Beppu Geplaatst 31 maart 2020 Share Geplaatst 31 maart 2020 3 uur geleden zei Jeroen.: Ik ben vanaf nu beschikbaar. Ik ben ook online. Zal ik jou joinen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 31 maart 2020 Share Geplaatst 31 maart 2020 5 minuten geleden zei Beppu: Ik ben ook online. Zal ik jou joinen? Ik kom wel naar jou dan koop ik gelijk wat zaad bij jou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 31 maart 2020 Share Geplaatst 31 maart 2020 Dit klinkt mij een beetje viezig in de oren, @Jeroen.. Voor afspraken om zaad uit te wisselen wil ik je toch echt verwijzen naar andere platforms. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 31 maart 2020 Share Geplaatst 31 maart 2020 6 minuten geleden zei Zeus: Dit klinkt mij een beetje viezig in de oren, @Jeroen.. Voor afspraken om zaad uit te wisselen wil ik je toch echt verwijzen naar andere platforms. Niks mis met een beetje bloemenzaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 31 maart 2020 Share Geplaatst 31 maart 2020 Zaad van je maat ken geen kwaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 31 maart 2020 Share Geplaatst 31 maart 2020 @Beppu laat maar weten als je klaar ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 april 2020 Share Geplaatst 1 april 2020 20 uur geleden zei Jeroen.: @Beppu laat maar weten als je klaar ben. Moest onverwacht de deur uit, sorry. Ben er vanavond wel mocht je online zijn. Laat maar weten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 1 april 2020 Share Geplaatst 1 april 2020 2 minuten geleden zei Beppu: Moest onverwacht de deur uit, sorry. Ben er vanavond wel mocht je online zijn. Laat maar weten Geen probleem. Moet wel lukken. Laat code maar weten dan kom ik ze brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 april 2020 Share Geplaatst 1 april 2020 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Jeroen.: Geen probleem. Moet wel lukken. Laat code maar weten dan kom ik ze brengen. 9DKG4 1 april 2020 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 1 april 2020 Share Geplaatst 1 april 2020 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Beppu: 9DKG4 Hij kan hem niet vinden. Weet niet of je hem op alleen vrienden heb staan? 1 april 2020 bewerkt door Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 april 2020 Share Geplaatst 1 april 2020 6 minuten geleden zei Jeroen.: Hij kan hem niet vinden. Weet niet of je hem op alleen vrienden heb staan? Ja alleen vrienden, zal het even veranderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 1 april 2020 Share Geplaatst 1 april 2020 4 minuten geleden zei Beppu: Ja alleen vrienden, zal het even veranderen Als het goed is krijg je dan ook een andere code. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 april 2020 Share Geplaatst 1 april 2020 Zojuist zei Jeroen.: Als het goed is krijg je dan ook een andere code. CMR7G Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 1 april 2020 Share Geplaatst 1 april 2020 Kan iemand kort de opzet uitleggen van Animal Crossing? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 1 april 2020 Share Geplaatst 1 april 2020 37 minuten geleden zei Aaron21: Kan iemand kort de opzet uitleggen van Animal Crossing? Citaat De Animal Crossing-spelserie zijn levenssimulatiespellen waarin de speler aankomt in het dorp. Deze krijgt een huis om in te wonen, maar moet de lening afbetalen in de geldende valuta 'Bells' ('Klingels' in het Nederlands). Bells kunnen verdiend worden door het uitvoeren van klusjes, en het verkopen van gevangen vissen en insecten. Met Bells kunnen ook meubels en kleding worden gekocht. Vanaf het vierde deel in de serie is de speler zelf de burgemeester van het dorpje. Het dorp wordt bewoond door personages waarmee de speler interactie heeft. Dit zijn antropomorfe dieren die het dorp intrekken en verlaten gedurende het spelverloop. De spellen maken gebruik van de interne klok om in het spel de datum en tijd bij te houden. Hiermee veranderen de seizoenen, en op speciale dagen zijn er evenementen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 april 2020 Share Geplaatst 19 april 2020 Een spel als Animal Crossing klinkt heel kinderachtig of vrouwelijk als je