Geplaatst 30 december 20186 jr. Hoi mensen als noob manager vroeg ik me af hoe je jonge spelers beter maakt als je ze koopt. Moet je ze dan bij t jong team stallen en zelf aanklikken waar ze op mpeten gaan trainen of gaan ze ook vanzelf vooruit om zoiets? Ben heel benieuwd ik denk echt dat ik een nieuwe verslaving heb hahaha
Geplaatst 30 december 20186 jr. 54 minuten geleden zei gabbajoost: Hoi mensen als noob manager vroeg ik me af hoe je jonge spelers beter maakt als je ze koopt. Moet je ze dan bij t jong team stallen en zelf aanklikken waar ze op mpeten gaan trainen of gaan ze ook vanzelf vooruit om zoiets? Ben heel benieuwd ik denk echt dat ik een nieuwe verslaving heb hahaha Ik stel altijd zelf training in en en probeer ze vaak minuten te geven in het eerste, laten invallen of in de basis in thuis wedstrijden tegen zwakkere teams,als ik de speler niet nodig heb stel ik hem beschikbaar voor het jong team.
Geplaatst 30 december 20186 jr. 1 uur geleden zei gabbajoost: Hoi mensen als noob manager vroeg ik me af hoe je jonge spelers beter maakt als je ze koopt. Moet je ze dan bij t jong team stallen en zelf aanklikken waar ze op mpeten gaan trainen of gaan ze ook vanzelf vooruit om zoiets? Ben heel benieuwd ik denk echt dat ik een nieuwe verslaving heb hahaha Jonge spelers hoeven tot hun 18e niet echt speelminuten te krijgen en kan je gewoon in het jeugdteam laten spelen. Pas vanaf hun 18e moeten ze eigenlijk speelminuten maken op niveau zodat ze door wedstrijden beter worden. Mocht je bijvoorbeeld met Ajax of PSV spelen kan je ze dus mooi in het jong elftal laten spelen, dan krijgen ze dus de benodigde wedstrijden en worden ze daardoor al beter. Mocht je geen reserve elftal hebben dat op niveau speelt moeten ze of speelminuten maken in het eerste (bijvoorbeeld de laatste 20 minuten van een wedstrijd of in onbelangrijke bekerwedstrijden) of verhuren aan een team waarbij hij minimaal een eerste elftal speler is en het liefst bij een team met goede trainingsfaciliteiten.
Geplaatst 31 december 20186 jr. Op 30-12-2018 om 12:10 zei gabbajoost: Dus als ik go ahead ben? Mee nemen na t eerste? Als ze 18 jaar zijn dan wel, daarvoor kan je ze gewoon in je reserve team laten spelen of in het jeugdteam. Als je een uitzonderlijk talent hebt van 16/17 jaar kan je hem natuurlijk altijd al wel speelminuten geven in het eerste. Mochten de 18 jarige talenten nog niet goed genoeg zijn voor het eerste zou ik ze verhuren aan een KKD ploeg.