Geplaatst 5 februari 20196 jr. nvdr. Wally Gould overleed wel degelijk in maart 2018. 9 februari 20196 jr. bewerkt door Politico titel aangepast
Geplaatst 5 februari 20196 jr. Een sterk en fanatiek begin! Je schrijven is goed leesbaar, zeg. Ik hoop zelf dat je updatetempo niet deze snelheid aan blijft houden, want het is erg veel in een korte tijd zo. In ieder geval veel succes!
Geplaatst 6 februari 20196 jr. Dat zijn een hele boel updates in korte tijd! Had veel te lezen in een keer. Zoals Titan al zegt, hopelijk was dit een eenmalige update golf. Succes in ieder geval!
Geplaatst 6 februari 20196 jr. Net iets te veel updates misschien op korte tijd. Ik hoop dat dit niet al te veel potentiële lezers afschrikt. Desalnietemin, veel succes!
Geplaatst 6 februari 20196 jr. Auteur Bedankt voor de reacties heren. Was inderdaad éénmalig. Dit verhaal loopt ook al even op een ander forum en wou de intro's er even doorjagen. Vanaf nu mogen jullie dagelijks 1 à 2 updates verwachtten tot het weer gelijk loopt.
Geplaatst 6 februari 20196 jr. 3 minuten geleden zei Politico: Bedankt voor de reacties heren. Was inderdaad éénmalig. Dit verhaal loopt ook al even op een ander forum en wou de intro's er even doorjagen. Vanaf nu mogen jullie dagelijks 1 à 2 updates verwachtten tot het weer gelijk loopt. Tip: Hou het bij max 1 per dag. Mijn ervaring leert me dat sommige leden slechts eenmaal per dag de tijd hebben om het forum te checken. Bij te veel updates geraken ze al snel achterop en haken ze ook af. En tag ze ook bij een update 6 februari 20196 jr. bewerkt door Marius
Geplaatst 6 februari 20196 jr. Auteur 3 uur geleden zei Marius: Tip: Hou het bij max 1 per dag. Mijn ervaring leert me dat sommige leden slechts eenmaal per dag de tijd hebben om het forum te checken. Bij te veel updates geraken ze al snel achterop en haken ze ook af. En tag ze ook bij een update Ik zal de lezers een paar dagen geven om bij te lezen dan, voor ik nog een update plaats
Geplaatst 7 februari 20196 jr. Auteur @Titan , @Kavinos en @Marius merci voor de reacties... Hopelijk blijven jullie ook na deze uitgebreide intro hangen... 7 februari 20196 jr. bewerkt door Politico
Geplaatst 7 februari 20196 jr. York lijkt me een alleraardigst plaatsje, waarvan je de sfeer goed weet neer te zetten. Betekent deze ontwikkeling dat je carrière in York begint?
Geplaatst 7 februari 20196 jr. Spannend. Je zou niet verwachten dat je veel in de pap te brokken het met zo weinig aandelen.
Geplaatst 8 februari 20196 jr. Auteur @Titan na zo'n lange intro wordt het eens tijd dat we een clubje beginnen trainen, niet? @Kavinos je zit er knal op! Maar vertel het niet verder he! @Marius van brokkenpap moet ik niet echt iets hebben... van aandelen wel ? Het statement van de voorzitter Spoiler 8 februari 20196 jr. bewerkt door Politico
Geplaatst 8 februari 20196 jr. Leuk om te zien en te lezen hoe je er een verhaal omheen bouwt, ik mag dat wel! Ik durf alvast te zeggen 'veel succes met York!'
Geplaatst 8 februari 20196 jr. Leuke manier om als trainer ontdekt te worden in ieder geval! Succes zou ik zeggen!
Geplaatst 9 februari 20196 jr. Auteur @Titan Bedankt. De intro is natuurlijk wel een verhaal op zich, maar ook tijdens de updates wanneer ook screens vanuit het spel worden geplaatst, probeer ik ook het verhalende te behouden. @Marius Nou, denk dat Henry gewoon geluk had om de juiste man op de juiste plaats op het juiste moment te zijn. Maar of het een succes zal worden... @komodo25 Leuk dat je toch nog de moeite hebt genomen om na de hele lange intro toch nog aan te sluiten! @Kavinos Bedankt. Ik probeer het zowel voor jullie als voor mij zo leuk mogelijk te houden. nvdr. De echte Norman Wilkinson overleed helaas reeds in 2011, maar voor het verhaal leek het mij leuk om de absolute clublegend van York FC nog een beetje als mentor te gebruiken.
Geplaatst 9 februari 20196 jr. Mooi dat je het zonder al te veel transfers moet rooien. Persoonlijk zie ik wel graag een save starten in een zo origineel mogelijke situatie vergelijkbaar met de realiteit.