Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

mk2xr9cp.png

Al tijdens de beta ben ik begonnen met Dulwich Hamlet. Ik had weer zin om eens ouderwets LLM te spelen in Engeland. Na het laden van de competities, viel deze club me direct op. De kleuren van de shirt, het logo is opvallend en natuurlijk is Londen een ideale locatie om een topclub in wording op te bouwen. Lang getwijfeld over een novelle, dus zeker de informatie van seizoen 1 zal niet veel zijn. Seizoen 2 zal ik iets uitgebreider bespreken en vanaf dat moment zal ik jullie van alle nodige informatie voorzien die van dat moment is. 

In het eerste seizoen werden we gezien als een grijze muis in de competitie. Ergens in de middenmoot beetje mee voetballen en wellicht een klein kansje op play offs. Echter liep dit geheel anders. Onze selectie bleek van dermate goede kwaliteit dat de resultaten vriend en vijand deden verbazen.  Zoals sommige wellicht al gezien hadden, had seizoen uiteindelijk een enorme climax! De laatste speelrondes waren voor alle ploegen nog "All or nothing". Uiteindelijk trokken wij, mede dankzij falende concurrenten, aan het langste einde. We werden direct kampioen van de Vanorama National League South!

zd8lgkr0a.png

xcst10.png

Tevens mochten we meespelen in twee varianten van de FA Cup. De nationale trots, misschien wel het grootste bekertoernooi ter wereld, de FA Cup zelf en dan nog de FA Trophy. Een beker voor lager geklasseerde teams. Volgens mij is dit een gelijke aan de League Cup. Correct me if I'm wrong! In het grote toernooi van de FA behaalden we de tweede ronde. Echter werden we na een replay uitgeschakeld door Vanorama National ploeg Fylde.  In de FA Trophy behaalden we de finale! Wat een weelde. Hier troffen we National League ploeg Boreham Wood. Ook zij waren helaas te sterk voor ons.

40g37bdk9p6w.png

En zo moesten we ons dus plots volle bak gaan richten op versterkingen om ons staande te houden in de Vanorama National League. De wedstrijden tegen onder andere Fylde en Boreham Wood in de FA cups bieden enig perspectief, maar laten ook blijken dat we ons zeker moeten versterken! Hoe het ons is vergaan in de Vanorama National League? Hierover meer in de volgende update!

bewerkt door Marius

• Antwoorden 463
  • Weergaven 12,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• De afgelopen twee dagen ben ik eens rustig voor de game gaan zitten. Kijken of ik wellicht de vinger toch op de zere plek kon leggen en of het wel echt aan de Brexit lag. Door dit te doen, ben ik de c

• De ontknoping. Op het moment dat ik besloot het toch op te splitsen, was het voor mij nog net zo spannend als voor jullie. Zelf was ik met de game net zo ver als de laatste update. Het was een spannen

Geplaatst

Een novelle in de Engelse voetbalpiramide ... altijd leuk! Misschien is het handig om ons nog wat achtergrondinfo van de club mee te geven? Voor mij alvast een onbekende naam. Je eerste seizoen was zo te zien erg spannend. Mooi dat je het ook hebt kunnen verzilveren!

Geplaatst
  • Auteur

mk2xr9cp.png

Een stukje geschiedenis alvorens we doorgaan. Dit had ik inderdaad misschien eerder moeten doen, excuus hiervoor. In de spoiler staat de weinig informatie die daadwerkelijk noemenswaardig is.

Spoiler

Dulwich Hamlet Football Club is opgericht in 1893 door Lorraine Wilson.  Bijnaam van de club is "the Hamlet".  De club is sinds het seizoen 2017/2018 aanwezig in de Vanorama National League South, nadat het daar al jaren dichtbij was. Echter verloren ze meerdere playoff finales om de stap daadwerkelijk te maken. 

De club speelt op het, toepasselijke, Champion Hill. Dit stadion is in 2014 voor een kleine 6 miljoen pond gekocht door het bedrijf "Meadow Residential". Helaas moest de club tussen maart en decembre 2018 uitwijken naar het stadion van de grote rivaal, Tooting & Mitcham. Dit vanwege een geschil met de kopende partij. Het stadion is 3000 plaatsen groot, waarvan er 500 daadwerkelijk geschikt zijn om te zitten.

