La Pulga Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 Zojuist zei Bogatyr: Haha oke. De Mario kart deluxe? Die is qua samenspelen wel het leukst inderdaad, kans bestaat wel dat je dan op de bank slaapt vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 3 minuten geleden zei La Pulga: Die is qua samenspelen wel het leukst inderdaad, kans bestaat wel dat je dan op de bank slaapt vanavond. Leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 6 minuten geleden zei La Pulga: Die is qua samenspelen wel het leukst inderdaad, kans bestaat wel dat je dan op de bank slaapt vanavond. Heb hem gekocht. De Mario kart deluxe 8 ga ik nu kopen in andere winkel want ze hadden hem niet. Pokémon kan zijn dat ik die andere keer koop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 Zojuist zei Bogatyr: Heb hem gekocht. De Mario kart deluxe 8 ga ik nu kopen in andere winkel want ze hadden hem niet. Pokémon kan zijn dat ik die andere keer koop Lekker man, sowieso kan je ergens live halen voor 20 euro per jaar en dan heb je al een nintendo en super nintendo emulator met tering veel games. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 7 minuten geleden zei La Pulga: Lekker man, sowieso kan je ergens live halen voor 20 euro per jaar en dan heb je al een nintendo en super nintendo emulator met tering veel games. Oh nice straks eens uitzoeken. Dus met een Ninento switch kan ik ook online kopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 2 minuten geleden zei Bogatyr: Oh nice straks eens uitzoeken. Dus met een Ninento switch kan ik ook online kopen? Yes, dan kunnen we gezellig samen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 1 minuut geleden zei La Pulga: Yes, dan kunnen we gezellig samen. Straks kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 4 minuten geleden zei Bogatyr: Straks kijken. Veel plezier er mee! Kan ik nu weer verder met mijn leven? Ik wilde namelijk douche Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 Zojuist zei La Pulga: Veel plezier er mee! Kan ik nu weer verder met mijn leven? Ik wilde namelijk douche Haha ja is klaar zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 Huur een kamer, boys. Spoiler En nodig me uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 Ik heb het over douche en Aaron is gelijk wakker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 7 minuten geleden zei Aaron21: Huur een kamer, boys. Toon verborgen inhoud En nodig me uit. Wanneer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 1 minuut geleden zei Bogatyr: Wanneer? Geef nooit valse hoop aan homo's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 februari 2023 Share Geplaatst 4 februari 2023 (bewerkt) https://lounge.nintendo.com/friendcode/7577-0430-0132/C8FkLJgLPG @La Pulga 4 februari 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 februari 2023 Share Geplaatst 19 februari 2023 (bewerkt) Zal het topic nog eens doorlezen. Maar sindskort hebben we een Switch, voor oa mn dochter(s). Vraagjesss: 1) Wil sowieso nog een van de Mario-games waarbij je minigames kan spelen kopen. Daar nog tips voor? 2) Voor mezelf misschien nog een (evt oude) racegame waarbij ik auto's ook kan tunen. Daar nog tips voor? 3) Verder nog leuke tips voor kinderen? 4) En hoe zit het met aanbiedingen (en evt gratis)? 5) Is de klassieke Gameboy (2D) pokemon ook verkrijgbaar? 19 februari 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 19 februari 2023 Share Geplaatst 19 februari 2023 4 uur geleden zei Chiemel: Zal het topic nog eens doorlezen. Maar sindskort hebben we een Switch, voor oa mn dochter(s). Vraagjesss: 1) Wil sowieso nog een van de Mario-games waarbij je minigames kan spelen kopen. Daar nog tips voor? 2) Voor mezelf misschien nog een (evt oude) racegame waarbij ik auto's ook kan tunen. Daar nog tips voor? 3) Verder nog leuke tips voor kinderen? 4) En hoe zit het met aanbiedingen (en evt gratis)? 5) Is de klassieke Gameboy (2D) pokemon ook verkrijgbaar? 1. Wat dat betreft is Mario Party natuurlijk ideaal. 