Arsène Geplaatst 13 juli 2020 Share Geplaatst 13 juli 2020 Ja bizar he. Arm kind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 juli 2020 Share Geplaatst 13 juli 2020 13 uur geleden zei 007mark: @Lazy @ElPrincipito @Arsène Net wanneer je denkt dat niet erger kon worden: Amber is zwanger van Arda Ook iets met 'Niet gepland, maar wel gewenst'. Dit blijft altijd mooi man op Facebook. 'Niet gepland, wel gewenst' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 14 juli 2020 Share Geplaatst 14 juli 2020 Op 12-7-2020 om 21:11 zei 007mark: @Lazy @ElPrincipito @Arsène Net wanneer je denkt dat niet erger kon worden: Amber is zwanger van Arda Ook iets met 'Niet gepland, maar wel gewenst'. Het is een MIRAKEL! Arda begon elke date over Hasselt, trouwens en kindjes. Toch gelukt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 (bewerkt) Weer een nieuw seizoen hoor! 3 afleveringen gekeken en opzich wel vermaakt. Leuk dat er eindelijk een nieuw format is, het gaat meer om je relatie testen en kijken of er wellicht een ander is waar je inhoudelijk een betere klik mee hebt dan enkel zuipen en zorgen dat iemand vreemdgaat. Ook dat was trouwens prima.. @007marken @Lazy jullie ook weer gezien? 3 december 2020 bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 december 2020 Share Geplaatst 3 december 2020 1 minuut geleden zei ElPrincipito: Weer een nieuw seizoen hoor! 3 afleveringen gekeken en opzich wel vermaakt. Leuk dat er eindelijk een nieuw format is, het gaat meer om je relatie testen en kijken of er wellicht een ander is waar je inhoudelijk een betere klik mee hebt dan enkel zuipen en zorgen dat iemand vreemdgaat. Ook dat was trouwens prima.. @007marken @Lazy jullie ook weer gezien? Helaas echt te weinig tijd. Heb ook sowieso geen videoland, dus moet via één of andere site gaan kijken. Twijfel of ik in het weekend hier tijd voor ga vrijmaken om elke week te gaan volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 december 2020 Share Geplaatst 4 december 2020 Die Sonny. Wat een mafklappert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 4 december 2020 Share Geplaatst 4 december 2020 6 minuten geleden zei Thierryvane: Die Sonny. Wat een mafklappert. Echt he! Beetje naar zijn bol gestegen na zijn deelname aan Huis op wielen. Doet net of hij elke dame die hij tot zich neemt even als project ziet en kan laten groeien en ontwikkelen. Mooi hoe hij in 5 minuten switcht van grootspraak over de wereld rond reizen met dames die hij 3 dagen kent en daarna emotioneel in bed gaat liggen en gaat piekeren over zijn relatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 4 december 2020 Share Geplaatst 4 december 2020 Enkel met Nederlanders deze keer? Waar kan ik het kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 4 december 2020 Share Geplaatst 4 december 2020 55 minuten geleden zei FlyD: Enkel met Nederlanders deze keer? Waar kan ik het kijken? Yes, enkel Nederlanders. Je kunt het kijken op Videoland! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 december 2020 Auteur Share Geplaatst 6 december 2020 Helaas geen videoland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 januari 2021 Share Geplaatst 2 januari 2021 @007mark Temptation nog kunnen bekijken? Wat een seizoen dit keer.. Die Sonny is echt lachwekkend, vreselijke kerel. Je gaat helemaal stuk om zijn opmerkingen.. Pur Pose! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 januari 2021 Share Geplaatst 2 januari 2021 2 minuten geleden zei ElPrincipito: @007mark Temptation nog kunnen bekijken? Wat een seizoen dit keer.. Die Sonny is echt lachwekkend, vreselijke kerel. Je gaat helemaal stuk om zijn opmerkingen.. Pur Pose! Nee, helaas. Op dit site staan de afleveringen maar een paar dagen online, dus had sneller moeten zijn. Dus ben er uiteindelijk helemaal niet aan begonnen. PURPOSE had ik wel voorbij zien komen op Facebook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 januari 2021 Share Geplaatst 2 januari 2021 1 minuut geleden zei 007mark: Nee, helaas. Op dit site staan de afleveringen maar een paar dagen online, dus had sneller moeten zijn. Dus ben er uiteindelijk helemaal niet aan begonnen. PURPOSE had ik wel voorbij zien komen op Facebook Mocht je het alsnog willen zien kan je mijn Videoland account wel even lenen hoor, ik hoor het wel! Waanzinnig die Sonny. Hij ontpopt iedereen van rups tot vlinder, wil feedback geven op het bericht dat hij ontving van zijn vriendin, ziet zijn relatie als een levensproject. Goud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 januari 2021 Share Geplaatst 2 januari 2021 1 uur geleden zei ElPrincipito: Mocht je het alsnog willen zien kan je mijn Videoland account wel even lenen hoor, ik hoor het wel! Waanzinnig die Sonny. Hij ontpopt iedereen van rups tot vlinder, wil feedback geven op het bericht dat hij ontving van zijn vriendin, ziet zijn relatie als een levensproject. Goud. Hmm, zou kunnen. Maar misschien dat ik zelf een Videoland abbonement neem. Ligt er een beetje aan hoeveel andere dingen erop staan die ik wil zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Mensen nog Temptation gezien? Wat een circus weer he.. Wel een leuker seizoen qua intentie dan voorafgaande seizoenen, al had dat dan weer meer kijkgenot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 juni 2021 Share Geplaatst 16 juni 2021 Zit nu het laatste seizoen te kijken, want heb nu eventjes Videoland account. Hemeltjelief, wat is die Sonny kotsopwekkend. Doet net alsof mensen niet kunnen leven zonder hem. Mooiste uitspraam zojuist nog: 'ze is mijn levensproject' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 Op 19-2-2021 om 20:43 zei ElPrincipito: Mensen nog Temptation gezien? Wat een circus weer he.. Wel een leuker seizoen qua intentie dan voorafgaande seizoenen, al had dat dan weer meer kijkgenot. Op 16-6-2021 om 20:14 zei 007mark: Zit nu het laatste seizoen te kijken, want heb nu eventjes Videoland account. Hemeltjelief, wat is die Sonny kotsopwekkend. Doet net alsof mensen niet kunnen leven zonder hem. Mooiste uitspraam zojuist nog: 'ze is mijn levensproject' Man dat ik dit seizoen nog niet gekeken had. Vorige week in 1 adem uitgekeken en wat was het weer genieten zeg <3 Wel erg jammer dat het Peter van de Vorst gehalte veel te veel terug te zien was. De woorden Vibe, connectie en de zin 'ik ben op zoek naar de liefde' waren wel iets té aanwezig om spontaan te zijn. Die zijn duidelijk erin gepropt om het niveau zogenaamd op te krikken. Moet zeggen dat ik het ook wel beetje tenenkrommend vond dat die dames vrij beschermd werden door het programma en de heren dikwijls zwart gemaakt werden. Snapte er bijvoorbeeld niets van dat die Karina nadat ze gemeld had Greg te dumpen dat je niet zag dat die jongen dood ging van het verdriet. Nu werd haar 'keuze' alleen maar goed gepraat en was het alleen maar 'zie je wel, het is een eikel'. Vond de laatste aflevering ook nog wel mooi met die gozer die die vervelende Engels sprekende chick ten huwelijk vroeg gewoon snoeihard is vreemd gegaan met die Tahira. Die zag je ook echt 2829364 mijl van te voren aankomen. Kortom, was weer een mooi seizoen! Kijk nu al uit naar een nieuw seizoen! ❤️️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 Ik snap niet dat mensen zich hier werkelijk voor opgeven. a. Als je hieraan meedoet moet je aandachtsgeil zijn. b. Je zet je letterlijk te kakken en c. Je weet dat je relatie dan kapot gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 19 minuten geleden zei delichris: Ik snap niet dat mensen zich hier werkelijk voor opgeven. a. Als je hieraan meedoet moet je aandachtsgeil zijn. b. Je zet je letterlijk te kakken en c. Je weet dat je relatie dan kapot gaat. Een woord; Bekenheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 @LazyDacht inderdaad hetzelfdd over Karina. Wat een ongelofelijk schijtwijf zeg. Had aan de andere kant wel beelden mogen krijgen van een huilende Greg, om het eerlijke beeld te schetsen hoe hij zich voelde. Marco vond ik de held van het seizoen. Juist erg jammer dat hij later nog de fout in is gegaan met Tahira. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 20 uur geleden zei delichris: Ik snap niet dat mensen zich hier werkelijk voor opgeven. a. Als je hieraan meedoet moet je aandachtsgeil zijn. b. Je zet je letterlijk te kakken en c. Je weet dat je relatie dan kapot gaat. Zijn vaak mensen die zijn ingeschreven via een casting bureau. Veel van de deelnemers duiken ook op in andere programma's of reclames. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 @007mark @Lazy Donderdag 2 afleveringen op Videoland! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 5 minuten geleden zei ElPrincipito: @007mark @Lazy Donderdag 2 afleveringen op Videoland! Wist niet eens dat er een nieuwe reeks zou komen! Lekker hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 Moet inderdaad even Videoland fixen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Nou, dat was weer een mooi begin. Wel wat teveel drama door de regie omtrent de regels. Denk dat er weleens een aantal de mist in kunnen gaan, daarom kijk je toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten