Jump to content

Banner Aanvraagtopic

Mangata

Recommended Posts

Op 31-12-2020 om 16:37 zei Red_Devil:

Naam Novelle: Athlitiki Enosis Konstantinoupoleos FC

Club: AEK Athene

Grootte banner: eigen invulling

Kleuren: Oranje & zwart

Specifieke plaatjes: ultras tifo en logo

Extra opmerkingen: de naam niet te groot aub

Athlitiki Enosis Konstantinoupoleos FC.png

Naam Novelle: The Boro

Club: Middlesbrough

Kleuren: rood/wit

Specifieke plaatjes: stadion en/of supporters foto's, juichende spelers, het logo

Extra opmerkingen: het logo wil ik er sowieso wel in. De overige plaatjes die ik benoemd heb laat ik aan de ontwerper over, maar net wat diegene fijn vindt. 

2 uur geleden zei RicardoKaka8:

Naam Novelle: The Boro

Club: Middlesbrough

Kleuren: rood/wit

Specifieke plaatjes: stadion en/of supporters foto's, juichende spelers, het logo

Extra opmerkingen: het logo wil ik er sowieso wel in. De overige plaatjes die ik benoemd heb laat ik aan de ontwerper over, maar net wat diegene fijn vindt. 

I hope you like it :) 

The Boro.png

Naam Novelle:  De kampioenenmakers van Mino R.  

Club:  HSV   Hamburger Sport Verein

Grootte banner:  normaal

Kleuren:   clubkleuren

Specifieke plaatjes:  soortgelijk aan de banner van Bari.  Dus weer met Mino Raiola nu met het Volksparkstadion op de achtergrond  + logo HSV  en tekst (zie naam novelle)

Extra opmerkingen:  maak er weer wat leuks van

@Jochem @jorkoo004 @Niejo101 @delichris @JosSos  ?

Iemand?

Ik zou het fijn vinden om niet gementioned te worden in banner requests. Zolang ik er niet voor betaald krijg (godzijdank is dat niet het geval) kies ik enkel de aanvragen uit die me aanspreken. Voor hele specifieke aanvragen (zoals bijvoorbeeld met specifieke personen in de banner) ben je bij mij sowieso niet aan het juiste adres. Ik hoop desalniettemin dat een ander iets moois voor je kan maken.

Edited by Niejo101

2 uur geleden zei germandutch:

Naam Novelle:  De kampioenenmakers van Mino R.  

Club:  HSV   Hamburger Sport Verein

Grootte banner:  normaal

Kleuren:   clubkleuren

Specifieke plaatjes:  soortgelijk aan de banner van Bari.  Dus weer met Mino Raiola nu met het Volksparkstadion op de achtergrond  + logo HSV  en tekst (zie naam novelle)

Extra opmerkingen:  maak er weer wat leuks van

@Jochem @jorkoo004 @Niejo101 @delichris @JosSos  ?

Iemand?

Totaal anders als de banner die je had, maar misschien kan het je toch bekoren

De kampioenenmakers van Mino R..png

8 uur geleden zei Niejo101:

Ik zou het fijn vinden om niet gementioned te worden in banner requests. Zolang ik er niet voor betaald krijg (godzijdank is dat niet het geval) kies ik enkel de aanvragen uit die me aanspreken. Voor hele specifieke aanvragen (zoals bijvoorbeeld met specifieke personen in de banner) ben je bij mij sowieso niet aan het juiste adres. Ik hoop desalniettemin dat een ander iets moois voor je kan maken.

Sorry, zal ik niet meer doen. Was even in paniek omdat ik mijn oproep al 1 maand geleden geplaatst had.

Naam Novelle: Mes que un Club - 

Club: FC Barcelona

Kleuren: clubkleuren

Specifieke plaatjes: Camp Nou, juichende spelers. eventueel supporters

Extra opmerkingen: Clublogo in ieder geval, Messi, Pedri, Ansu Fati en De Jong als spelers als dat kan. 

11 uur geleden zei Jeroen2020:

Naam Novelle: Mes que un Club - 

Club: FC Barcelona

Kleuren: clubkleuren

Specifieke plaatjes: Camp Nou, juichende spelers. eventueel supporters

Extra opmerkingen: Clublogo in ieder geval, Messi, Pedri, Ansu Fati en De Jong als spelers als dat kan. 

Heb me niet aan je opmerkingen gehouden, zou veel te druk zijn geweest en wou er iets van maken waar ik zelf tevreden van zou zijn. Kijk maar of je er iets mee doet of niet

mes que un club.png

9 uur geleden zei xPeejay:

Heb me niet aan je opmerkingen gehouden, zou veel te druk zijn geweest en wou er iets van maken waar ik zelf tevreden van zou zijn. Kijk maar of je er iets mee doet of niet

mes que un club.png

heel mooi. Dank je wel.

Naam Novelle: [Sign-up] De Eredivisie van de toekomst

Club: n.v.t. 

Grootte banner: Beetje standaard, weet niet wat daar de precieze afmetingen van zijn ;c 

Kleuren: Naar eigen inzicht

Specifieke plaatjes: Wat spelers van de Eredivisie van nu en wat logo's van een paar Eredivisieploegen zouden leuk zijn.

Ik heb weer eens een hersenspinseltje waar ik mee aan de slag wil komend voorjaar. Dus een banner die daarbij past zou mooi zijn :shine: 

15 minuten geleden zei Fantasy:

Grootte banner: Beetje standaard, weet niet wat daar de precieze afmetingen van zijn ;c 

Specifieke plaatjes: Wat spelers van de Eredivisie van nu en wat logo's van een paar Eredivisieploegen zouden leuk zijn.

Ik heb weer eens een hersenspinseltje waar ik mee aan de slag wil komend voorjaar. Dus een banner die daarbij past zou mooi zijn :shine: 

Als je dat hersenspinseltje post mag je me gerust taggen ;) 

3 uur geleden zei Fantasy:

Ga dinsdag eens kijken wat ik ervan kan maken ;)