Spring naar bijdragen
TeamWesil

[FM19] Beerschot - Tene Quod Bene

Aanbevolen berichten

Dit lijkt me zeker een voorbereiding waar je verder op kan bouwen. Je kan haast niet anders dan vertrouwen hebben opgedaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil gezellig komen eten voor de wedstrijd maar die hyperlink werkt niet? 😛

Die voorbereiding moet je vertrouwen geven!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je verdediging staat als een huis tijdens de voorbereiding, dat moet een goed gevoel geven. Nu doorpakken richting de eerste competitiewedstrijd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het zal een lastig seizoen worden, want de tegenstand is toch best groot met teams die allemaal wel al op het hoogste niveau gespeeld hebben. Vier keer tegen elkaar spelen, dan kan je vaak genoeg revanche halen mocht je een keer verliezen 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

4x tegen elkaar spelen lijkt mij persoonlijk helemaal niks... De competitie is wel goed vertegenwoordigd met een aantal sterke clubs, succes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zoals je zelf aangeeft kan iedereen van iedereen winnen. Vier keer tegen mekaar spelen vind ik persoonlijk ook vrij frustrerend, hoe sneller je daar dus weg bent, hoe beter.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jammer dat de competitie zo klein is. Vaak tegen elkaar spelen vind ik ook wat minder. Benieuwd wat je kunt uitrichten dit seizoen 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Langs de andere kant leer je zo wel je tegenstanders door en door kennen; wie zijn hun gevaarlijke spelers, waar liggen hun zwakke punten... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hopelijk kan je direct promoveren. Kan je Antwerp op hun kloten geven wat een schijtclub is dat

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het Belgische voetbal is toch een afdeling van het spel waar ik me niet altijd genoeg in verdiep, deze updates verduidelijken dan gelukkig veel!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden