Isco22 Geplaatst 15 februari 2019 Share Geplaatst 15 februari 2019 Ik heb zelf nu al een paar maanden een Nintendo Switch en zag dat hier nog geen topic over was. Ik ben wel benieuwd of er meer mensen zijn die een Switch hebben en welke games zij spelen en kunnen af/aanraden. Zelf heb ik de volgende games: The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Mario Kart 8 Deluxe 8, Pokémon Let's Go Pikachu en Super Mario Odessey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 15 februari 2019 Share Geplaatst 15 februari 2019 Ik overweeg om er 1 te kopen. Zag dat ze zelfs Final Fantasy titels uit gaan brengen en de originele Zelda krijgt een remake. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 november 2019 Share Geplaatst 15 november 2019 Iemand Pokemon gehaald? Zelf toch maar even besteld ondanks alle kritieken. Jammer dat niet alle pokemons erin zitten maar het zal toch wel weer heerlijk tijdverdrijf zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 15 november 2019 Share Geplaatst 15 november 2019 Ik twijfel heel erg @Beppu. Wat is voor jou de uiteindelijke "go" geweest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 november 2019 Share Geplaatst 15 november 2019 4 minuten geleden zei Kavinos: Ik twijfel heel erg @Beppu. Wat is voor jou de uiteindelijke "go" geweest? Twijfelde ook maar na het zien van wat gameplay beelden was ik eigenlijk gelijk overstag. Vond het er een stuk beter uitzien dan dat ik me had voorgesteld na al dat gezeur op het internet erover. En ik weet gewoon dat ik me er uren mee ga vermaken dus dan is voor mij de keuze snel gemaakt. Die nintendo spellen behouden hun waarde toch dus kan hem naderhand zo weer verkopen voor een euro of 45. Heb Shield gekocht btw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 maart 2020 Share Geplaatst 27 maart 2020 Speelt iemand Animal Crossing? Leek me eerst niks maar zit veel thuis met de corona toestand, dus wilde wat te doen hebben. Lekker relaxed spel, bevalt prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 27 maart 2020 Share Geplaatst 27 maart 2020 3 uur geleden zei Beppu: Speelt iemand Animal Crossing? Leek me eerst niks maar zit veel thuis met de corona toestand, dus wilde wat te doen hebben. Lekker relaxed spel, bevalt prima. Prima spel om één twee uurtjes per dag te doen inderdaad. Wat voor fruit heeft jou eiland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 maart 2020 Share Geplaatst 27 maart 2020 27 minuten geleden zei Jeroen.: Prima spel om één twee uurtjes per dag te doen inderdaad. Wat voor fruit heeft jou eiland? Allemaal ondertussen. Al heb ik vanmorgen alles geplukt op mijn native Oranges na. Als je die nodig hebt maf je wel even langs komen vanaaf. Anders als alles weer hergroeid is kun je de anderen plukken. Welke bloemen heb jij en verkoopt je Nook Store? Heb zelf alleen Cosmos, Windflowers en Pansies. Zoek de overige vijf nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 27 maart 2020 Share Geplaatst 27 maart 2020 (bewerkt) 14 minuten geleden zei Beppu: Allemaal ondertussen. Al heb ik vanmorgen alles geplukt op mijn native Oranges na. Als je die nodig hebt maf je wel even langs komen vanaaf. Anders als alles weer hergroeid is kun je de anderen plukken. Welke bloemen heb jij en verkoopt je Nook Store? Heb zelf alleen Cosmos, Windflowers en Pansies. Zoek de overige vijf nog. Ik heb nog Peren en Perzikken nodig. Ik heb iig rozen en tulpen en kwa verkoop heb ik geloof ik Anemonen al een keer gekocht en nu zijn er volgens mij viooltjes. 27 maart 2020 bewerkt door Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 maart 2020 Share Geplaatst 27 maart 2020 40 minuten geleden zei Jeroen.: Ik heb nog Peren en Perzikken nodig. Ik heb iig rozen en tulpen en kwa verkoop heb ik geloof ik Anemonen al een keer gekocht en nu zijn er volgens mij viooltjes. Ah top dat zijn dus drie soorten die ik niet heb?. Per dag veranderd het aanbod van de kleuren van die bloemen in de winkel. Kan ik vanavond even buurten en eventueel morgen aanvullen met welke dan in je winkel zijn? Ik kan bloemzaden van mijn eiland meenemen als je daarin geïnteresseerd bent. Perziken en peren heb ik dus vanmorgen geplukt en al verkocht. Denk dat die er over twee dagen weer hangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 27 maart 2020 Share Geplaatst 27 maart 2020 Zojuist zei Beppu: Ah top dat zijn dus drie soorten die ik niet heb?. Per dag veranderd het aanbod van de kleuren van die bloemen in de winkel. Kan ik vanavond even buurten en eventueel morgen aanvullen met welke dan in je winkel zijn? Ik kan bloemzaden van mijn eiland meenemen als je daarin geïnteresseerd bent. Perziken en peren heb ik dus vanmorgen geplukt en al verkocht. Denk dat die er over twee dagen weer hangen. Nu zijn Gele en rode viooltjes, en rode tulpen/Rozen en witte tulpen/rozen te koop. Ja is geen probleem mijn FC is SW-5068-9360-9323 laat maar weten als je langs wil komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 maart 2020 Share Geplaatst 27 maart 2020 27 minuten geleden zei Jeroen.: Nu zijn Gele en rode viooltjes, en rode tulpen/Rozen en witte tulpen/rozen te koop. Ja is geen probleem mijn FC is SW-5068-9360-9323 laat maar weten als je langs wil komen. Kan met tien minuten komen! Kan dus zaden voor Cosmos, Windflowers en Pansies voor je meenemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 27 maart 2020 Share Geplaatst 27 maart 2020 2 minuten geleden zei Beppu: Kan met tien minuten komen! Kan dus zaden voor Cosmos, Windflowers en Pansies voor je meenemen. Kan anders wel andere keer naar jou komen voor zaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 maart 2020 Share Geplaatst 27 maart 2020 Pt 1 minuut geleden zei Jeroen.: Kan anders wel andere keer naar jou komen voor zaden. Prima! Is je gate open? Ga nu de switch aan gooien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 27 maart 2020 Share Geplaatst 27 maart 2020 3 minuten geleden zei Beppu: Pt Prima! Is je gate open? Ga nu de switch aan gooien Dodo-code is 7n14w Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 maart 2020 Share Geplaatst 27 maart 2020 (bewerkt) 9 uur geleden zei Jeroen.: Dodo-code is 7n14w Thanks man! Wat is dat communiceren toch kut op de switch. Gele roos en gele tulp komt nog wel dan! En neem ik voor jou mijn zaden mee en eventueel fruit 28 maart 2020 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 maart 2020 Share Geplaatst 28 maart 2020 @Jeroen. heb je ze vandaag in de winkel toevallig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 28 maart 2020 Share Geplaatst 28 maart 2020 11 minuten geleden zei Beppu: @Jeroen. heb je ze vandaag in de winkel toevallig? Ik heb ze vandaag. Heb er 5 van elk gekocht maar kan vanavond niet op mijn switch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 maart 2020 Share Geplaatst 28 maart 2020 8 minuten geleden zei Jeroen.: Ik heb ze vandaag. Heb er 5 van elk gekocht maar kan vanavond niet op mijn switch. Laat maar weten! Heeft geen haast natuurlijk. Als jij nog wat nodig hebt hoor ik het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 30 maart 2020 Share Geplaatst 30 maart 2020 Ik heb zaterdag een Nintendo switch aangeschaft. Fokking overal uitverkocht, dus nu via Amazon gekocht. Moet dan helaas wel tot op zijn minst 15 april wachten. Gekocht voor die kleine smurf die helemaal gek is van Mario. Kijkt onderhand elke Mario filmpje op YouTube en speelt zo nu en dan Mario Run op mijn telefoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 30 maart 2020 Share Geplaatst 30 maart 2020 Ik heb er zaterdag ook 1 besteld met Animal crossing erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 31 maart 2020 Share Geplaatst 31 maart 2020 Op 28-3-2020 om 19:21 zei Jeroen.: Ik heb ze vandaag. Heb er 5 van elk gekocht maar kan vanavond niet op mijn switch. Vandaag even tijd voor die zaadjes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 31 maart 2020 Share Geplaatst 31 maart 2020 4 uur geleden zei Beppu: Vandaag even tijd voor die zaadjes? Ja moet wel lukken. Ben tot 4 uur aan het werk daarna kan ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 31 maart 2020 Share Geplaatst 31 maart 2020 1 uur geleden zei Jeroen.: Ja moet wel lukken. Ben tot 4 uur aan het werk daarna kan ik. Top! Stuur me maar berichtje vanmiddag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 31 maart 2020 Share Geplaatst 31 maart 2020 2 uur geleden zei Beppu: Top! Stuur me maar berichtje vanmiddag? Ik ben vanaf nu beschikbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten