Geplaatst 16 december 20186 jr. Is het normaal in duitsland dat ik na het starten van een save op bijvoorbeeld 26-06 geen huuraanbieding kan doen op een speler en moet wachten tot 1 juli als de transfermarkt opent? In mn Engeland save kon dit namelijk wel... iemand enig idee?
Geplaatst 16 december 20186 jr. Oplossing 5 uur geleden zei Jotew: Is het normaal in duitsland dat ik na het starten van een save op bijvoorbeeld 26-06 geen huuraanbieding kan doen op een speler en moet wachten tot 1 juli als de transfermarkt opent? In mn Engeland save kon dit namelijk wel... iemand enig idee? Euh ja, dat is normaal naar mijn weten ? Transfers vinden plaats tijdens een transferperiode. Denk dat je in Engeland op binnenlandse korte huurtermijn doelt? Dat kan vanaf de Championship en lager dacht ik ook buiten de transferperiodes.
Geplaatst 17 december 20186 jr. Auteur 9 uur geleden zei Sophomore: Euh ja, dat is normaal naar mijn weten ? Transfers vinden plaats tijdens een transferperiode. Denk dat je in Engeland op binnenlandse korte huurtermijn doelt? Dat kan vanaf de Championship en lager dacht ik ook buiten de transferperiodes. Zo zie ik dat leicester en everton allerlei huuraanbiedingen doen op spelers die al geaccepteerd worden maar in duitsland moet je dus wachten tot 1 juli. Als dat in reallife de reglementen zijn dan so be it, irritant is het wel haha
Geplaatst 17 december 20186 jr. 4 uur geleden zei Jotew: Zo zie ik dat leicester en everton allerlei huuraanbiedingen doen op spelers die al geaccepteerd worden maar in duitsland moet je dus wachten tot 1 juli. Als dat in reallife de reglementen zijn dan so be it, irritant is het wel haha Oh de computer gestuurde teams? Ja dat vind ik al jaren vreemd, die kunnen veel eerder bieden op je spelers. De huurspelers die ik op het hoog heb maak ik dan warm door ze te prijzen of door een transferbod uit te brengen totdat ik ze kan huren in de transferperiode, zodat ze ondertussen niet ergens anders naartoe kunnen gaan.