? Ik doe graag weer eens mee met dit spel. 

Edited by MisterX

Op 6-1-2020 om 07:43 zei MisterX:

Iemand die zich geroepen voelt om een 2020 editie te organiseren? Ik doe graag weer eens mee met dit spel. 

Eerst de editie van 2019 maar afronden denk ik? 

3 minuten geleden zei Chiemel:

Eerst de editie van 2019 maar afronden denk ik? 

Lijkt mij niet dat we daar nog mee verder gaan. Hebben al bekendgemaakt dat ik de mol was namelijk.

Overigens heb ik al driemaal deelgenomen, dus sta ik mijn mogelijke plek af aan mensen die nog niet hebben meegedaan.

Op 6-1-2020 om 07:43 zei MisterX:

Ik wil het wel doen onder bepaalde voorwaarden:

- ik heb een aantal weken nodig om opdrachten in elkaar te zetten aangezien ik echt het land wil gebruiken waar we heen zullen reizen voor deze editie (start rond 1 februari schat ik zo in) 

- heb 10 actieve deelnemers nodig die er ook echt tijd en energie in willen steken om er wat van te maken + dat zij ook allemaal een redelijke lijst in moeten vullen met persoonlijke informatie om te gebruiken bij de executies.

- het opzoeken van antwoorden is bij bepaalde opdrachten verboden en communicatie verloopt vrijwel uitsluitend via het topic (zal ik steeds duidelijk aangeven bij aanvang van de opdracht)

- als iemand een mooie banner kan maken voor de nieuwe editie

Ik heb namelijk geen zin om er een berg werk in te stoppen en het dan op niks uitloopt. Dus het is aan jullie;)

Op 9-1-2020 om 12:00 zei michael16:

Ik wil het wel doen onder bepaalde voorwaarden:

- ik heb een aantal weken nodig om opdrachten in elkaar te zetten aangezien ik echt het land wil gebruiken waar we heen zullen reizen voor deze editie (start rond 1 februari schat ik zo in) 

- heb 10 actieve deelnemers nodig die er ook echt tijd en energie in willen steken om er wat van te maken + dat zij ook allemaal een redelijke lijst in moeten vullen met persoonlijke informatie om te gebruiken bij de executies.

- het opzoeken van antwoorden is bij bepaalde opdrachten verboden en communicatie verloopt vrijwel uitsluitend via het topic (zal ik steeds duidelijk aangeven bij aanvang van de opdracht)

- als iemand een mooie banner kan maken voor de nieuwe editie

Ik heb namelijk geen zin om er een berg werk in te stoppen en het dan op niks uitloopt. Dus het is aan jullie;)

Mijn aanmelding heb je. En ik begrijp dat zoiets organiseren tijd kost, voordat je van start kunt gaan. 

Zijn er nog meer mensen die deel zouden willen nemen? Wel handig om te weten of we überhaupt aan 10 mensen komen:-D

Op 13-1-2020 om 22:54 zei michael16:

Zijn er nog meer mensen die deel zouden willen nemen? Wel handig om te weten of we überhaupt aan 10 mensen komen:-D

Moet waarschijnlijk heel makkelijk lukken. Andere edities waren er altijd wel minimaal 20 aanmeldingen.

Ik zou het eerder omdraaien michael, als in eerst aanmeldingen en dan pas vanalles gaan verzinnen. Je weet het nooit qua deelnemers.

5 minuten geleden zei Rogier.:

Ik zou het eerder omdraaien michael, als in eerst aanmeldingen en dan pas vanalles gaan verzinnen. Je weet het nooit qua deelnemers.

Had ook gekund, maar ik heb liever eerst alles af zodat ik me echt volledig op het spel kan richten. Ik denk trouwens ook dat veel mensen nu nog niet weten of ze in februari en maart actief kunnen zijn op het forum. Mocht het uiteindelijk toch op de deelnemers mislopen heb ik in dat geval alvast een editie klaarliggen voor een geschikter moment

Even een korte update. Heb ongeveer de helft van de opdrachten klaar dus zo halverwege februari kunnen we wel starten. Dit weekend of begin volgende week zal ik het nieuwe topic openen zodat jullie je kunnen inschrijven. 

P.S. Mocht nog iemand zich geroepen voelen om een simpele banner te maken:blush:

Ik kijk niet dagelijks naar alle topics in dit subforum. Tag mij even als je een topic aanmaak. Of promoot het even in het WIDM-topic ofzo ;)

Een banner maken laat ik over aan degene die daar wel verstand van heb. Ken je eigen kwaliteiten, hè?!