Geplaatst 10 december 20186 jr. Ik ben een game begonnen met Queen's Park FC, de oudste nog bestaande club in Schotland. Ze spelen in de Scottish League Two en hebben een amateur status. Nu vroeg ik mij eigenlijk af of iemand weet of deze club wel professioneel kan worden? Als ik contracten aanbiedt kan dat enkel en alleen op amateur basis. Voordat ik hier heel veel tijd in steek en eigenlijk nooit verder zal kunnen groeien dan de League One ofzo. Bij voorbaat dank
Geplaatst 10 december 20186 jr. Dat kunnen ze zeker, maar de uitdaging is om eerst geld te verdienen zodat men die status kan hebben. Dus promoveren voor meer tv-geld, goed doen in de beker, transfersommen van toekomstige transfers of voormalige jeugdspelers en incidenteel Europees voetbal. Als je begroting voldoende is dan kan het bestuur overwegen om semi-prof of professioneel te worden.
Geplaatst 10 december 20186 jr. Oplossing Volgens mij staat in de statuten van Queen's Park dat de amateurstatus voor eeuwig behouden blijft. In de Editor zie je ook bij status ook "Altijd amateur" staan.
Geplaatst 10 december 20186 jr. Dat wist ik niet van deze club, maar dan zou je het dus met de editor moeten aanpassen?
Geplaatst 11 december 20186 jr. Auteur 19 uur geleden zei Makalakalane: Volgens mij staat in de statuten van Queen's Park dat de amateurstatus voor eeuwig behouden blijft. In de Editor zie je ook bij status ook "Altijd amateur" staan. Is het mogelijk om de dit nog aan te passen midden in de game? Of moet dit van te voren gebeuren?
Geplaatst 11 december 20186 jr. Kan tijdens de game. Zul je wel een ingame editor moeten downloaden. Je hebt de officiele van FM zelf, die kost geld. Volgens mij heeft FMScout er ook eentje, die is wel gratis dacht ik.
Geplaatst 11 december 20186 jr. Maarjah wil je wel het principe waarop die club om draait veranderen?