het zo leest, dat is het misschien ook wel een beetje. Toch is het één van de fijnste games die ik ooit heb gespeeld. Het is zo vreselijk rustgevend, heerlijk. Vermaak me er al een dik een maand mee en er gaan nog velen maanden volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 15 juni 2020 Share Geplaatst 15 juni 2020 Dit weekend Mario Maker 2 aangeschaft voor de kleine. Is die weer ff paar weken zoet mee. Single player is leuk en uitdagend, het maken en spelen van custom levels maakt het nog leuker voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 30 november 2020 Share Geplaatst 30 november 2020 Heb vorige week de Switch aangekocht, wat zijn nu nog echt games die jullie streng aanraden, heb zelf ook een PS4 dus games als Assasin's creed is niet nodig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 december 2020 Share Geplaatst 1 december 2020 Zelda sowieso. Mario Party voor dronken avonden en dan Mario Kart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 2 december 2020 Share Geplaatst 2 december 2020 De klassiekers zoals Zelda en Mario inderdaad. Daarnaast zijn er diverse games van de Wii(U) en NDS geport naar de Switch als je daar favorieten bij had. Pokemon games als je daar fan van bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 Hier ook maar een switch gekocht voor de vrouw. Ik gamede teveel zei ze. Nu heeft ze ook wat te doen. 2 week later heb ik al 4x meer uren in Pokémon sword zitten dan zij.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 Door corona echt weer een gamer geworden. Denk 1,5-2 jaar alleen Smash Bros en Mario Kart gehad, maar de afgelopen maanden een lading games binnengehaald, grotendeels met aanbiedingen en cadeaubonnen. Mario 3D All-Stars, Mario Odyssey, Pokemon Sword, Xenoblade Chronicles DE en sinds vandaag ook Breath of the Wild binnen. Bevalt me allemaal enorm. Verder steek ik ook nog voldoende uren in die gratis NES en SNES pakketten. Heb mezelf een soort van doel gesteld om alle Mario's uit te gaan spelen. Toen ik jong was lukte het me alleen om SMB2 uit te spelen. Heb 2 weekjes terug ofzo Sunshine voor het eerst uitgespeeld (levels die me in jaren als kind niet lukten in een avondje gewoon gespeeld, 3 van de moeilijkste levels (Goopy Inferno, Manta Storm, Shell's Secret plus Corona Mountain in 1 poging zelfs verbazingwekkend genoeg)), 64 iets daarvoor. Volgende doel is SMB3, maar daar blijf ik een beetje in World 3 hangen, al speel ik dat maar in korte sessies. Odyssey zit nog in de verpakking, omdat ik eerst Galaxy gedaan wil hebben en Sword al tyfusveel uur in zitten, BOTW vandaag mee begonnen, daar ga ik nog heel veel plezier aan beleven. Ben vroeger nooit van de sologames geweest, maar merk naarmate ik ouder word dat online multiplayer me steeds minder begint te bevallen. Xenoblade is trouwens echt fantastisch, speel normaal nooit RPGs (buiten Pokemon, wat natuurlijk totaal anders is dan de meeste RPGs), maar ik zit er echt helemaal in. Heerlijke personages, dialogen, interessant verhaal, hele vette battle mechanics, leuke wereld om te verkennen en gewoon ontzettend veel te doen. Hoop dat de wereld zsm terug naar normaal gaat natuurlijk, maar ik kan iig vooruit voor de tijd dat het niet zo is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 januari 2021 Share Geplaatst 8 januari 2021 Op 7-1-2021 om 00:01 zei The Kerfts: Door corona echt weer een gamer geworden. Denk 1,5-2 jaar alleen Smash Bros en Mario Kart gehad, maar de afgelopen maanden een lading games binnengehaald, grotendeels met aanbiedingen en cadeaubonnen. Mario 3D All-Stars, Mario Odyssey, Pokemon Sword, Xenoblade Chronicles DE en sinds vandaag ook Breath of the Wild binnen. Bevalt me allemaal enorm. Verder steek ik ook nog voldoende uren in die gratis NES en SNES pakketten. Heb mezelf een soort van doel gesteld om alle Mario's uit te gaan spelen. Toen ik jong was lukte het me alleen om SMB2 uit te spelen. Heb 2 weekjes terug ofzo Sunshine voor het eerst uitgespeeld (levels die me in jaren als kind niet lukten in een avondje gewoon gespeeld, 3 van de moeilijkste levels (Goopy Inferno, Manta Storm, Shell's Secret plus Corona Mountain in 1 poging zelfs verbazingwekkend genoeg)), 64 iets daarvoor. Volgende doel is SMB3, maar daar blijf ik een beetje in World 3 hangen, al speel ik dat maar in korte sessies. Odyssey zit nog in de verpakking, omdat ik eerst Galaxy gedaan wil hebben en Sword al tyfusveel uur in zitten, BOTW vandaag mee begonnen, daar ga ik nog heel veel plezier aan beleven. Ben vroeger nooit van de sologames geweest, maar merk naarmate ik ouder word dat online multiplayer me steeds minder begint te bevallen. Xenoblade is trouwens echt fantastisch, speel normaal nooit RPGs (buiten Pokemon, wat natuurlijk totaal anders is dan de meeste RPGs), maar ik zit er echt helemaal in. Heerlijke personages, dialogen, interessant verhaal, hele vette battle mechanics, leuke wereld om te verkennen en gewoon ontzettend veel te doen. Hoop dat de wereld zsm terug naar normaal gaat natuurlijk, maar ik kan iig vooruit voor de tijd dat het niet zo is. Al heb je nog bepaalde Pokémon nodig, ik heb ze allemaal gevangen (dus ook een shiny charm) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Op 8-1-2021 om 15:06 zei La Pulga: Al heb je nog bepaalde Pokémon nodig, ik heb ze allemaal gevangen (dus ook een shiny charm) Same here man, had ik met 2-3 dagen mn best doen voor elkaar gekregen. Beetje geluk met wonder trade ook, kon ik via de GTS een aantal binnen krijgen die ik anders niet in Sword had kunnen krijgen. Zorgt ervoor dat mn Shiny chance in Dynamax Adventures nog 3x zo groot is. (al vind ik 1% nog steeds laag hoor, Rayquaza kostte me letterlijk 100 pogingen. Veel van die mensen zijn ook zo super slecht daarin, niet naar Ice Pokemon gaan, Cinccino overslaan terwijl die Triple Axel heeft met Technician wat de beste move ooit is tegen Rayquaza, Hoenn starters kiezen, je Combusken in 3 rondes geen enkele keer ruilen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 januari 2021 Share Geplaatst 12 januari 2021 Op 7-1-2021 om 00:01 zei The Kerfts: Door corona echt weer een gamer geworden. Denk 1,5-2 jaar alleen Smash Bros en Mario Kart gehad, maar de afgelopen maanden een lading games binnengehaald, grotendeels met aanbiedingen en cadeaubonnen. Mario 3D All-Stars, Mario Odyssey, Pokemon Sword, Xenoblade Chronicles DE en sinds vandaag ook Breath of the Wild binnen. Bevalt me allemaal enorm. Verder steek ik ook nog voldoende uren in die gratis NES en SNES pakketten. Heb mezelf een soort van doel gesteld om alle Mario's uit te gaan spelen. Toen ik jong was lukte het me alleen om SMB2 uit te spelen. Heb 2 weekjes terug ofzo Sunshine voor het eerst uitgespeeld (levels die me in jaren als kind niet lukten in een avondje gewoon gespeeld, 3 van de moeilijkste levels (Goopy Inferno, Manta Storm, Shell's Secret plus Corona Mountain in 1 poging zelfs verbazingwekkend genoeg)), 64 iets daarvoor. Volgende doel is SMB3, maar daar blijf ik een beetje in World 3 hangen, al speel ik dat maar in korte sessies. Odyssey zit nog in de verpakking, omdat ik eerst Galaxy gedaan wil hebben en Sword al tyfusveel uur in zitten, BOTW vandaag mee begonnen, daar ga ik nog heel veel plezier aan beleven. Ben vroeger nooit van de sologames geweest, maar merk naarmate ik ouder word dat online multiplayer me steeds minder begint te bevallen. Xenoblade is trouwens echt fantastisch, speel normaal nooit RPGs (buiten Pokemon, wat natuurlijk totaal anders is dan de meeste RPGs), maar ik zit er echt helemaal in. Heerlijke personages, dialogen, interessant verhaal, hele vette battle mechanics, leuke wereld om te verkennen en gewoon ontzettend veel te doen. Hoop dat de wereld zsm terug naar normaal gaat natuurlijk, maar ik kan iig vooruit voor de tijd dat het niet zo is. Ik kreeg een mail van Nintendo dat ik 650 uur op de Switch heb gezeten dit jaar?. Heel ernstig. Wel veel uur dat hij tijdens het werk gewoon aanstaat trouwens, om mezelf maar een beetje in te dekken. Heb jij trouwens ook XC2 gespeeld? Ik heb daar aan het begin van het jaar zo'n 100 uur aan versleten. Erg lekkere game op de art style en de vrij matige graphics na. Comvat is zeer vet inderdaad. Denk dat ik Defenitive Edition ook maar eens een kans moet geven. Vraag me af hoe die verschilt/overeenkomt met XC2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten