Vilhena Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 Spanning en sensatie! Bedankt voor de 10 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 Hartelijk dank voor de mooie 8 punten !!! Aangenaam verrast !! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 26 maart 2019 Share Geplaatst 26 maart 2019 Man, ik had toch op een wat hogere eindklassering gehoopt.. Nu al een ronde of 4 geen punten meer mogen ontvangen helaas! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 29 maart 2019 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2019 Stemronde 16/23: MoldaviëInzending: Grote Ree Punten van Moldavië: Klikken om te zien!https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/245388/16/16/gyytdkntc2 Spoiler @Tijn @Viva La Vida @Zeus @Laki @Platina32 @Chimpa @Vilhena @ivago @Erwin. @Jeroen. @Fabian. @bas2204 @hjs @007mark @Richarð. @Dysproz @nasje92 @QuaLyon @Grote Ree @Roprop @Chiemel @himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 29 maart 2019 Share Geplaatst 29 maart 2019 Geen paniek, de rode lantaarn stond nog op mijn to-do list Godzijdank dat het puntenaantal niet het geschiedenisoverzicht komt te staan. Dit is dweilen met de kraan open. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 maart 2019 Share Geplaatst 29 maart 2019 12 minuten geleden zei Chimpa: Geen paniek, de rode lantaarn stond nog op mijn to-do list Godzijdank dat het puntenaantal niet het geschiedenisoverzicht komt te staan. Dit is dweilen met de kraan open. En je begon nog zo sterk met 3 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 maart 2019 Share Geplaatst 29 maart 2019 Slecht één puntje, maar daarmee wel weer ingelopen op de koploper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 29 maart 2019 Share Geplaatst 29 maart 2019 Waanzinnig! Thnx! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 29 maart 2019 Share Geplaatst 29 maart 2019 Wow, weer 12 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 29 maart 2019 Share Geplaatst 29 maart 2019 Wordt steeds spannender. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 29 maart 2019 Share Geplaatst 29 maart 2019 Weer een paar puntjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 29 maart 2019 Share Geplaatst 29 maart 2019 Wow, weer 12 punten! [emoji3]Vond jouw inzending er echt met kop en schouders bovenuit steken. Fenomenale inzending, in alle opzichten. Catchy maar toch niet alledaags, gezongen door een dame met een enorm bereik en een fijn stemgeluid in een sfeervolle, bijpassende clip. Vind dit een van de betere inzendingen van alle 23 edities. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 29 maart 2019 Share Geplaatst 29 maart 2019 Ach, twee puntjes erbij is weer leuk. Ik dank u vriendelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 29 maart 2019 Share Geplaatst 29 maart 2019 Met weer een paar puntjes mag ik niet klagen. Hopen dat ik nog kan doorbreken richting het podium Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 29 maart 2019 Share Geplaatst 29 maart 2019 3 uur geleden zei Grote Ree: 6 uur geleden zei Platina32: Wow, weer 12 punten! Vond jouw inzending er echt met kop en schouders bovenuit steken. Fenomenale inzending, in alle opzichten. Catchy maar toch niet alledaags, gezongen door een dame met een enorm bereik en een fijn stemgeluid in een sfeervolle, bijpassende clip. Vind dit een van de betere inzendingen van alle 23 edities. Ik realizeerde me later pas dat ik per ongeluk de Radio Edit had ingestuurd, dus hier is de volledige versie, mocht je daar interesse in hebben: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 29 maart 2019 Share Geplaatst 29 maart 2019 Ik realizeerde me later pas dat ik per ongeluk de Radio Edit had ingestuurd, dus hier is de volledige versie, mocht je daar interesse in hebben: Ik heb die volledige versie al grijsgedraaid via Spotify. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 4 april 2019 Auteur Share Geplaatst 4 april 2019 Stemronde 17/23: NederlandInzending: Vilhena Punten van Nederland: Klikken om te zien!https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/245388/17/17/yzm2zimday Spoiler @Tijn @Viva La Vida @Zeus @Laki @Platina32 @Chimpa @Vilhena @ivago @Erwin. @Jeroen. @Fabian. @bas2204 @hjs @007mark @Richarð. @Dysproz @nasje92 @QuaLyon @Grote Ree @Roprop @Chiemel @himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 Blijft kwakkelen hier met mijn inzending vanaf de eilandjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 april 2019 Share Geplaatst 4 april 2019 Grrrr geen punten van de grote concurrent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 Bedankt voor de 5 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 Heeujjj 8 puntjes, thanks Nederland! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 5 april 2019 Share Geplaatst 5 april 2019 Het is echt bizar wisselvallig voor mij, deze editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 6 april 2019 Auteur Share Geplaatst 6 april 2019 Stemronde 18/23: NoorwegenInzending: Chiemel Punten van Noorwegen: Klikken om te zien!https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/245388/18/18/vhmjzizgrk Spoiler @Tijn @Viva La Vida @Zeus @Laki @Platina32 @Chimpa @Vilhena @ivago @Erwin. @Jeroen. @Fabian. @bas2204 @hjs @007mark @Richarð. @Dysproz @nasje92 @QuaLyon @Grote Ree @Roprop @Chiemel @himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 april 2019 Share Geplaatst 6 april 2019 Valt niet mee. In de laatste 3 stemrondes grzamenlijk 1 punt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 6 april 2019 Share Geplaatst 6 april 2019 Blijf zwak scoren . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten