Spring naar bijdragen
FMusic100 - 2018 is gestart! Lees meer... ×
germandutch

[FM19/LLM] De laptopmanager - gestopt

Aanbevolen berichten

[FM19/LLM] De laptopmanager      

Omdat ik een LLM fan ben was ik in FM18 een novelle begonnen met Bognor Regis Town/6e div. UK. In realtime is Bognor Regis Town gedegradeerd en uit FM19 verdwenen. Het was mijn bedoeling deze novelle in FM19 voort te zetten onder dezelfde titel: DE LAPTOPMANAGER.  Maar nu zie ik dat jullie over  Claassen’s Leagues World pack beschikken.  Een dataupdate met o.a.

England: 7th, 8th and 9th division activated. Real format of promotions. FA Cup extension (736 teams) & FA Trophy extension (296 teams). FA Vase, Isthmian League Cup, Southern League Cup & Northern League Cup activated. 20 clubs in Bostick South Division (L8), Hellenic Football League and Northern League (L9), from season 2019/20

Germany: 4th and 5th division activated (with real promotions/relegations). Fix B teams (3 players maximum 23 years and +)

Netherlands: 3rd, 4th and 5th division activated (with periods, matchs rules zondag/zaterdag and real promotions/relegations!). Cup extension (107 teams)

Italy: 4th division activated (with Scudetto Dilettanti for the 9 champions) . Regional limits. Cup of 4th division activated

De maker van Claassen’s Leagues World pack heeft mij alvast een mooie kerst bezorgd, want nu kan ik mijn ultieme droom verwezenlijken en als ZONDAGAMATEUR (die wat trainen betreft ‘van toeten nog blazen weet’) bij een club uit de laagste divisie solliciteren, slechts uitgerust met een laptop, een biebpasje en veel goede wil.  De LAPTOPMANAGER herleeft en start in UK in divisie 9, mits een club hem wel hebben. 

Dus nogmaals BEDANKT maker van Claassen's Leagues World pack.

bewerkt door germandutch

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat jammer dat je de uitdaging niet in Nederland aan gaat.

Het zou mij meer boeien wanneer je dit probeerde:classic_smile:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Copywriter:

Wat jammer dat je de uitdaging niet in Nederland aan gaat.

Het zou mij meer boeien wanneer je dit probeerde:classic_smile:

Ik heb ook de NL 5e divisie geüpload, dus die komt straks (met de kerst) ook aan de beurt.  Met FM17 heb ik eens een game in de 4e div in NL gespeeld en toen was ik na een handvol wedstrijden steeds mijn beste spelers kwijt.  En als je dan voor elke wedstrijd steeds nieuwe spelers moet zoeken dan raak ik het spelplezier kwijt.  Maar goed, ik ga het tzt weer proberen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het niet echt gepast om dat hele bericht hier te plaatsen, gezien ze het persoonlijk met je willen oplossen maar dat is mijn mening. Tevens ben ik het wel met ze eens het werd wel een beetje te veel van het goede om steeds nieuwe te starten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Darkcrusader:

Ik vind het niet echt gepast om dat hele bericht hier te plaatsen, gezien ze het persoonlijk met je willen oplossen maar dat is mijn mening. Tevens ben ik het wel met ze eens het werd wel een beetje te veel van het goede om steeds nieuwe te starten.

We hebben het niet over steeds nieuwe novellen maar een vervolg/voortzetting cq herhaling van mijn fm18 novellen. 

Eerst werd ik steeds erop gewezen dat ik teveel tekstblokken schreef in mijn eerste novelle, vandaar dat ik toen een aantal gelijktijdig opstartte omdat ik veel vrije tijd heb en net als Herman Brusselmans die er ook niet van houd om 'langzaam te schrijven' (en een boek in de 3 maanden schrijft).  En nu ik moeite doe om per novelle telkens een kapittel per dag te schrijven, vallen jullie me aan dat ik teveel novellen heb lopen.  Wat wil je nu?  Ik heb gevraagd of er een beperking is wat het aantal novellen betreft. Het antwoord was toen nee.  Wees dan eerlijk en zeg op voorhand dat er wel een beperking is.  Bovendien als jullie mijn novellen niet leuk vinden moet je ze niet lezen.

Spijtig is dat jullie mijn kerst verpest hebben.  Ik vond het leuk om ipv alleen maar tactieken te testen er een novelle omheen te schrijven.

Maar goed, ik zoek wel een andere hobby.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heren,

ok, nu ik weer een beetje afgekoeld ben:  en andere hobby kon ik niet vinden en ik vind het game te leuk om niet te spelen. Maar alleen maar spelen en tactieken testen wordt te saai, dus ik stel voor dat ik met 3 novellen doorga.  En wel met HOLLANDSE SCHOOL,  VOETBALTRAINER  en GELBE WAND.  Na de kerst laat ik er dan nog een vallen. Deal?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vind het persoonlijk niet correct om deze discussie hier op het forum te voeren. @Vilhena neemt netjes privé contact met je op, met begrijpelijke argumenten, en dan ga je de discussie verplaatsen naar het openbare forum. Stellen dat je kerst hierdoor verpest is zegt wellicht ook meer over jouw reactie dan over de goede bedoelingen van de staf. 

Desalniettemin succes met wat je gaat doen, probeer alleen wat meer respect te tonen naar de vrijwilligers die veel tijd in deze site stoppen om hem draaiende te houden :classic_wink:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden