Spring naar bijdragen
TeamWesil

MU Worldvisionsongfestival #23

Aanbevolen berichten

Geen punten, voorlopig wel nog net in het linkerrijtje. Meestal strand ik rechts, verwacht dus nog wel te zakken :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Fabian.:

Wat maakt het nou uit of een nummer bekend is of niet? Het gaat er toch om dat degene die punten geeft, het een goed nummer vind? Dat dan miljoenen anderen het ook luisteren, vind ik volledig van ondergeschikt belang. 

Vind het dan wel leuk om te zien dat er bovenin best wel wat verschil zit in type nummers en hun bekendheid.

Ik nam bekendheid ook altijd mee in de puntentelling, hoor. Iets inzenden dat vrijwel iedereen kent en dan winnen, dat kan iedereen wel. Het is imo knapper en leuker om dat te doen met iets origineels en onbekends. Waarvan je dus niet weet hoe het gaat scoren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier ook. Is ook de reden dat ik Maleisië minder punten heb gegeven. De inzending van Nederland kende ik zelf nog niet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites