Jump to content

Banner Aanvraagtopic

Mangata

Recommended Posts

Club: Telstar

Kleuren: Graag zwartwit

Specifieke plaatjes: Het logo van Telstar. Als achtergrond graag een satelliet.

Extra: Graag net als hierboven bij PSG een voor wedstrijden, contracten, nieuws, etc als dat zou kunnen.

Bij voorbaat dank =D

Op 7-8-2021 om 23:19 zei Mordurette:

Club: FC Vaduz & Liechtenstein

Grootte banner: 950x320 (mag ook iets kleiner als dat beter uitkomt).

Kleuren: Maakt niet uit, maar Vaduz is voornamelijk rood en Liechtenstein blauw.

Specifieke plaatjes:  Nee, maar logo van Vaduz erin verwerken zou wel leuk zijn, net als de vlag van Liechtenstein en/of logo van de bond. Eventueel als plaatje kan de selectie gebruikt worden bij Liechtenstein (voorbeeld). En bij de kant van Vaduz deze achtergrond.

Extra opmerkingen: Ik zou graag het principe willen gebruiken zoals dit principe, waarbij de ene kant dus de club is indien ik in mijn update over de club wil vertellen en de andere deel is dan wazig. Daarnaast wil ik dus een tweede banner waarbij het dus andersom is. Het rechterdeel is dan met het land en de linkerdeel wazig.

@xPeejay Wellicht kan jij het voor mij maken? :classic_ninja:

4 uur geleden zei Mordurette:

@xPeejay Wellicht kan jij het voor mij maken? :classic_ninja:

Heel graag, maar work is killing me atm, heb je een bepaalde datum tegen wanneer je hem nodig hebt?

Dit geldt voor elke request hier, zou hem heel graag maken maar het is echt tijd zoeken om ermee aan de slag te gaan.

• 3 weeks later...

Naam: Mijn stad

Club: FC Groningen

Grootte layout: maakt niet uit, zo lang ik de wedstrijden, stand en andere items in kan verwerken

Kleuren: groen en wit

Specifieke plaatjes: Euroborg, logo FC Groningen en ik zou graag de Groningse vlag zien verwerkt worden in het tekstgedeelte

2 uur geleden zei Daniell:

Hoop dat dit aan jouw wensen voldoet, anders laat maar weten @Mordurette

bannerliechtenstein.png.cbeaf89a92c4fe9e8d6735847ca10994.png

Vaduzbanner.png.4b2d6ccb1a74e3997870cdffd75b7f05.png

Ziet er top uit! Hartstikke bedankt.

Wellicht nog twee kleine dingetjes... Lijkt bij de onderste geen border om te zitten? Of zie ik het verkeerd? En zou het mogelijk zijn om de afscheiding tussen de twee ook nog een zwarte streep te doen diagonaal? :blush:

Op 16-9-2021 om 12:10 zei Mordurette:

Wellicht nog twee kleine dingetjes... Lijkt bij de onderste geen border om te zitten? Of zie ik het verkeerd? En zou het mogelijk zijn om de afscheiding tussen de twee ook nog een zwarte streep te doen diagonaal? :blush:

Zal van 't weekend even aanpassen (y)

Op 16-9-2021 om 12:10 zei Mordurette:

bannerliechtenstein.png.927588e31de83826eb2d5a56536157df.png

Vaduzbanner.png.png.6fa6bb1ccb850ce3fd250baac0925f67.png

2 uur geleden zei Daniell:

Begrijp niet helemaal goed wat je zoekt :) Wil je gewoon een banner met daaronder een leeg tekst veld, die je zelf naar wens kunt invullen of wil je 'hokjes' in je layout? 

in de banner (bovenste gedeelte) graag het logo van FC Groningen, Euroborg etc. In het onderste gedeelte (waar de wedstrijden, stand, transfers etc komen) graag de vlag van Groningen

8 minuten geleden zei Vlonkie:

in de banner (bovenste gedeelte) graag het logo van FC Groningen, Euroborg etc. In het onderste gedeelte (waar de wedstrijden, stand, transfers etc komen) graag de vlag van Groningen

Zal even kijken of het vanavond nog lukt, anders wordt het woensdag ;)