Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nintendo Switch

Isco22

Aanbevolen berichten

Ik heb zelf nu al een paar maanden een Nintendo Switch en zag dat hier nog geen topic over was. Ik ben wel benieuwd of er meer mensen zijn die een Switch hebben en welke games zij spelen en kunnen af/aanraden. Zelf heb ik de volgende games: The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Mario Kart 8 Deluxe 8, Pokémon Let's Go Pikachu en Super Mario Odessey.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kavinos:

Ik twijfel heel erg @Beppu. Wat is voor jou de uiteindelijke "go" geweest?

Twijfelde ook maar na het zien van wat gameplay beelden was ik eigenlijk gelijk overstag. Vond het er een stuk beter uitzien dan dat ik me had voorgesteld na al dat gezeur op het internet erover. En ik weet gewoon dat ik me er uren mee ga vermaken dus dan is voor mij de keuze snel gemaakt. Die nintendo spellen behouden hun waarde toch dus kan hem naderhand zo weer verkopen voor een euro of 45. Heb Shield gekocht btw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Beppu:

Speelt iemand Animal Crossing? Leek me eerst niks maar zit veel thuis met de corona toestand, dus wilde wat te doen hebben. Lekker relaxed spel, bevalt prima.

Prima spel om één twee uurtjes per dag te doen inderdaad. Wat voor fruit heeft jou eiland?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Jeroen.:

Prima spel om één twee uurtjes per dag te doen inderdaad. Wat voor fruit heeft jou eiland?

Allemaal ondertussen. Al heb ik vanmorgen alles geplukt op mijn native Oranges na. Als je die nodig hebt maf je wel even langs komen vanaaf. Anders als alles weer hergroeid is kun je de anderen plukken. Welke bloemen heb jij en verkoopt je Nook Store? Heb zelf alleen Cosmos, Windflowers en Pansies. Zoek de overige vijf nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Beppu:

Allemaal ondertussen. Al heb ik vanmorgen alles geplukt op mijn native Oranges na. Als je die nodig hebt maf je wel even langs komen vanaaf. Anders als alles weer hergroeid is kun je de anderen plukken. Welke bloemen heb jij en verkoopt je Nook Store? Heb zelf alleen Cosmos, Windflowers en Pansies. Zoek de overige vijf nog.

Ik heb nog Peren en Perzikken nodig.

Ik heb iig rozen en tulpen en kwa verkoop heb ik geloof ik Anemonen al een keer gekocht en nu zijn er volgens mij viooltjes.

bewerkt door Jeroen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Jeroen.:

Ik heb nog Peren en Perzikken nodig.

Ik heb iig rozen en tulpen en kwa verkoop heb ik geloof ik Anemonen al een keer gekocht en nu zijn er volgens mij viooltjes.

Ah top dat zijn dus drie soorten die ik niet heb?. Per dag veranderd het aanbod van de kleuren van die bloemen in de winkel. Kan ik vanavond even buurten en eventueel morgen aanvullen met welke dan in je winkel zijn? 

Ik kan bloemzaden van mijn eiland meenemen als je daarin geïnteresseerd bent. Perziken en peren heb ik dus vanmorgen geplukt en al verkocht. Denk dat die er over twee dagen weer hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Beppu:

Ah top dat zijn dus drie soorten die ik niet heb?. Per dag veranderd het aanbod van de kleuren van die bloemen in de winkel. Kan ik vanavond even buurten en eventueel morgen aanvullen met welke dan in je winkel zijn? 

Ik kan bloemzaden van mijn eiland meenemen als je daarin geïnteresseerd bent. Perziken en peren heb ik dus vanmorgen geplukt en al verkocht. Denk dat die er over twee dagen weer hangen.

Nu zijn Gele en rode viooltjes, en rode tulpen/Rozen en witte tulpen/rozen te koop. Ja is geen probleem mijn FC is SW-5068-9360-9323 laat maar weten als je langs wil komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Jeroen.:

Nu zijn Gele en rode viooltjes, en rode tulpen/Rozen en witte tulpen/rozen te koop. Ja is geen probleem mijn FC is SW-5068-9360-9323 laat maar weten als je langs wil komen.

Kan met tien minuten komen! Kan dus zaden voor Cosmos, Windflowers en Pansies voor je meenemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zaterdag een Nintendo switch aangeschaft. Fokking overal uitverkocht, dus nu via Amazon gekocht. Moet dan helaas wel tot op zijn minst 15 april wachten. Gekocht voor die kleine smurf die helemaal gek is van Mario. Kijkt onderhand elke Mario filmpje op YouTube en speelt zo nu en dan Mario Run op mijn telefoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites