Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

1zvwzr7.jpg

Seizoen 2018-2019

Op Netflix heb ik een hele mooie serie gezien over de voetbalclub Sunderland. Tijdens deze serie kwam het idee om ook met Sunderland AFC te gaan spelen. Ze zijn afgegleden naar de League One. Twee jaar geleden speelden ze dus nog Premier League. Er is daar echte mismanagement geweest. Van zowel de eigenaar, de technische directeur als alle managers. Er waren spelers die totaal geen zin hadden om voor Sunderland te gaan spelen, maar wel een dik salaris op eisten zoals Rodwell. Ook waren er incidenten zoals een dronken Darron Gibson. Wat allemaal erg balen was voor de supporters. Zij zagen hun geliefde voetbalclub steeds slechter spelen. En helaas kon Chris Coleman het spook van de degradatie weg krijgen en toen uiteindelijk het doek was gevallen werden hij en Kyt bedankt voor bewezen diensten en mocht Robbie Stockdale de laatste wedstrijd afmaken. En toen kon men ineens goed voetballen, maar het was te laat. Heb je Netflix dan is deze serie echt interessant.

En nu is het aan mij de taak om Sunderland AFC weer omhoog te krijgen. Het eerste doel is promotie en dat moet gewoon via het kampioenschap. Dit heb ik ook uitgesproken. De bekers interesseren mij totaal niet. Dat is bijzaak. Doen we het daar goed in dan is het mooi meegenomen, maar ik hecht er dit seizoen geen waarde aan. Alles moet in het teken staan van de titel. Dat is een vereiste. Ik heb de selectie bekeken. En ik zag gewoon dat we spelers te kort kwamen. Zo was er maar één linksback. Er waren geen aanvallende middenvelders en ik miste minimaal twee spitsen. En om die jongens te gaan halen moest ik spelers verkopen. Ik vond dat Oviedo en Cattermole te veel salaris hadden en zij mochten dan ook meteen vertrekken. Ik zal ook proberen jeugd door te laten breken mits men goed genoeg is. Want dat is toch wel iets wat heel mooi zou zijn. Terugkeren in de Premier League met jongens van de club. Maar voor het zover is moeten we eerst overleven in de League One.

Ik zal niet elke dag een update uitbrengen. Alleen wanneer ik er tijd voor heb. Aangezien ik ook nog bezig ben met mijn novelle van Milan. Dit is meer een side game.

ajrvy8.jpg

21e1cpk.jpg

Introductie Sunderland

4utmhy.jpg

59sq2s.jpg

Doelstellingen

29mvwoi.jpg

Transfers uit

sq1gz7.jpg

Transfers in

2wnnuk2.jpg

Spoiler

Screens inkomende spelers

2zqwzlz.jpg

2r6p3mf.jpg

1zmys1l.jpg

1z1bnkn.jpg

4h6xko.jpg

2d7gdnn.jpg

2zs7711.jpg

148evb.jpg

Selectie Sunderland

64jfd4.jpg

2qtfij9.jpg

Taktiek

k16yva.jpg

Loting Checketrade Trophy

2u9ipgj.jpg

Mijn manager profiel aan het begin van de game

mjxveb.jpg

bewerkt door delichris

• Antwoorden 890
  • Weergaven 23,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Succes! Hopelijk weet je de club op het niveau te brengen waar het hoort. Je game met Milan gaat gewoon door hoop ik?

Geplaatst

Eén van de mooiere uitdagingen in deze editie van FM natuurlijk. Het had misschien nog leuker geweest als je zonder transfers begonnen was. Van de inkomende spelers zijn Crouch en Zelalem wel opvallende namen. Succes in ieder geval!

Geplaatst

Met Marin wel de speler gehaald deze editie. Met crouch kun je lekker de ballen de 16 in gooien. Mooie uitdaging maar vind zelf de club Sunderland niet veel aan. Toch ga ik deze novelle met veel interesse volgen 

Geplaatst

Heb vorig jaar een heerlijke game gehad met Sunderland. Het is natuurlijk een heel mooie club die in de Premier League thuis hoort. De transfers zijn echt super op het eerste gezicht. Veel succes!

Geplaatst

Ik heb de serie ook gezien en ik wist gelijk al dat er iemand hier een novelle met sunderland zou gaan starten. Echt bizar hoe het er daar aan toe ging.

hopelijk weet jij deze mooie club terug te brengen naar waar het hoort want dat verdienen die supporters wel. 

Succes

Geplaatst
  • Auteur

Sunderland.png.559c40842710914ae8a5e6b3b52056ac.png

Seizoen 2018-2019

Sunderland was vroeger een echt mijnenstad en een stad met industrie, maar dat is nu allemaal weg. Nu hebben de inwoners van Sunderland alleen hun lokale voetbalclub nog. Ooit de trots van Sunderland omdat het Premier League voetbal speelde, maar nu speelt het League One. De inwoners smachten naar succes van deze club en die moet ik leveren. Gelukkig zijn we goed bezig geweest op de transfermarkt en ik denk dat we een mooie selectie bij elkaar hebben gehaald. Ik zal ook tussentijds geen spelers huren, want wat heb je aan een speler die maar drie maanden voor je kan uitkomen. Helemaal niets. De voorbereiding was nog van de vorige manager. Ik heb hier weinig aan veranderd. Dat zal volgend seizoen wel anders zijn. Dat kan ik jullie nu al vertellen en degene die mij al langer volgen weten wat er gaat gebeuren. En ik zal in het begin gaan rouleren om goed te zien wie er past en wie niet. Laat het seizoen maar beginnen.

Voorbereiding

hwkfpu.jpg

League Cup

24yo2m1.jpg

Augustus

358xny0.jpg

Stand League One

2pzieq9.jpg

9pqdj5.jpg

Antwoorden op posts van users

@FM_Lesly Ik ga zeker mijn best doen. Sunderland hoort in mijn ogen in de Premier League.

@Vlonkie Dankje ik zal het nodig hebben.

@Mordurette Het verbaasde mij dat deze jongens naar ons wilden komen. Ze kunnen of uitgroeien tot het meubilair of we gaan heel veel geld op ze verdienen.

@Minitolluz Mijn game met Milan gaat nog even door hoor. 

@joosthafner Dat hoop ik ook.

@Marius Zonde transfers had ik het niet gekund. Daar was de selectie niet goed meer voor.

@komodo25 Marin is gewoon een toppertje. Ik heb in real life een hekel aan Sunderland. Omdat zij gingen juichen toen United geen kampioen werd bij hun. City werd toen tegen QPR kampioen. Het jaar daarop degradeerde Sunderland en de rest is geschiedenis. 

@Dysproz Dankje. Ik ga mijn best om ze weer terug te brengen naar de Premier League.

@Bokke Daar ga ik wel mijn best voor doen.

@mattihamstra Die serie was echt heel mooi en inderdaad bizar hoe het daar aan toe is gegaan. Stiekem hoop ik op een seizoen 2.

bewerkt door delichris

Geplaatst

je bent niet de enige die hoopt op nog een seizoen. Meerdere clubs zouden dit eigenlijk moeten doen. Sparta heeft het dacht ik ook eens gedaan. je start is oke te nomen. Je kan altijd een wedstrijd verliezen. helemaal als je ziet waar luton staat. ook van de wolves verliezen is geen schande zeker ook omdat je de beker toernooien als bijzaak ziet. Dan is dat nog enigszins goed te noemen ook

Geplaatst

De start is zeker meer dan goed, maar je bent het natuurlijk ook zowat verplicht om mee te doen voor promotie. Al is het seizoen nog lang en is het nog veel te vroeg om conclusies te trekken.

Geplaatst
  • Auteur

Sunderland.png.559c40842710914ae8a5e6b3b52056ac.png

Seizoen 2018-2019

Allereerst voor iedereen de beste wensen voor 2019!

Hoe een seizoen gaat in League One weet ik niet. Wat ik wel weet is dat we erg veel wedstrijden spelen. En tijdens dit seizoen zal ik ook afscheid gaan nemen van enkele spelers. Ik heb namelijk besloten om niet meer met 4-3-2-1 te gaan spelen, maar 4-4-2. Deze taktiek hanteer ik ook met AC Milan en ik ben erg tevreden hierover. Aangezien ik vier aanvallers heb leek het mij beter om zo te gaan spelen. Dit gaat wel ten koste van Honeyman. Ik heb hem na lang wikken en wegen op de transferlijst gezet. Hij kan alleen maar aanvallende middenvelder spelen of als rechter middenvelder en die positie is bij mij niet bezet. Dit bekent dat een kind van de club helaas ons gaat verlaten. Ik ga ook andere spelers verkopen zodat wij meer geld overhouden om hopelijk volgend seizoen goede spelers te gaan halen om de mars naar de Premier League te gaan behalen.

September

21jb2bm.jpg

Stand League One

14cfupl.jpg

2cyjeap.jpg

Stand Checkatrade Trophy

25zl2lz.jpg

Antwoorden op posts van users

@Vlonkie We mogen niet klagen over onze start.

@Minitolluz Sunderland moet gewoon mee doen om de titel. Zo simpel is het.

@mattihamstra De competitie staat op nummer één omdat deze club gewoon promotie moet hebben. 

@Marius Het seizoen gaat zeker lang duren, maar promotie is een must. Zo simpel is het.

@ROEMM Het gaat voor als nog goed en ik hoop in de winter nog een paar goede transfers te doen.

@Bokke Dat ben ik wel van plan. Daarom is promotie ook een must.

@Mordurette Ik had ook zeker niet verwacht om van Wolves te gaan winnen. Tuurlijk probeer je ver te komen, maar als je een PL club treft dan weet je al dat het klaar is.

@FM_Lesly Luton draait niet voor niets bovenin mee. Iedereen wilt ons verslaan omdat wij de grote club zijn.

@komodo25 We moeten gewoon bovenin mee doen.

@Bramvinos We mogen niet klagen en inderdaad promotie is een must.

@True_Legend Ik ga vol voor het kampioenschap. Dat is een eis.