3. Goh, ik denk dat je met de meeste mario games niet veel mis kan doen. Speel ze zelf niet maar misschien is Animal Crossing en Splatoon het bekijken waard. 4. Wat ik zelf een aanrader vind is het totaalpakket met online, je hebt er dan een paar emulators bij waarmee je veel originele Nintendo games van vroeger kan spelen. Voor mij persoonlijk wel een meerwaarde, ook vind je in de Nintendo store regelmatig kortingen. 5. vrees van niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 februari 2023 Share Geplaatst 19 februari 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei Oerlie: 1. Wat dat betreft is Mario Party natuurlijk ideaal. 3. Goh, ik denk dat je met de meeste mario games niet veel mis kan doen. Speel ze zelf niet maar misschien is Animal Crossing en Splatoon het bekijken waard. 4. Wat ik zelf een aanrader vind is het totaalpakket met online, je hebt er dan een paar emulators bij waarmee je veel originele Nintendo games van vroeger kan spelen. Voor mij persoonlijk wel een meerwaarde, ook vind je in de Nintendo store regelmatig kortingen. 5. vrees van niet. Thanks! Toen ik even snel war rondkeek had ik het idee dat er verschillende Mario Party dingen waren, of is er maar één? Ook keek mn dochter al van de Mario minigames op YT, daar had ik ook het idee dat er nieuwere en oudere versies waren. Wat dat betreft zou een oudere en daarmee goedkopere variant prima zijn. 19 februari 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 19 februari 2023 Share Geplaatst 19 februari 2023 36 minuten geleden zei Chiemel: Thanks! Toen ik even snel war rondkeek had ik het idee dat er verschillende Mario Party dingen waren, of is er maar één? Ook keek mn dochter al van de Mario minigames op YT, daar had ik ook het idee dat er nieuwere en oudere versies waren. Wat dat betreft zou een oudere en daarmee goedkopere variant prima zijn. Er zijn er inderdaad 2, de superstars is eigenlijk meer gericht op de oude borden en creëert voornamelijk nostalgie. Voor je kinderen zou k dan ook de “gewone” nemen. Speltechnisch is die imo toffer, al zijn het allebei vermakelijke spellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 22 februari 2023 Share Geplaatst 22 februari 2023 Voor degene die het nog opgemerkt hadden, er is nu ook een gameboy emulator beschikbaar. @Chiemel die pokemon waarover je sprak zit er nog niet bij, maar je weet nooit dat ze hem nog toevoegen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 26 februari 2023 Share Geplaatst 26 februari 2023 Morgen Pokémon dag. Er zullen waarschijnlijk wel wat oudere Pokémon games aangekondigd worden voor de switch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 februari 2023 Share Geplaatst 27 februari 2023 Heeft iemand wel eens Farming Simulator gespeeld? Op de Switch of andere console? Ik heb echt zin in zo'n simpele rustgevende game. Weet alleen niet of dit lekker loopt op de Switch of dat ik beter voor de PS4 kan gaan. Het voordeel van de switch is natuurlijk dat je lekker handheld kan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 februari 2023 Share Geplaatst 27 februari 2023 21 uur geleden zei Chimpa: Morgen Pokémon dag. Er zullen waarschijnlijk wel wat oudere Pokémon games aangekondigd worden voor de switch. Zo, dat was even zwak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 maart 2023 Share Geplaatst 1 maart 2023 Ik ben My Time at Portia aan het spelen. Speelt lekker weg op wat bugs na. Heb hem er al een jaar of 2-3 op staan maar altijd gestopt na een half uur om wat voor reden dan ook. Vind het nu wel erg leuk en lekker tijdverdrijf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 maart 2023 Share Geplaatst 1 maart 2023 Iemand nog leuke avonturen spelletjes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 1 maart 2023 Share Geplaatst 1 maart 2023 Op 27-2-2023 om 17:22 zei La Pulga: Zo, dat was even zwak. Ik heb het niet gezien, maar Scarlet/Violet DLC and Sleep waren de enige aankondigingen? Zo ja, wel matig dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten