Jump to content
komodo25

Temptation Island

Recommended Posts

Gepost (edited)
14 minuten geleden zei 007mark:

Ja, ik kijk ook. Tot nu toe 'gezapig', maar de jaloezie begint hier en daar al wel een beetje te komen ondanks dat er nog weinig gebeurd is. Benieuwd welke koppels het gaan redden. 

Nog wat verleidsters die jou voorkeur hebben? ;)

Ik vind Kunza, Eline en Felicia wel wat hebben. Al vind ik innerlijk ook altijd belangrijk, zou voor mij dus nooit een temptation zijn. Jouwe? 

Ondanks dat het nog wat gezapig is merk ik wel, althans hoop ik wel, dat er nog veel gaat gebeuren. Zeker gezien de preview stukjes. Arda zal het niet lang volhouden.. 

Edited by ElPrincipito

23 minuten geleden zei ElPrincipito:

Ik vind Kunza, Eline en Felicia wel wat hebben. Al vind ik innerlijk ook altijd belangrijk, zou voor mij dus nooit een temptation zijn. Jouwe? 

Ondanks dat het nog wat gezapig is merk ik wel, althans hoop ik wel, dat er nog veel gaat gebeuren. Zeker gezien de preview stukjes. Arda zal het niet lang volhouden.. 

Nee, zit uiteraard geen relatiemateriaal tussen. Qua uiterlijk vind ik Felicia en Amber er wel goed uitzien.

Arda en Karim lijken mij de fout in te gaan inderdaad. Al zou het mij niet verbazen als laatstgenoemde dat doet omdat Roshina eerst een misstap begaat.

Romee en Nikki zijn nog het aankijken waard. Rest valt erg tegen, Amber gaat ook nog. Weinig temptation in ieder geval

Het gaat nu toch wel gebeuren.. Arda zal het niet lang volhouden, in mijn ogen ging gisteren al te ver. 

Ook weer drama komende aflevering met de telefoon, lijkt toch op gang te komen. 

45 minuten geleden zei ElPrincipito:

Het gaat nu toch wel gebeuren.. Arda zal het niet lang volhouden, in mijn ogen ging gisteren al te ver. 

Ook weer drama komende aflevering met de telefoon, lijkt toch op gang te komen. 

Dat van de telefoon had ik inderdaad al ergens gelezen voordat de uitzendingen waren gestart. Hoe dom kun je zijn.

Arda is af inderdaad. Gaat natuurlijk veel te ver en je ziet eigenlijk aan hem dat hij ook gewoon de stap verder wilt maken. Bewust van de camera, dus zal het voor zichzelf nog wel goed proberen te praten. Zonde, want zijn vriendin lijkt mij oprecht een hele lieve meid.

1 minuut geleden zei 007mark:

Dat van de telefoon had ik inderdaad al ergens gelezen voordat de uitzendingen waren gestart. Hoe dom kun je zijn.

Arda is af inderdaad. Gaat natuurlijk veel te ver en je ziet eigenlijk aan hem dat hij ook gewoon de stap verder wilt maken. Bewust van de camera, dus zal het voor zichzelf nog wel goed proberen te praten. Zonde, want zijn vriendin lijkt mij oprecht een hele lieve meid.

Hij gaat veel te ver, al in de vorige aflevering met dat schuren en de BH uittrekken, zou niet denken dat mijn vriendin of de jouwe dat al zou goedkeuren wel? 

Karim scoort tot nu toe boven verwachting, die lijkt oprecht gewoon zo te zijn en niet te acteren. Ik word alleen een beetje moe van dat Engels gebrabbel van die kleine indo, wat een vermoeiend en nep mannetje is dat.  

1 minuut geleden zei ElPrincipito:

Hij gaat veel te ver, al in de vorige aflevering met dat schuren en de BH uittrekken, zou niet denken dat mijn vriendin of de jouwe dat al zou goedkeuren wel? 

Karim scoort tot nu toe boven verwachting, die lijkt oprecht gewoon zo te zijn en niet te acteren. Ik word alleen een beetje moe van dat Engels gebrabbel van die kleine indo, wat een vermoeiend en nep mannetje is dat.  

Bro. Die guy heeft toch gewoon een chille vibe...

Maar precies dit. Zoooooo irritant...

Maare: telefoon? Heb ik iets gemist?

En Arda gaat sowieso, de vraag is niet of maar wanneer. Lullig voor die Elke, maar levert ongetwijfeld mooie tv op en daar kijken we dit voor! 

Gepost (edited)
10 minuten geleden zei ElPrincipito:

Arda: Verbaasde mij inderdaad dat Elke die beelden nog wel okee vond. Maar komende beelden gaat dat natuurlijk anders zijn.

Indo: Poeh ja heel irritant. Denk ook eigenlijk dat hij en zijn vriendin helemaal niet zo goed bij elkaar passen maar dat de gezamenlijke interesse in het dansen een hoop goedmaakt.

Karin: Eens. Aardige gozer lijkt mij dat en 'lekker normaal'. Eigenlijk te goed voor Roshina met haar jaloerse gedoe de hele tijd. Jankbal.

7 minuten geleden zei Lazy:

Bro. Die guy heeft toch gewoon een chille vibe...

Maar precies dit. Zoooooo irritant...

Maare: telefoon? Heb ik iets gemist?

En Arda gaat sowieso, de vraag is niet of maar wanneer. Lullig voor die Elke, maar levert ongetwijfeld mooie tv op en daar kijken we dit voor! 

En een hele coole attitude. 

Denk overigens dat jij via de TV kijkt? Wij zijn dan namelijk al een aflevering verder via Videoland (en in mijn geval een ali illegali stream). 

Arda zul je ook nog wel zien.

Zullen voortaan wel in spoilers werken anders @ElPrincipito

Edited by 007mark

15 minuten geleden zei 007mark:

Zullen voortaan wel in spoilers werken anders @ElPrincipito

Yes, excuus. Dacht dat iedereen al tot die aflevering was, niet dus :) .

Ik vind zelf Temptation Island USA een geslaagder concept, dan gaat het niet om verleiden en per sé iemand in bed krijgen. Dan krijg je serieuze koppels die ook wat ouder zijn en echt willen testen of zij de ware voor elkaar zijn en niet een ander. Niveau van conversaties en de relaties die ze opbouwen ligt dan ook wat hoger en dieper. 

51 minuten geleden zei ElPrincipito:

Dan krijg je serieuze koppels die ook wat ouder zijn en echt willen testen of zij de ware voor elkaar zijn en niet een ander. Niveau van conversaties en de relaties die ze opbouwen ligt dan ook wat hoger en dieper. 

Nee joh! We willen leed, pijn zien!! 

Aflevering 8 gekeken

Spoiler

Arda is af, en nu definitief. Dit gaat sowieso te ver voor Elke, dus kan alleen maar verder uit de hand lopen.

Heerlijk dat die andere 2 uit het programma zijn. Pijnlijk ook dat Gianni bleef volhouden dat hij geen berichten verstuurde enzo. Wees dan ook een vent.

Nieuwe koppel lijkt mij op het eerste oog niet direct heel sterk in hun schoenen te staan.