Door naar het tweede seizoen. Na de promotie werden we niet eens afgescheept als degradatie kandidaat. Ergens in de middenmoot, eigenlijk net als vorig seizoen.  Hebben we, net als vorig jaar, vriend en vijand kunnen verrassen? Jullie gaan het hieronder zien.

idzcsrk620.png

Na een spannende strijd met Barnet, trokken we opnieuw aan het langste einde! Back to back promotion. Aldershot Town maakte het ons ook lange tijd nog lastig, maar moesten op het einde toch afhaken. Echter zijn wel zij, en niet Barnet, de ploeg die met ons mee gaat naar de League Two. De League Two, waar het echte werk gaat beginnen!

Naast de competitie waren we ook, net als vorig seizoen, in de twee FA Cups. Hierin hadden we opnieuw weinig succes. Vooral in de FA Cup hadden we pech met de loting, maar lieten ons zeker het kaas niet van het brood eten. Newcastle had 70 minuten om te scoren, een groot compliment voor de ploeg! Ook in de FA Trophy viel het doek vroegtijdig. In de halve finale kwamen we net te kort tegen Hartepool.

npqofofc.png

acjl0nsl.png

Dan nog wat andere zaken die wellicht interessant zijn om te bespreken. Allereerst de financiën. Deze zijn, zeker voor dit niveau, bijzonder goed! Echter hou ik mijn hart vast wat er gaat gebeuren met dit geld wanneer de club besluit om de professionele status aan te nemen. Hierover wellicht meer tijdens de intro van seizoen drie. Ook won ik persoonlijk nog een prijsje! Altijd leuk meegenomen.

ecan5nxh.png

y0qxf990.png

Dat was het dan, seizoen twee. Iets uitgebreider dan het eerste seizoen. Iets wat per de volgende update nog meer zal gaan gebeuren. Meer kleinere updates, met meer informatie die van toepassing is. Zoals ik ook deed met mijn eerdere novelle over Internazionale. 

Stay Tuned!

@Mordurette @Titan @Minitolluz @delichris bedankt voor de reacties!

@Marius @komodo25 Hoop dat deze informatie beetje is wat jullie bedoelde.

bewerkt door Bramvinos

Geplaatst

Back 2 back promotie, netjes hoor! En dit keer toch heel overtuigend. Volgend seizoen zal waarschijnlijk een iets grotere uitdaging worden. Ook de capaciteit van het stadion(netje) zal je niet uit het oog mogen verliezen indien je wil kunnen blijven doorgroeien.

Geplaatst

Zulke informatie vind ik inderdaad leuk om te lezen. Wederom een prima seizoen met weer een promotie. Benieuwd of je je in de league 2 ook zo door kan denderen 

Geplaatst

Twee promoties back to back, dat is nog eens een blitzstart.

Benieuwd wat Dulwich kan op nog een trapje hoger.

Geplaatst
  • Auteur

Allereerst wens ik alle mensen een gezond en liefdevol 2019 toe!

irkpone.png

De League Two. Een zeer grote, en belangrijke, stap voor de ontwikkeling van onze club. Worden we een profclub? Hoe gaat het hierdoor met onze financien? Belangrijkste vraag wellicht; hoe gaan we zorgen dat we niet degraderen? Hopelijk kan ik jullie daarover in de update alvast wat antwoorden geven!

ppv3q5n20.png

ojqt6ym.png

We kregen niet enkel de status van profclub, we kregen zelfs een nieuwe eigenaar! Vlak na het bericht dat we een profclub werden, ontving ik het minder prettige bericht van een transferembargo. Zolang er geen uitsluitsel was, konden er geen transfers gedaan worden. Dit kostte me helaas 3 spelers die ik er graag bij had willen hebben. Na de overname was het prettig om te lezen dat er 300.000 euro extra in de clubkas werd gestopt. Dit konden we, in mijn optiek, goed gebruiken met het oog op de toekomst. Wellicht om faciliteiten of het stadion te upgraden.

Dan de transfers. Er moest nodig geïnvesteerd worden en ik kon van enkele topclubs interessante spelers overnemen zonder ervoor te betalen. Alle spelers die vertrokken waren niet, meer, van waarde op dit moment. Wie weet kan dat in de toekomst nog veranderen. Als jullie interesse hebben in bepaalde spelers, vraag er gerust naar!

wccjsfqp.png

Werd er dan nog een beetje gevoetbald? Ja zeker! Ik heb er voor gekozen een wisselend oefenprogramma neer te zetten. In eerste instantie wilde ik extra inkomsten generen door te spelen tegen grote clubs uit de Premier League. Daarnaast wilde ik tegen wat mindere tegenstanders aan ons zelfvertrouwen te werken. Om zelfvertrouwen te kweken hadden we echter niet alleen de resultaten tegen de kleine ploegen waar we op verder kunnen borduren.

pkqa1llwag.png

En toen moest het gaan beginnen. Onze vuurdoop in de League Two. Direct een druk programma met ook wedstrijden om de Carabao Cup. Ook hier maakten we ons debuut natuurlijk, aangezien deze cup enkel is voor teams uit de League Two en hoger.

ml8udk6.png

yf4q1km.png

Al met al zeker geen slechte start. We hebben direct laten zien ook hier geen grijze muis te willen zijn en leggen alle tegenstanders direct het vuur aan de schenen. Letterlijk als figuurlijk in sommige wedstrijden! Verliezen van Burnley is nog geen schande op dit moment. Dit zijn goede leermomenten voor de ploeg.

Het laatste wat ik met jullie wil delen is de loting voor de Checkatrade Trophy. Wie deze beker ooit heeft bedacht, werkelijk waar geen idee? Ik weet enkel dankzij Football Manager van het bestaan van dit toernooi. Loting is lastig, aangezien het eigenlijk allemaal teams zijn die beter zouden moeten zijn dan wijzelf. Echter blijft het natuurlijk Cup voetbal!

ts9i8o19.png

Over de financiën was op dat moment nog weinig te melden. De status van profclub kostte ons zeker geld, hetzelfde geldt voor de echte contracten die we nu uit kunnen delen. Echter leverde de voorbereiding weer een leuk zakcentje op. Hierover meer in de volgende update!

@delichris @Marius @komodo25 @Mordurette @Titan @Minitolluz @h.b.t.t.w. @ivago

Bedankt voor de reacties! Het ging voor mijzelf ook boven verwachting en zat constant te wachten op een dip, echter kwam deze nooit! Het stadion is wel zorgelijk. Hopelijk kan ik snel wat geld genereren om hier iets aan te doen.

Geplaatst

Je bent vrij eenvoudig door het zesde en vijfde niveau gegaan. De start in de League Two is ook meer dan voortreffelijk, trek deze lijn door!

Geplaatst

Al zeker geen kwade start gemaakt in League Two.

Van die Checkatrade ook nooit gehoord. Ze zijn in Engeland zo zot van hun cups ?

Geplaatst

Meer dan goede start! Ook de nederlaag tegen Burnley is ook wel iets om vertrouwen uit te kweken denk ik, erg knap om tegen zo'n tegenstander maar nipt te verliezen. 

Geplaatst

Heel veel nieuwe spelers ... maar het pakt meteen goed uit. Het was natuurlijk al begon in de voorbereiding met zeer knappe resultaten tegen onder meer Rangers en Wolves bijvoorbeeld. De start is geweldig als promovendus. Derde promotie op rij misschien wel?

Geplaatst

Na twee opvolgende kampioenschappen nu weer netjes in de subtop. Daar is niets op af te dingen denk ik zo

Geplaatst

Een degelijke start van jouw zijde, voor de toekomst een prettig gegeven dat de club niet vanaf de eerste wedstrijd moet vechten tegen degradatie.

Geplaatst

Ken de nieuwe spelers niet maar gezien de resultaten zijn het prima aanwinsten. Goede voorbereiding hoor. 0-0 tegen Rangers en maar 0-2 tegen Southampton is gewoon prima.. De start in de competitie is ook erg sterk